Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Rikolami 28let,180/92,5 kg původně 95 kg za 10 dní Cíl: pod 85 kg
Autor Zpráva
rikolami

Člen

# Zasláno: 14 Led 2012 17:48:25


Zdravím všechny.Takže ještě jednou :28let,180/92,5 kg původně 95 kg,2,5 kg za 10 dní Cíl: pod 85 kg

Už jsem zkusil lecjakou dietu a každá byla účinná jen na chvilku.Po prostudování tohto fora jsem zjistil,že jsem všechno dělal špatně a dal jsem si za úkol, že změním stravování a zhubnu a udržím si váhu.Kompletně jsem překopal jídelníček podle návodů na tomto foru.Co se týče pohybu tak nejsem nějaký dřevo ,ale dělal jsem fotbal a běh a to ještě asi neúčinně.Od 3.1.2012 jsem zařadil do svého programu posilovnu.Má pohybová aktivita je tedy fotbal 2x týdně 90min,posilovna 4x týdně.K té posilovně bych řekl,že cvičím doma s jednoručkama na lavici i bez nich.Sem tam do sebe hodím Lipo 6x,který jsem si koupil na podporu hubnutí.
Výsledek je 2,5 kg za 10 dní.Rozhodně ten úbytek váhy cítím nejvíce na zadku a břichu.Důležité je,že vůbec nehladovím a hodlám pokračovat dál.
Přeji všem mnoho úspěchů.

rikolami

Člen

# Zasláno: 7 Úno 2012 09:57:58


Výsledek asi po měsíci

Po měsíci změny stravbovacího režimu a pohybové aktivity je moje váha na 91 kg.Musím podotknout,že v období mezi 3.1 - 7.2 jsem asi týden necvičil,jen jsem dodržoval stravu z důvodu virozy co mě přepadla.Takže to je úbytek 4 kg za 34 dní.No doufám,že je převážně z tuků.Na břichu je úbytek 5cm,bohužel ostatní partie jsem neměl změřené,takže nemohu kouzlit s číslama.Ale jak jsem už tady uvedl v zrcadle to jde znát,viditelné jsou úbytky na obličeji,břichu,zadku.Asi nejlepším ukazatelem je to,že kalhoty,které mi byly těsné přes zadek a pas jsou volnější.

Co se týče posilovny tak jsem nedávno musel navýšit váhy
Do cvičení jsem také nedávno zařadil dřepy s jednoručkami.Z toho jsem opravdu nadšenej,nevěřil bych jak dobře procvičím hýžďové svalstvo.

Co se týče suplementů tak zezačátku jsem bral Lipo 6x s postupným dávkováním asi týden podle návodu od Martina.Musel jsem to vysadit,nějak se mi dělal knedlík v krku.Asi zkusím něco jiného.

85 kg to byl asi příliš optimistiký cíl na výšku 180cm.Asi to budu muset přehodnotit.Podle BMI by to mělo být asi 80 kg.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 7 Úno 2012 11:28:16


rikolami
5cm je super!
co se tyce vahy, zapomen na ni..muzes vazit klidne 90kg a vypadat stokrat lip nez pri 80..vykasli se na bmi, je to takrka nic nerikajici udaj..(nic nerikajici o slozeni tela, a o to predevsim jde..).
takze se proste snaz nabrat neco svalu a ono se to casem podda..
co jis?
p.s. ja mel kdysi po rychlym zhubnuti na 188cm pod 80kg a ackoliv jsem byl vyhublej, viselo to na mne..
ted nabiram na cca 100kg a vypadam naprosto jinak..mam asi tak o 15kg vic svalu nez tehdy,a ver mi, ze je to znat..
kdyz jsem predloni trenoval na pulmaraton, vazil jsem kolem 85-87kg a byl jsem dost vyhublej..takze vaha=nepodstatna a naopak mnozstvi svalu=klicovy nejen kvuli tomu, ze nemusis pak resit jidlo..

