Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / maRRa 18-72/185 cíl 80kg
Autor Zpráva
maRRa

Člen

# Zasláno: 24 Led 2012 15:01:44


Zdravím ,
posiluju už delší dobu cca 1-2 roky, ale bohužel jsem kvůli zdravotním důvodům (operace ledviny) musel udělat pauzu, takže teď začínám uplně odznova . Momentálně cvičím doma, abych se dal trošku dohromady. Cvičím s Bodylastics, nevim jestli Vám to něco říká, je to taková obdoba posilovacích strojů .

Trénink mám pondělí, středa, pátek. Út,čt,so chodím běhat nebo plavat.

Potřeboval bych spíše poradit s jídelákem (články mám pročtené), níže napíšu příklad.

Cíl 80kg.

6:30
-Ovesné vločky(8,6g bilk., 51g sach.)
-Banán(1,2g,24g)

8:00
-2x Banán(2,4g,48g)

9:35
-Jogurt (Yoplait/cereálie,dobré ráno)(3,7g,19,2g)
-Rohlík celozrnný (4,8g,33g)

12:10
-3x Rohlík celozrnný (14,4g,99g)
-sýr
-šunka krutí (6 plátků) (17g,0,9g)
-rajče (0,9g,4,13g)

15:00 (oběd)
-Kuřecí prsa (30g,0g)
-rýže (10g,94g)
-rajčatový salát (2,2g ,15,4g)

16:00 (trénink)
-protein (18,9g ,7,65g)
-banán (1,2g ,24g)

18-19:00
-Kuřecí prsa(pul porce) (15g, 0g)
-Rýže (10g ,94g)

21:00
-2x chleba (6,5g, 43g)
-Sýr/tvaroh 125g (15,3g , 4,9g)

22:00 (před spaním)
-Protein (18,9g, 7,65g)

Jím v těhle menších porcích, ptže od té operace mi bývá těžko a někde mě to tam tlačí když se pořádně najím

Ocením každou radu.. )

Venec

Člen

# Zasláno: 11 Bře 2012 12:18:32


16:00 (trénink)
-protein (18,9g ,7,65g)
-banán (1,2g ,24g)


To znamená, že tohle jíš před tréninkem nebo až po něm??
Jako předtrénikové jídlo mi to nepřijde špatný, ovšem jako potréninkové jídlo bych se napral sachrama, na to jsou nejlepší gainery samozřejmě, obsahují plno cukrů, přesně to, co tělo po intenzivním tréninku vyžaduje, můžeš ho zkusit nahradit větším množstvím ovoce možná a teprv až potom tam hoď protein
...můj názor...třeba mě někdo ještě opraví

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!