Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / angeela 32let - 88,6kg/176cm ... první cíl 80kg
Autor Zpráva
angeela

Člen

# Zasláno: 2 Led 2012 10:57:02


ahoj,
jmenuji se Daniela a mým cílem je opravdu zhubnout.. cca měsíc před Vánoci jsem shodila 3 kila a o vánocích jsem je nabrala zpět a ještě kilo navíc, takže jsem se vyžrala na děsivých 88,6kg.. řekla jsem si dost!!! když to dokázali jiní, dokážu to taky.. i když to bude dlouhá cesta, jsem na ni připravená a namotivovaná s tím už natrvalo něco udělat..
jsem zde dnes poprvé, ještě nemám prostudovány všechny potřebné články, ale to jistě brzo doženu..
z vlastní zkušenosti vím, že nemůžu udělat najednou radikální změnu a ze dne na den komplet změnit jídelníček.. to moc dlouho nevydržím a vracím se zpět ke svým špatným návykům.. takže vše postupně.. zařadit více porcí jídla denně mi nedělá problém, takže to je OK.. můj první úkol je úplně vynechat sladké - čokolády, bombony, dortíky a tak.. postupně budu přidávat další a další změny jídelníčku, až se dostanu k tomu správnému.. budu se snažit držet zásad správného stravování, ale vím, že můj jídelníček nebude zpočátku ideální..
pro začátek mám v plánu zařadit 3x týdně hodinu cvičení..

dnešní míry:
váha: 88,6 kg
prsa: 100 cm
pod prsy: 91 cm
pas: 91 cm
břicho: 102 cm
boky: 122 cm
stehno: 68 cm

přeji všem úspěšný rok 2012..
D.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 2 Led 2012 11:37:40


angeela
Tak vitej a i tobe preji krasny rok 2012 a plny splnenych cilu a zdarneho boje

Tak prvni krucek mas zdarne za sebou a ted se do toho pustit s plnym odhodlanim a preji at se ti to povede

angeela

Člen

# Zasláno: 3 Led 2012 08:31:06


dobré ráno..
včerejší jídelníček:
8:00 Nestlé fitness fruits, mléko
10:15 1/2 pomeranče
12:30 kuřecí plátek s bramborem
14:55 kuřecí vývar se zeleninou a domácími nudlemi
17:15 kuřecí vývar se zaleninou a domácími nudlemi
19:50 šopák
cca 2,5 litru tekutin (bylinkový, ovocný čaj)

večer jsem si to tu trošku pročetla.. o tom, že by každé jídlo mělo obsahovat bílkovinu jsem věděla, ale o sacharidech jsem se nikde nedočetla, takže to musím napravit.. za celý den jsem nepociťovala hlad, ale když mě malá cca v jednu v noci vzbudila, tak mi v břiše kručelo..
nevím, jak se teď dostanu ke sportu, protože jsem nastydlá a dost mě bolí hlava..
D.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 3 Led 2012 09:34:18


angeela
Ahoj trosku to rozebereme
1.Mas toho malo , polevka ano ale ne s nudlema kdyz uz tak s ryzy a masem
2.Ovoce a zeleninu nezapocitvme di jidel. Ovoce je fruktoza ci-li rychly sacharid zarazujeme dopoledne nebo tesne po cviceni , zelenina je doplnek k jidlu,ma neplnohodnotne nutricni hodnoti a napomaha k traveni,zeleniny muzes snist za den na kila a nic se nestane teda krome korenove zeleniny ta ma vetsi podil sacharidu a pro lepsi ziskani latek s korenove zleniny je dobre ji poddusit telo tak dokaze lepe zpracovat ty ltky (priklad:Mrkev-Beta Karoten)
3.chce to spocitat ty jidla bud tady v tabulkach co pripravil Martin nebo na www.flora.cz
4.a urcite sem napis casy kdy jsi jedla a kolik toho jidla bylo,ze zacatku by jsi si mela vse vazit a zapisovat a podle toho se budes pak ridit,zalezi na hodnotach bilkovin , sacharidu a tuku.
5.mela by jsi jist 6x za den to je tak idealni , respektive po 2-3 hodinach podle toho jak se ozve telo , to si casem vypozorujes

angeela

Člen

# Zasláno: 3 Led 2012 10:09:30


Sansaj
děkuji za rozbor..
ad1. myslela jsem si, že mi domácí nudle neprojdou.. a tu polévku jsem měla ještě dneska k dopolední svačině.. a je v ní spousta kořenové zeleniny.. ufff.. takže to nebyl dobrý tah..
ad2. takže proto jsem měla v noci hlad? protože jsem večeřela zeleninu?
ad3. od zítřka začnu počítat.. ale nevím, jak to budu dělat, když vařím minimálně pro dva až tři lidi.. no, to budu muset ještě nějak vymyslet..
ad4. časy jsem uvedla.. a vážit začnu i když nevím, jak dlouho mě to bude bavit..
ad5. mám 6 jídel za den, takže aspoň něco splňuju.. hurá..

Sansaj

Člen

# Zasláno: 3 Led 2012 10:40:43


angeela
No pokud dobre pocitam tak tam mas 4 jidla - pomeranc a sopak se nepocita teda krome te trosky sira navrchu a presne tak jak si rekla ze jsi mela hlad protoze jsi mela jen zeleninu , posledni jidlo by melo byt hodinku pred spanim a to nejake kvalitni bilkoviny s minimem sacharidu - priklad zde mnohonsobne uspesne vyzkousene olomoucke tvaruzky a k tomu knack nebo polystyren , dalsi varianta je Cottge cerstvy syr , nebo tvroh ale s tim ma nekdo problem ze je tezky a nekdo ho blbe travi.Co se tyka jidel koukni k nekomu zkusenemu do denicku s podobnou vahou a mirami a inspiruj se.

To vazeni neni o to aby te to bavilo ale aby jsi vedela co presne si muzes dovolit a co ne , respektive kolik ceho si dat a myslim si ze kdyz to budes prvni mesic dodrzovat to vazeni tak pak az to dostanes do hlavy tak budes schopna to mnozstvi odhadnout a nebudes muset vazit,timhle si prosel kazdy kdo zde zacinal i ja a nic tezkeho to neni jen to trosku zdrzi...

tady ti dam maly nastrel jidelaku je to moje zkusenost takze ostatni muzou mit neco jineho ale v podstate jde jen o to,to dobre skonbinovat aby te to po par mesicich neprestlo bavit jist.

Tohle je muj klasicky jidelak
8:00
Ovesna kase + banan

10:00
Jogurt Hollandia selsky + tmave pecivo nebo grahamovy chleb anebo musli

12:30
Kureci prso na vsechny zpusoby + Brambor vareny ve slupce nebo Ryze Basmati

14:00-16:00
Vetsinou Fitko a po fitku banan a nekdy i proteinovy kokteil

16:30
Graham chleba + kvalitni sunk s max.podilem masa + eidam 30%

19:00
To same co k obedu s mensim podilem prilohy nebo tunak ve vlastni stave a bud se zel. salatem nebo jako pomazanka se zerve a
k tomu graham chleba

21:00
Knackebrot + Cottage nebo tvaruzky a mleko

22:30
a nekdy kdyz si jdu lehnout hodne pozde tak davam to same jako ve 21:00

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!