rikolami

Člen

# Zasláno: 7 Úno 2012 12:02:34


MichalPM

O tom BMI by to měli uvést na pravou míru,hodně se o tom píše a přitom to je tak jak říkáš.
Můj jídelníček se skládá hodně z ryb.Prostě mi chutnají.
Potravinykteré jím:

maso:
losos filet
tuňák v olivovém oleji
sardinky v olivovém oleji
pstruh
treska
krutí maso
krutí šunka
sem tam vepřové libové
příležitostně hovězí

Na tomto foru se doporučuje jíst ryby ve vlastní štávě než v oliv. oleji.Já jsem se dočetl v knize Dr.Searse,který je uznávanej i od Dr.Fořta,že olivový olej je tuk s dvojnou vazbou a nezvyšuje hladinu inzulinu.Tak je jím.
pečivo:

nejím žádné jiné pečivo tohle:
Koupil jsem si pekárnu na chleba a peču si celozrnný špaldový chléb
Kdybys věděl co se dává do klasických pšeničných chlebů tak bys nevěřil(vím to od pekaře)
Sem tam také peču žitno-špaldový chléb


mléčné výrobky:

cottage
hollandia ovocný
tvaroh netučný

ostatní:
ovesné vločky Emco nebo obyčejné
šmakoun
vejce(víc bílků než žloutků)

ovoce:banán,pomeranč,příležitostně hrozny bílé červené,jablka,sem tam ananas,
Většinou je jím po cvičení.

zelenina:
fazolové lusky,brokolice,čínské zelí,kysané zelí,růžičková kapusta,okurek čerstvý i sterilizovaný,mrkev,brambory

Můj typický den:

9:00 ovesné vločky

11:00 krutí šunka,plátek špaldové chleba,paprika

13:00 treska,brambor ve slupce,dušená mrkev a fazolové lusky,salát z čínského zelí


15:30 jogurt hollandia


18:00 tuňák v olivovém oleji,špaldový chleba


Nepíšu gramáže,parkrát jsemsi zkusil zvážit všechny potraviny a teď to dělá od oka.Poměr B T S se snažím dodržovat.


Pozn.Kdysi parkrát zaběhl cca 20km ,zajímalo by mě jestli ti to dělá problém když máš teď více svalů.Dýchací potíže atd.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 7 Úno 2012 12:13:33


rikolami
jidlo ok, jen by to chtelo ujistit se, ze toho mas dostatek..jist malo neni ok..tak na to dej pozor.

napises, co se dava do klasickych chlebu?zajima me to..dik.

tunaka jsem ve vlastni nejedl nikdy, proste mi nechutna,takze jim taky v oleji..

no, ted nabiram, vazim nejakejch 99kg a aerobku si ted nedopravam, staci motat se kolem deti..(dopravame si kazdej den prochajdy, za kazdyho pocasi..). takze nedovedu rict, jestli bych se zadychaval..asi tezko, spis u behani je asi jedno z ceho se ty kila skladaji, nebo aspon si to myslim..na druhou stranu se mrkni na sprintery..ale ja behal spis dalku.

rikolami

Člen

# Zasláno: 7 Úno 2012 12:34:01


No nehladovím a ty gramáže určitě nejsou nižší než je udáváno tady na foru.Právě,že někdy mám pocit,že jsou o kapánek vyšší.

Znám totiž jednoho sportovce co jezdí po soutěžích.Má asi geneticky dané že mu svaly rechle rostou nebo já fakt nevím.Problém je v tom,že je brutálně zpomalenej a nemotornej až to bije do očí a rychle se zadýchává.Nevím teda co bere.Proto jsem se ptal.

V pekárně mají připravené měsi na pečení mouky,když zákaní k zavolá,aby chleba byl do hodky upečenej.Dělá se to z těch nejlevnějších mouk do kterých se přidávaj emulgátory,enzymy z plísní změkčují těsto,fosfáty,barviva,modifikované škroby,aromatické prekurzory,prekurzory hnědnutí atd.
Když ti pekař řekne,že by ten bordel nekoupil možná jen když ten chleba praskne ať vyteče ten bordel ven tak nekup to.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 7 Úno 2012 12:38:30 ° Změnil/a: MichalPM


rikolami
takze ten chleba co si peces doma si pripravujes z vlastni smesi? ja to nemam, jen vim, ze i do domacich pekaren existujou hotovy smesi..

rikolami

Člen

# Zasláno: 7 Úno 2012 12:51:53


Nepotřebuješ žádnou směs.Mouka je základ.
třeba http://www.probio.cz/vyrobky/obilniny/spalda ale jsou i levnější -nejso bio,ale to nevadí.
lžička cukru,voda,lžička soli,olej,instantní pekařské kvasnice,které koupíš v každém supermarketu.

