Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / Jak snížit chuťe na sladké?
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Anonymní



# Zasláno: 6 Led 2006 15:37:00


škoda mluvit - když pánbů nedá v apatyce nekoupíš, ale s tím doučením se to martine ber vážně. Už opravdu psát nebudu.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Led 2006 15:39:00


Anonymní
ty seš fakt dement a největši sranda je když dement poučuje

díky ti, dnes si mě fakt pobavil nejvíc

Neznalek

Člen

# Zasláno: 6 Led 2006 15:44:35 ° Změnil/a: Neznalek


Anonymní
ja myslim, ze kazdy ma pravo vybrat si to, co mu vyhovuje, takze pokud ti to, co Martin "nabizi" nevyhovuje, tak proste zkus neco jineho. Za sebe muzu rict, ze u mne to funguje a citim se mnohem lip - nejen tim, ze uz si na sebe klidne vezmu neco "vice odvaznejsiho", ale hlavne tim, ze se opravdu fyzicky i psychicky citim lip. (Martine diky ).
Muzes to na nejakou dobu zkusit dodrzovat a pak treba budes vedet, o cem tu vsichni piseme.

Martin
to nemaz, alespon ostatni muzou videt, kudy ne ...

Neznalek

PS: a co mate vsichni s tou 30 Mne bude za par dni 31 a muzu rict, ze se ted citim nejvic fit za poslednich 10 let - a to opravdu nerikam, ze chci nekomu neco vyvracet

jedinecny

Člen

# Zasláno: 6 Led 2006 17:05:31


Neznalek
ja se citil nejvic fit do tri let

Neznalek

Člen

# Zasláno: 6 Led 2006 18:06:54


jedinecny
chicht ... jooooo to byly casy!!!

nikol



# Zasláno: 14 Led 2006 22:09:50


Ahojky Martínku!
Mám otázku!Dá se zhubnout boxem,plaváním?

Orsa

Člen

# Zasláno: 14 Led 2006 23:05:30 ° Změnil/a: Orsa


Anonymní teda na tuhle debatu jsem přišla až teď, takže se připojím se svým názorem, se kterým určitě nebudeš souhlasit, ale to je tvé právo (i jiných):

Jěště nikdy mě nikdo nepřesvědčil o tom (a budu se to snažit v následujících letech prokázat), že po věku 30 let a výše začíná tělo hůře regenerovat a proto lidi tloustnou. Pokud by to tak skutečně bylo, neexistovali by lidé štíhlí do velmi vysokého věku, ale oni existují, takže problém je zřejmě jinde. Stárnutí organismu a buněk, snížení tvorby hormonů a vše co s tím souvisí, hraje v regeneraci organizmu sice negativní úlohu, ale ve vyšším věku přece jen zanedbatelnou.... Problém značné části populace věku po 30ti let je především v tom, že se lidé méně hýbou, více jedí, což má za následek postupné snížení (až značné snížení) množství svalové hmoty a následný rozvoj obezity z důvodu špatného spalování (není kde spalovat, protože lidi se nehýbou a svaly nejsou). Mimochodem, ztrátě svalové hmoty se odborně říká Sarcopenie.

Přijde mi opravdu tak nějak divné, napadat Martina za to, že se snaží lidsky stravitelným způsobem vysvětlit, jaký je asi tak rozdíl při spalování v aerobní nebo anaerobní zóně a co je výhodnější. I tohle je prokázané: při aerobní zátěži dochází k přímému spalování ve svalech za přítomnosti kyslíku, při posilování dochází k zatížení jiných svalových vláken a svaly pracují na kyslíkový dluh, a svaly pokud jsou přetížené z 80 - 90 procent stávající kapacity regenerují po dobu až 72 hodin, takže svaly spalují energii, i když se člověk právě líně povaluje na sedačce a zírá na nějaký hloupý program v televizi.

Právě z tohoto důvodu je třeba 1 hodina posilování až 3x účinnější než pravidelně - zdůrazňuji denně pravidelně - prováděný denní běh o délce 5 kilometrů. Svaly se po trénikové zátěži v úvodu zvětší (zregenerují v nějakém čase) a nastaví se na pravidelnou zátěž běh 5 kilometrů, ale dále se téměř nerozvíjejí, běhají 5 kilometrů, není kam se rozvíjet (spálí se energie v aerobní zátěži během 5ti kilometrů). Pokud takový běžec nárazově poběží závod 1x za měsíc třeba 20 kilometrů, dost možná se na konci může dostat i ke svalové práci na anaerobní dluh, pak ty svaly budou regenerovat na zátěž 20 kilometrů až 72 hodin, ale dále ne....

Navíc je prokázané, že aerobními aktivitami svaly spíše trpí, při dlouhé aerobní práci se spíše zmenšují, proto se doporučují aspoň doplňující posilovací programy zabraňující ztrátám svalstva.... asi to už stačí, že? Svým způsobem tady můžete (můžeme) diskutovat, ale myslím, že tato problematika je poměrně složitá a všimla jsem si, že v některých drobných aspektech se nemohou dohodnout ani erudovaní odborníci, takže diskuse nás laiků o drobných pitomostech (včetně mě jako účastníka) mi přijde jako dále zbytečná.

