Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Lalia 25, 169/60
Autor Zpráva
Lalia

Člen

# Zasláno: 23 Led 2012 23:24:10


Konecne jsem se vrhla na zlepsovani jidelnicku, stale mam dost uletu, ale urcite se zlepsim.
Stahla jsem si tabulku a pocitam a pocitam, jen ty porce co mi vychazi jsou dle meho trochu male, ale je pravda, ze kdyz se daji dohromady, tak vydaji za ty 3 jidla co jsem jedla doposud.

Dnesek byl asi takto:
snidane: ovesna kase z 30g vlocek + 20g mleka
svacina 1 i 2: chleb 30g + syr 30g
obed: tofu marinovane 50g + ryze 20g
obed 2: kure 50g + ryze 20g
svacina: chleb 30g + ledovy salat se zakysanou smetanou light 50g(50g smetany, salatu bylo vic)
vecere: kure 50g + ryze 20g
a pak velky ulet, ze jsem po synovi dojedla kousek dortu (ze zakysane smetany, bebe susenek a trochy slehacky)

Prosim o opravu a napovedu, jak si udelat jidelnicek na 7-8 jidel denne. Vstavam kvuli praci ve 4 rano, takze prvni jidlo je tak ve 4:30 a chodim spat kolem pulnoci (nejdrive se dostanu v 10) - spanek dohanim behem dne, spim s malym.

Dekuji za kazdou radu a pripominku.

Lalia

Člen

# Zasláno: 23 Led 2012 23:31:11


Zapomnela jsem dodat, ze chodim 2x - 3x tydne do posilovny.
Zacinala jsem s trenerkou, ted se pokusim jet sama. Mam jeden dotaz, nechala jsem si od ni sestavit treninkovy plan a ten je reseny tak, ze na uvod je 10 min. na rozehrati a nakonec po posilovani doporucuje aerobku. Neni to poprve, pred 2 lety jsem mela obdobny plan, ale od jineho trenera, ze nejdrive makat cinkami a nakonec aerobka. Je to tak spravne?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Led 2012 08:53:10


Lalia
ze na uvod je 10 min. na rozehrati a nakonec po posilovani doporucuje aerobku není to správně, ale ani to moc neublíží, takže poslouchej trenéra. je důležité mít někoho, kdo ti s cvičením pomůže a nemá cenu se hádat o drobnosti.

Jinak aerobku je lepši dělat v samostatných jednotkách, v jinou dobu než je silový trénink. Po tréninku by měla být jen na takové krátké prokrvení a zklidnění, tak 2-3 minuty.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!