Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Kontesiera (Dagmar) 26, 61/ 173, cíl 57 Kg
<< . 1 . 2 . 3 .
Autor Zpráva
Sansaj

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2012 19:02:07


Kontesiera
Ty jidelnicky mas dobre tak se nestresuj vetsinou mas v tom poslednim jidle ty Wasa chlebiky a to je ok a v 17>00 ryze nebo chleb je naprosto vporadku

Kontesiera

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2012 19:07:51


No jo no, ale víš jak makám a pořád se mi zdá, že ten výsledek vázne...hlídám jídlo, čas a jak koza si chystám krabičky a sportuju a prostě stejně , kde je pravda?


nakonec ti stejně všichni řeknou , abys ses řídil svými pocity...ale to kdybych dělala já, tak požírám sladkosti a to NONSTOP...

Ještě že ty vločky mi tu mlsnou krotí...to se těším na každé ráno ))

To bych mohla pořád

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2012 20:03:06


Ahoj, tak jsem nakukla a trochu jsem pochopila, že jsi hodně na sladké. Přidám tedy svou zkušenost. Když jsem to omezila jen na sladké snídaně a těšila jsem se na ně jako ty, tak jsem to sladké brala jako něco vyjímečného a většinou zakázaného (a zakázané nejvíc chutná). Zkus si tedy říkat, že ho můžeš kdykoli a není nijak omezené. Stačily mi asi dva dny a vše je ok. Vše je v hlavě
Takže povolit si úplně všechno a přitom si hezky složit jídelníček. Ráno začínám slaně, protože pak mě nehoní mlsná vůbec a třeba na sváču dám jogurt, abych neměla sebemenší pocit, že jsem sladké vyřadila úplně. Od té doby jsem snědla jen jeden čtvereček hořké čokolády a kdybych měla večer chutě, tak jsem si k posteli dala jeden bonbon a stále je tady na poličce

Zatím se tedy musím pochválit, chuť na sladké vymícena. A tu mám tolik dobrot - margot, fidorku, sušenky,... Ale to si nechávám jako nějakou pěknou odměnu :o))))))))))))))))))))

Jo a zapomněla jsem dodat, že třeba ještě v týdnu v práci jsem chutě zvládala a večer něco tláskla a ráno ta sladká snídaně, ale víkendy byly zabijácké a s tím je taky šluš viz mé jídelníčky :o)))) Je to taky zásluha Michala - přidala jsem jídlo a tak jsem pořád napapaná a v bříšku mám jak v pokojíčku. A o víkendu hurá na farmářské trhy pro dobrůtky

Kontesiera

Člen

# Zasláno: 20 Úno 2012 09:36:28


jojo, asi to je v hlavě )) Michal má dobré rady, taky si více popapkám

Ale četla jsem , že na čokoládě vzniká normálně závislost ))

Ale ty vločky po ránu mi způsobují, že na to sladké až tak nemám chutě potom


Ale potěší, že nejsem sama ))

Kontesiera

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2012 09:54:43


Zdravím Vás všechny !!! Chtěla bych poprosit opět o radu , jestli bude tak někdo hodný ? Existuje nějaký cvičící plán čistě na bříško? Chtěla bych se věnovat aspoň jednu hodinu čistě jen břichu... Nejlépe by se mi líbily čtverečky ))) Jsem vtipálek,že?

Jestli máte někdo nějak speciální cvičící plán ? a zároveň efektivní?

Předem milionkrát děkujiiiííí

A stránky tady jsou super, opravdu !!! Pořád si tady čtu...

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2012 10:57:47


Jj na čokoládě vzniká závislost, ale podle mě to jen na těch sladkých (tučných) milkách apod - nevím jestli bych si dokázala vytvořit závislost na hořké :o))

K tomu bříšku - pochytila jsem, že nejde zhubnout právě na té partii, kterou zrovna posiluješ, tak to jen abys necvičila jen břicho a taky k té procvičované by měla být procvičena i ta protilehlá, což jsou u břicha záda a na to hodně holek zapomíná co si tak všímám v posilovně. Nemůžu do toho moc mluvit, protože čtverečky nemám, ale to co baví mě, je cvičení na míči, kde celou tu hodinu mi nějakým způsobem to břicho pracovalo, pak klasické sedy lehy a různé variace (jízda na kole v leže a tak) a taky se mi osvědčilo když mám kdekoli volnou chvilku, tak břicho posilovat (jako vědomě stahovat a povolovat) - v autě, autobuse, ve škole, v práci. A to můžeš praktikovat skoro na celé tělo. Takže ráno když čekám na tramvaj tak dělám výpony :o), v tramvaji když sedím tak cvičím břicho (dobré je pak i opak a to je dýchání do břicha - (mnohem rychleji začneš trávit a podporuješ peristaltiku střev), když v tramvaji stojím, tak stahuju zadek (snažím se, aby mě přitom teda nikdo moc neokukoval :o)) a když se držíš tyče, tak jí třeba vší silou zmáčkout a uvolnit, no je toho spousta, co se dá takhle přes den pro nás holky vymyslet :o) V práci třeba máme na záchodě dobře udělaná futra od dvěří, že se tam dají dělat takové ty protahovací kliky, k tomu pár úklonů do stran a protažený svalů v pase a samozřejmě dřepy.

:o))) Tak snad to taky k něčemu je

<< . 1 . 2 . 3 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!