Orsa

Člen

# Zasláno: 14 Led 2006 23:11:33


nikol to určitě, záleží na tom, zda budeš správně jíst a hodně plavat nebo boxovat. Ale na úvod si podrobně přečti toto:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=267

Orsa

Člen

# Zasláno: 14 Led 2006 23:30:17


A jak snížit chuťe na sladké?

Takže pokud jde o chuť na sladké, kromě rozházené hladiny krevního cukru (to je jinde třeba tady http://www.f-sport.cz/print.php?id=265) může jít i o současný nedostatek chrómu a vanadu v organizmu.

Jinak mletá skořice přidaná do kávy nebo kakaa pomáhá udržovat stálou hladinu krevního cukru (tím snižovat chutě na sladké), a známá neurčitá věta "mám na něco chuť a nevím na co" může znamenat i to, že tělu akutně schází nějaká minerální látka nebo nějaký potřebný vitamín.

johan



# Zasláno: 17 Led 2006 00:25:57


tedy nevim co vsichni maji s tim, ze po tricitce musite jit s kondickou dolu - osobne tomu tedy moc neverim...nedavno jsem na bazene videl prosediveleho chlapka, dle obliceje jsem mu tipoval takovych 40-45, ovsem figuru by mu mohl zavidet kdejaky dvacetilety fotbalista ...a arnold se taky stale drzi fit (viz termitator 3) takze kdyz to dokaze arny, tak vy snad taky

Anonymní



# Zasláno: 20 Led 2006 23:20:09


[b][/b][i][/i][u][/u]

Anonymní



# Zasláno: 20 Led 2006 23:21:36


Ahojky, jen jsem zkoušela. nejsem cvok.

Cokiska

Člen

# Zasláno: 20 Led 2006 23:22:31


Jak snížit chuťe na sladké?

Zamilovat se.....

Black Crow

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2006 19:05:59


Ahoj mam jednu otazecku:jsem doslova zavisla na sladkym ale podarilo se mi z toho vymanit-skoro-uz je to "jenom" ani ne 50g nejaky ty cokoladky denne a to hned zrana(neni to moc snad?)a pak si davam 2 proteinovy bars(Whey Protein bar 28%)po obede....procitala jsem tu ty clanky tykajici se te adekvatni stravy ale ani zminka o mych slabustkach..tak bych vam byla moc moc vdecna kdyby jste mi to zhodnotili jestli to neni velky jidelni preslap,popripade nejak zakomponovali do jidelnicku:upekuju moc.B.C

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 18 Čen 2006 22:06:03


Black Crow
pokud nemáš problémy s postavou, tak tě to nemusí trápit, pokud tam problémy jsou, tak je lepší tu čokoládu hodit po anaerobní činnosti - fitko, spinning. Pak je ale třeba počítat s tím, že 50g čokolády má cca 15g tuků, což je množství, které zdejším hubnoucím dívkám vystačí na celý den..

Black Crow

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2006 10:53:56


Mahamotti:dekuju za tak brzkou odpovedzkusim to nejak v tydnu prostridat s nejakou musli zdravejsi tycinkou nebo nejakej "lepsi" jogurt(ten by nevadil tak moc,ne?)(jenom at to vydrzim:mad..jinak celkove mam pohyb skoro denne ale rada bych dala tak tri kila dolu-takze kdybych zamenila cokoladu za jedno ze zminenych "nahrad" tak by to bylo v pohode?Dik B.C.

Black Crow

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2006 11:00:57


Mahamotti:jeste prosim jednu vec-jak jsem koukala ty protein tycky taky nemaji nejmin tuku--ale mam to brat jako tu "zdravejsi" variantu tuku-asi to snad neni typ jako u ty cokolady?jestli to min "skodi" nebo tak neco?(je tam uvedeny nenasycene mastne kyseliny ale ty s tim tukem asi nesouvisi ..jeste jednou dik za odpoved B.C.

_med_

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2006 11:02:18


Black Crow
U čokolády a sladkostí jde hlavně o silnou vůli a jestli máš vůli cvičit a udržovat se, tak nad sladkým taky vyhraješ

SOMA

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2006 11:15:58


Co se tyce sladkeho - taky jsem mivala velke oci
Podle me je rozdil
- v mlsani, rozezranosti (spise stavu "duse")
- v rozhazene hladine cukru v krvi
Ac jsem dodrzovala jidelaky, stavalo se me, ze prave v rozmezi 13-15 hodiny jsem mivala silene chute a nepomahalo ani hybat sacharidama. A pak jsem prisla na to, ze jsou pro me nejdulezitejsi prvni dve jidla, takze tam si dopravam vlocky, obilne kase, celozrnny chleba a spol.
Od te doby mam klid, s vyjimkou vysinutych dusevnich stavu, ktere nejsou nastesti caste. Ale nastesti neholduju cokoladam a ni zakuskum, miluju vlocky, vlocky a vlocky, cerstve a susene ovoce nebo neslazene celozrnne pecivo. Jejda, to je basta.
Jinac si myslim, ze pokud je nekdo nenapravitelny mlsoun, pak pomuze jen abstinence.