Toť vše.Všechno naházíš do pečící nádoby-kromě droždí,dáš do pekárny a pak už čekáš až proběhne celý proces a máš chleba bez všech bordelů co tam dávaj.

rikolami

Člen

# Zasláno: 8 Úno 2012 12:19:20


MichalPM

Ještě jsem se tě chtěl zeptat na pár otázek.

Jaké jsi žíval suplementy při hubnutí?Nebo co si myslíš,že je dobré brát?Spalovače?Stimulanty?
Jásem zkusil Lipo 6x a vysadil jsem to kvůli vedlejším účinkům.


Levou stranu těla mám slabší.Abych to srovnal tak si dávám stejnou zátěž na obě strany.Je to správně?

rikolami

Člen

# Zasláno: 9 Úno 2012 08:52:19


MichalPM

Ještě jsem se tě chtěl zeptat na pár otázek.

Jaké jsi žíval suplementy při hubnutí?Nebo co si myslíš,že je dobré brát?Spalovače?Stimulanty?
Jásem zkusil Lipo 6x a vysadil jsem to kvůli vedlejším účinkům.


Levou stranu těla mám slabší.Abych to srovnal tak si dávám stejnou zátěž na obě strany.Je to správně?

rikolami

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2012 21:22:29


MichalPM

Ještě jsem se tě chtěl zeptat na pár otázek.

Jaké jsi žíval suplementy při hubnutí?Nebo co si myslíš,že je dobré brát?Spalovače?Stimulanty?
Jásem zkusil Lipo 6x a vysadil jsem to kvůli vedlejším účinkům.


Levou stranu těla mám slabší.Abych to srovnal tak si dávám stejnou zátěž na obě strany.Je to správně?

MichalPM

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2012 21:42:59


rikolami
stacilo pockat, netreba kopirovat dotaz 3x

nepouzival jsem zadny doplnky..pak jsem ale zacal pit protein myofusion,chutna skvele
spalovace neznam
kazdej ma jednu stranu vice mene slabsi..
ja jedu porad stejny vahy na obe a taky mam porad levou slabsi..

rikolami

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2012 21:52:35


MichalPM

Četl jsem tvůj deníček a vypadá to,že to vše jde jak po másle.
Ať to vydrží.

rikolami

Člen

# Zasláno: 22 Úno 2012 10:39:32


Zajímalo by mě jak je to s doplňováním krátkých a dlouhých sacharidů,bílkovin, když mám anaerobní aktivitu v době mezi 18:00 - 20:00(fotbal s vysokým tempem s přestávkami,čistý čas cca 1,5 hod).
Obvykle doplním tekutiny,sním menší jídlo s obsahem dlouhých sacharidů,někdy předtím ještě kousek ovoce a třeba kolem jedenácté jdu spát.
No,ale po 1,5 hodině fotbalu by měl být svalový glykonen skoro vyčerpán.A pak menší jídlo a dlouhá pauza-spánek+anearobní aktivita tzn. že namáhané svaly budou spalovat předpokládám tedy i přes noc.?Pak mě teda nějak nesedí to menší jídlo.
Mohl by mě to někdo vysvětlit jak to tedy je?Jak doplňovat stravu,když jsou aktivity ve večerních hodinách?

rikolami

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2012 10:24:30


Takže po dalším měsíci váha 90 kg,pas 96 cm.Trošku zklamání z úbytku jen 1 kg za měsíc a ty centimetry na tom břichu taky nic moc.Já vím,není zas tak důležitá váha,ale kolik je z toho sádla a kolik svalů.Postava se celkově zpevňuje,ale pořád tam je na tom břichu takový malý špek,zadek by taky trochu potřeboval shodit.
Před pár dny jsem nasadil Fat stove gel.


