Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Dopey007 (Honza) 34, 180cm, 115kg
Autor Zpráva
Dopey007

Člen

# Zasláno: 16 Led 2012 11:13:41


Ahoj bojovníci s nadváhou

tak jsem se odhodlal sem se také zapojit a podělit se o svoje tlusťošské martirium! Díky za stránky, čerpám z nich povzbuzení a inspiraci, jsou skvělé.
Problém s nadváhou mám prostě odmala, neustále! Jsem přesně z těch lidí, co už zkusili ty "zázračné" diety. Přitom ovšem jsem celkem dobře teoreticky vybaven, jak to dělat, že ano, jenže praxe je jinde V současné době vážím 115kg, měřím 180cm, což jak dává tušit je obezita v pokročilém stádiu. ALE: Má cesta na 115kg současných je z nedávných 128kg, kde jsem si řekl už dost. Během posledního roku se mi zadařilo sundat tech 13kg, jenže se zase dostávám do fáze jakéhosi vyhoření: Tu a tam se něco špatného smlsne, poleví se ve cvičení apod...
V současné době jsem ve fázi, kdy se snažim dělit jídlo do malých porcí, jíst často, cvičit ... eliptický trenažér Kettler (1h střední intenzity, tepovka od 136 - 160) a posilování (total gym 1000) 5. tý stupeň sklonu lavice a sestava na ruce, záda, prsní svaly (jenže cvičím jen 1x20 - to je málo, co? - doporučte..). Pak dělám pilátes cca 15minut (cviky jsem viděl na internetu). Ale..pak mám dny, kdy se holt někam vypravíme, já to poruším a pak se z toho třeba dva dny nemohu vymotat a žeru nesmysly, že to tak napíšu...moc dobře si to uvědomuji a pak mám z toho výčitky, vracím se zpátky. Takže teď pár zase bojuji s tím, že váha nejde dolů a zůstává stejná, příčinu vím, ale co se mnou? Máte nějaké typy, rady, jak se z tohodle dostat?
Uvedu příklad: Přes den, disciplinované jedení:
příkal: snídaně - celozrnný chléb (60g), šunka 100g, nízkotučný sýr (50g), zelenina
svačina: celozrnný chléb (60g), plátkový sýr nízkotučný (50g), zelenina
Oběd: kuřecí plátek na sojové omáčce (120g), rýže (100g)
Svačina: jogurt, banán
Večeře: zeleninový salát s kuřecím masem.
No a pak se mi stane, že po takovém dni, jdu na návštěvu a prostě se nedokážu ovládnou a sežeru tam nabízené zakusečky a podobné nesmysly....jak tomuhle odolat? Zřejmě bych potřeboval k sobě někoho, kdo by mě to utrhával od huby. Díky za Vaše podněty, připomínky a rady. Honza

MichalPM

Člen

# Zasláno: 16 Led 2012 11:36:59


Dopey007
zdar, neboj, ses na tom jako vetsina obeznich tady..
jedina rada - zacni posilovat, jez dostatecne a vaha i postava se behem par let upravi tak, ze prave diky svalum nebudes muset resit kazdy sousto navic..fakt to funguje..jinak se obavam,ze se z toho nevyhrabes nikdy, protoze drzet vice ci mene prisnou dietu nelze dlouhodobe..
tak je to na tobe..
kup si permici do fitka, porad se s barmanem nebo trenerem co a jak a pak dej vedet..
jidlo jez jen kvalitni, a to ne kvuli hubnuti,ale kvuli zdravi..
total gym+pilates jiste maji svuj smysl,ale ty potrebujes udelat svaly, jinak nemas sanci..tak studuj clanky a ozvi se.

Dopey007

Člen

# Zasláno: 16 Led 2012 12:17:25


Díky Michale, asi máš pravdu, budu to posilování vzít víc profesionálně. Zatím jsem to řešil doma sám, ale ta posilovna mě napadá jako jediná cesta! Jdu do toho, ozvu se!
Honza

Kopretina24

Člen

# Zasláno: 31 Led 2012 16:51:54


Dopey007
ahoj, chci tě tu přivítat, držím palce! Jak to vypadá, nějaké pokroky?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!