Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Miskaa 13, 50/176 - Potřebuju celkem rychle přibrat :(
Autor Zpráva
miskaa

Člen

# Zasláno: 23 Led 2012 18:49:27


Ahoj...Jsem tu nová a chtěla bych se s vámi podělit o můj problém... Mám 176 cm a 50kg...vím...je to málo a hlavně jsem kost a kůže. Bude mi 14 let a dost mi to vadí. Každý si myslí,že jsem anorektička. Přitom jím hodně a pravidelně. Jenže problém je v tom,že moc nehlídám co jím a většinou "ztláskám" co mě napadne. Příbuzní se nestačí divit, kam to všechno dávám...ale ty narážky si neodpustí...JÁ CHCI PŘIBRAT! ...jenže se bojím,že když začnu přibírat svaly, cesta bude zdlouhavá a nakonec budou svaly nepěkně vidět. Když se o tom bavím s ostatními, říkají,že touto cestou nepřiberu...jen si zpevním tělo...a to nechci! Chci aby to na mě šlo vidět. Ale tak nějak přirozeně. Moc Vás prosím o rady nebo tipy na přibírací jídelníčky, či posilování. Nemůžu ale počítat s nějakými koktejly, drinky, doplňky apod. Nemám tedy moc možností
Předem děkuji za Vaše rady

MichalPM

Člen

# Zasláno: 23 Led 2012 18:58:23


miskaa
1/ svalu se neboj, prave ty potrebujes. a neboj,bude to vypadat moc dobre..
2/ klicem je prave to, abys vedela, co do sebe "tlaskas"
3/ tak si prostuduj clanky tady na webu a napis konkretne jak a co a kdy jis..ok? dal uvidime..
4/ koktejly ani doplnky nepotrebujes..potrebujes normalni dobry jidlo a nejakej ten pohyb..

miskaa

Člen

# Zasláno: 23 Led 2012 19:10:52


Děkuju za odpověď tak třeba včera jsem v průběhu dne jedla toto:
- snídaně: 2 rohlíky s nutelou a jahodovou přesnídávku
- svačina: jablko a piškoty
- oběd: rybí filé na másle + brambory
- svačina: jogurt a rohlík + čokoláda
- večeře: 2 párky a 2 rohlíky
- před spaním si někdy dávám tvaroh (nevadí to?)

jenže, když chodím do školy, nemám dopoledne na jídlo čas Snídani nestíhám, protože jedu autobusem brzo ráno a poté mám svačinu až v 9:40 a to například 2 loupáčky...oběd ve školní jídelně... takže ani nepočítám bílkoviny apod. Když přijdu domů mám takový hlad, že sním na co přijdu...jogurt, piškoty, rohlík třeba se salámem nebo pudink.
Není to žádná sláva. Hodně jsem v jídle omezená školou a na posilování pak ani nezbývá čas.

mouzi

Člen

# Zasláno: 23 Led 2012 21:21:18 ° Změnil/a: mouzi


"nestiham snidani" je totalni blabol, neni nic jednodussiho, nez vstat driv tak, abys tu snidani stihla, je to nejdulezitejsi jidlo dne..
ten jidelnicek je katastrofa jedna vedle druhe.. to by me zajimalo, co delas za skolu.. ja zvladal jidelnicek i ve skole, kazdou prestavku ci volnou chvilku jsem do sebe neco tlacil, i v mhd.. v prve rade nebud lina si nachystat svacinu den predem, zadny loupacky nebo piskoty, ale celozrnne pecivo se syrem nebo dusenou sunkou.. takova velka oblozena cerealni bageta ti vyjde na dve svaciny..
vzhledem k tomu, kolik ti je, tak behem nasledujcich 5 let neco naberes i bez jidelnicku a posilovani, takze to moc neprehanej, nicmene tvar postavy si muzes do budoucna nastavit sama prave ted, o tom zadna