Neděle:
trénink fotbal 90 min v rychlém tempu

Pondělí:
bench s jednoručkami 4x8x20
bench s jednoručkami lavice 30 st. 4x8x20
rozpažky 4x8x12

Úterý:
biceps jednoručky o koleno 4x8x15
jednoručky ve stoje 4x8x15
břicho sedy-lehy

Středa:
triceps
tricepsové kliky na lavičce 4x10
kick-back 4x8x10
tlak jednoruček za hlavou 4x8x10
dřepy

Čtvrtek

ramena
arnoldovy tlaky 4x8x18
tlaky s jednoručkami 4x8x15
rozpažky 4x8x10
břicho

Pátek
dřepy nebo shyby s dopomocí

Sobota
nic

rikolami

Člen

# Zasláno: 20 Čec 2012 20:27:22


Zdravím všechny,udělal jsem menší změnu a začal jsem cvičit v posilovně s kámošem.Potřeboval bych poradit.
Např. jeden den jedu prsa-triceps a na prsa děláme
:
bench press na rovné lavici 4 serie ,system pyramida do maxima
křížové kladky 4 serie do maxima
multipress na nakloněné lavici 4 serie do maxima
jednoručky na nakloněné lavici 4 serie do maxima
kliky na bradlech 2 serie max
motýlek 2 serie max

triceps
stahování kladky 4 serie max
bench pres s úzkým úchopem 4 serie max

trénink trvá asi 1h15min a nemusím asi připomínat,že jsem úplně hotovej.Jde mi o to,že to je celkem záhul a že např. když dělám už jednoručky na nakl. lavici,už těžko držím balanc a nemám už moc sil a to platí i pro kliky na bradlech,kde se sotva zvednu.Chci se zeptat,jestli těch cviků není moc a jestli to není moc přehnaný.

Terminator17

Člen

# Zasláno: 21 Čec 2012 03:15:46


Nepochopil jsem, zda jedeš do maxima každou serii, nebo jeh tu poslední. Každopádně jestli platí to prví, tak se moc nediv

rikolami

Člen

# Zasláno: 21 Čec 2012 07:57:09


Terminator17
do maxima každou serii

rikolami

Člen

# Zasláno: 21 Čec 2012 08:04:21


No prostě šest cviků na partii v jeden treninkovej den,to jsem tady moc neviděl.Obvykle tu vidím kolem tří cviků na partii v jeden treninkový den.

Terminator17

Člen

# Zasláno: 21 Čec 2012 10:53:35


Ty kliky na bradlech jsou spiš na tricepsy (pokud nejsi až moc předklonen), takže ty bych spiš přesunul k tricepsum. A vyhodil bych jeden ze cviku motylek x protisměrny kladky. A u tricepsu bych spiš misto uzkyho benče dal scull crushers

rikolami

Člen

# Zasláno: 21 Čec 2012 16:41:57


Ty kliky na bradlech jsou pro mě docela těžký,jsem v předklonu a nohy nahoru za sebe a nejedu moc dolů pač není už sil.Kladky,tam zatím bojuju se správným postojem,nejde mi moc ten kačeří postoj,tedy to propnutí v zádech s vyprseným hrudníkem,asi to chce zkoušet dál.

Terminator17

Člen

# Zasláno: 22 Čec 2012 00:06:15


Tak jestli nemaš opilovanou techniku, tak je blbost jezdit tolik cviku

rikolami

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2012 23:15:32


Takže dnešní trenink:

ráno: záda,břicho,trapézy

stahování horní kladky nadhmatem 4x12
přítahy činky vestoje 4 serie každá do max
přítahy na stroji v sedě - široký úchop 4 serie do max

předklony v sedě na stroji 4x15
sedy-lehy na šikmé lavici 4 serie každá do max

zvedání ramen ve stoji s jednoručkami 4x10

odpoledne
kolo 45 min
večer
fotbal 1h20 min

rikolami

Člen

# Zasláno: 26 Čec 2012 13:45:39


ramena,biceps

tlaky na multipresu 4x8
upažování s jednoručkami v sedě 4x10
tlaky jednoruček 4x8

scottova lavička 4 serie do max
scottova lavice(stroj) 2 serie do max
jednoručky ve stoje 2 serie do max

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!