Black Crow

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2006 11:28:04


_med_ a SOMA:no dik ale ja vuli cvicit mam a chut na sladky sem se zbavila diky tomu ze sem to trochu snizila(na 1) a preorientovala na ty proteinovy tycinky..no a jinak mam v podstate jidelnicek dobrej tak jsem se prave ptala jestli je to "moc"..celozrnny pecivo jim(ostatni sem nevidela ani nepamatujua jeste hodlam prejit na tu snidani z Emco kase-a 1/2-tzn pul sacku nebo pul krabice(to by bylo nejak moc,ne?)??Dik dikB.C.,btw:mam pohybu opravdu dost tak mi prijde ze ty my sladkosti nemusi byt nejaka tragedie..?

SOMA

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2006 15:38:33


Black Crow
Tragedie?... to zalezi na tom, co vlastne chces
Chces-li hubnout efektivne a vyuzit kazde drobnosti, pak je skoda si to sladkostmi kazit, ne?

_med_

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2006 15:50:48


Tragedie to není, já se mám ráda a čokolku si taky dám, ale nesním ji najednou jako dřív,ale uzobnu a zbytek rozdám, vetšinou ji rozbalím tak, aby to všichni viděli. Jinak se doporučuje když nemůžeš odolat nějaká hořká 70%, ale zase ne celá. Hlavně když už si ji dáš, nic si nevyčítej, na světě jsme jen jednou, jen se snaž nemít ji každý den

Black Crow

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2006 16:00:25


Dik ja sem prave psala ze by se mi libily 3 kila dole a jidelnicek si drzim akorat sem prave nevedela jestli mi to muze zabranit ta jedna jak rikam asi 40g cokolada-mam ty jinak "spravny" jidla rada ale rikam si proc tak striktneu ty horky je to blby ze ji je 100ga navic co sem procitala ma az 45g tuku a energetickou hodnotu vetsi jakbysmettakze nevim nevim taky vsude ctu ze je lepsi tak sem z toho docela mimo..tu cokoladu si davam skoro vzdycky na snidani takze to je docela castej ulet..no a pak ty proteins ale jeste mi nikdo nerekl jestli je to hodnotnejsi jak obycejny sladky-je tam-v 1 tycince-11g tuku z toho nasyceny m.kys.1..a prosim s tou kasi-na snidani pul 1 sacku?Dikec B.C.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 19 Čen 2006 16:08:58


Black Crow
11g tuků je dost, ty cukry v proteinových tyčinkách taky stojí za starou belu a nějakých 28% bílkovin tě nevytrhne.. to si raději kup šejkr, 80procentní proteinový prášek a sem tam si udělej čokoládový šejk

_med_

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2006 16:12:11


snídám vločky s tvarohem, jednou jsem si do toho dala čokoládu a nic mi to neříkalo, raději to jím bez čokolády. U čokolády jde hlavně o tuk a toho má prý ta 70% méně a taky je drahá, tak si ji možná nedáš tak často. Máš si ji rozlámat na kostičky a dát do mrazáku a když na ni dostaneš chuť, tak si kostičku vytáhnout. 40g je skoro půlka, je lepší 100g a schovat ji, nebo ji vůbec nekupovat, pak si ji nedáš, prostě půjdeš z obchodu bez čokolády, ale je to opravdu o vůli.
S kaší nemám zkušenosti, dám si 20-25g jemných ovesných vloček a k tomu tvaroh asi 100g

terezka22

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2006 16:16:25


ale ano, myslí se půl sáčku, ne půl krabice

Black Crow

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2006 16:39:57


Diky vsem za odpovedi terezka 22:mne se to zdalo mooc ale pro prehled-nekde sem totiz cetla ze se ma ty kase doost,jinak ty obsahy tuku apod mam nastudovany-a cim vetsi podil kakaa tak o to je tam vic tuku-tudiz to stoji taky za nic..kdyz v tech proteinovych je to obdobne,ja je mela jako nahradu za to sladky takze koktejly mi to nenahradi-odzkouseno,no mam hned lepsi naladu,jak sem totiz koukala na vase hubnouci jidelnicky tak tam je prumer shozenych kil kolem 10 tak sem myslela ze si k tomu svymu muzu tak neco prihodit-no veskery nadeje sou pryc..ach jo..ale stejne dik B.C.,pokusim se to nejak zvladnout a napisu do jidelnicku

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Čec 2015 13:16:07




Aktualizoval jsem článek Proč nás honí mlsná.

arnold

Člen

# Zasláno: 10 Čec 2015 08:07:48


Martin

Pěkný článek, výstižný a přehledný

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Čec 2015 10:33:06


arnold
dík za pochvalu

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!