MichalPM

Člen

# Zasláno: 24 Led 2012 06:36:01


mouzi
Misce je 13 let..tak klidek, staci, kdyz postupne si zacne zvykat na to, ze existujou i lepsi potraviny..ale nevidim duvod blbnout s nakyma preciznima jidelakama..nemam predstavu, co je za problem dat si k svacine dva loupacky,ja to delam taky..uvedom si, ze vetsina vrstevnic pravdepodobne hladovi a v 17 vypadaj dost nechutne,takze je lepsi jist pravidelne i treba ne uplne idealni veci,ale hlavne jist..

miskaa
nestihat snidani je opravdu nesmysl, proste ji stihnout musis, to je zaklad,tak se podle toho zarid..
snaz se tedy o toto - mit poradnou snidani, napr. vlocky s mlekem,medem,rozinkami, nebo ovesnou kasi, nebo chleba s necim co mas rada apod..
jako svacu, kterou si snis ve SKOLE, muzes mit treba dobrej jogurt s kusem peciva
pak obed - tam muzes skoro cokoliv, ale snaz se nastudovat si zdroje zivin,at netlaskas za kazdou cenu nejaky sragory..
odpoledni svacina - treba cottage s pecive a kusem zeleniny
vecere - jako obed, nebo s mensi obmenou..
snaz se jist minimalne 5x denne a uvedom si tohle - pokud ses ted hubena, budes sportovat a poradne jist, mas velkou sanci byt za par let krasne zformovana, narozdil od vrstevnic, ktery ve 13 vypadaji na 18 a v 17 maj prdele (resp.nemaj), ktery jim lezou z kalhot, nechutny boky apod...
takze na to mysli a uvidis sama casem..
takze sumarizace -
snidat, jist pravidelne aspon 5x denne a ty sladkosti neprehanet..

miskaa

Člen

# Zasláno: 24 Led 2012 12:09:05


Děkuju Vám mockrát za odpovědi
Vím,že s tou snídaní jsou to kraviny...a pravda je ta,že jsem spíš líná, když už teď vstávám 5:45 :// Nicméně...budu se tím řídit a ještě jednou mockrát děkuji.

miskaa

Člen

# Zasláno: 24 Led 2012 12:35:19


A ještě jsem se chtěla zeptat,
když musím brát pangamin glukavin na imunitu, jelikož mám od mala oslabenou obranyschopnost, vadí to? Nebo to naopak může mít dobré účinky?

MichalPM

Člen

# Zasláno: 24 Led 2012 15:21:45


miskaa
no, popravde, na imunitu existuje mnohem lepsi a ucinejsi vec..tady to nemuzu uvadet, tak pokud chces, napis mi na michalpm@seznam.cz
a co se snidane tyce - neni nic jednodussiho, nez si pripravit misku s vlockama vecer,ze..to zvladnes i sama..

miskaa

Člen

# Zasláno: 27 Led 2012 22:28:23


MichalPM

Tak se učím pořádně snídat
dnes vypadala moje snídaně takto: 100g ovesných vloček + 120g jogurtu + nakrájené jablko a banán
Jinak jím asi 6x denně a snažím se dodržovat Vaše rady.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 08:26:27


miskaa
predpkladam, ze jsi ty vlocky vazila uz po uprave..jidlo vaz zasyrova..
k snidani ti bude stacit cca 40g vlocek vazenych zasyrova..

miskaa

Člen

# Zasláno: 14 Úno 2012 18:15:34


Dobrý večer
ještě jednou Vám děkuji za tipy na jídelníček. Snažím se dodržovat Vaše rady a od té doby jsem přibrala skoro 2 kila. Moje váha se pohybuje na 51-52 kilogramech
Mohla bych vás ještě poprosit o nějaké rady na posilovací cviky na nohy? ...3x týdně dodržuji ty základní - jako dřepy nebo výpady...napadlo mě, jestli může být pro přibírání vhodný i stepper? Kdybych na něm cvičila asi 10 minut na nejvyšší zátěž? Nebo bych mohla naopak zhubnout?
Děkuju za odpověď

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!