Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Rikolami - lehké váhy
Autor Zpráva
rikolami

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 18:47:39


Zdravím,posiluji doma na posilovací lavici s jednoručkama.Zezačátku to bylo OK, ale teď se mě zdá, že jsou činky příliš lehké.Cvičím asi měsíc.Má takový trénink nějaký smysl?Ještě musím připomenout,že se snažím zhubnout.

jitkajp

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 19:21:42


rikolami
Co to znamená příliš lehké činky? Taky cvičím doma s jednoručkama. Nabízí se jednoduchá odpověď... navyš váhu.

rikolami

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 19:57:31


No jsou pro mě už lehčí než před měsícem.Není to taková zátěž na ten sval.

rikolami

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 20:05:01


Jo ted na to nemám.Myslel jsem třeba zvýšit počet sérií na partii.

Terminator17

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 20:26:34


Pokud máš jen jednoručky, tak stejně moc kvalitní trenink neodjedeš. To si spíš zajdi 2x tejdně do posilky

rikolami

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 20:29:57


Pomocí jednoruček dělám ramena,bench,biceps,triceps.
Proč to není dobrý?Lepší jsou stroje?

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 28 Led 2012 20:33:14


1.) spatne je to, ze mas malou vahu - sval se adaptuje na zatez, pokud neumis zvysit pouzivanou vahu, tak telo nestimulujes.
2.) spatne je to, ze pravdepodobne necvicis cele telo. Jak treba cvicis zada? bricho? nohy?

rikolami

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 20:40:45


Záda zhyby na hrazdě,břicho sedy-lehy + silič,cviky na zadek-zvedání noh apod.,nohy cvičí při fotbale -dynamické treninky+běh

rikolami

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 20:55:12


Mahamotti

Ok takže zvýšit váhu + zajít si do posilovny a procvičit zbytek partií nebo jen ta posilka a cvičit všechno tam,což ted z fin. důvodů nemůžu.
Co se stane,když budu vynechávat cvičení některých svalových partiíí např. záda?

Sansaj

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 21:02:43


rikolami
Disbalance a nehledne na to ze si muzes i ublizit, muze dojit ke svalovemu zraneni a obvzlaste zada jsou hodne dulezita temi neses celou vahu horni poloviny tela... snad to rikam dobre

rikolami

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 21:19:07


Uznávám,že některé partie ojebávám a chce to chodit do posilovny.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 28 Led 2012 21:37:12


rikolami
Ok takže zvýšit váhu + zajít si do posilovny a procvičit zbytek partií
zvysit vahu, vzdy kdyz je potencial ke zvyseni
cvicit vsechny partie
ne na vsechny partie staci provadet jeden cvik - prinejmensim hrudnik, ramena, stehna a zada jsou tak slozite partie, ze by stalo za to zaradit 2-3 ruzne cviky k jejich komplet procviceni.
I nohy si zaslouzi dukladne silove procviceni - nejvetsi svalova partie, povede to k vylouceni vetsiho mnozstvi hormonu nez pri procviceni jinych partii, takze bude pozitivne ovlivnen i rust ostatnich partii.

casem dojdes ke zjisteni, ze dukladne procviceni tela doma vyzaduje trosku lepsi vybaveni, ktere neni zadarmo. Pokud to vybaveni doma nemas a chces vysledky, nezbyde ti nez si ho koupit.. nebo vzit za vdek posilovnou

rikolami

Člen

# Zasláno: 28 Led 2012 22:05:46


Mahamotti

Kdysi na střední jsem chodil do posilovny,ale to už je dlouho.Ted s tím začínám a docela mě to chytlo.Takže to zatím zkouším s jednoručkama doma plus další cviky.Po prostudování stravování a pohybu ma tomto foru jsem zjistil,že jsem hodně věcí dělal špatně.Pohybu jsem měl dost ,ale pořád jen fotbal a běhání a bylo toho dost.Nyní jsem zařadil domácí posilování a změnil stravu a od 3.1.2012 mám o 4kg dolů.Takže tak.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 29 Led 2012 11:01:03


4 kila za 3 a pul tydne? To jeste neznamena, ze to neslo zbytecne ze svalu.

rikolami

Člen

# Zasláno: 29 Led 2012 13:00:44


No nevím,stravu jsem dodržoval podle tohoto fora.Rozhodně jsem nehladověl.Asi mám geneticky dané,že se mi tuk ukládá na zadek,břicho a bohužel na obličej.A když to srovnám,tak už na ksichtu to jde znát a samozřejmě kolem břicha a zadku taky.Jak to opticky poznat,že jsem ztratil svaly místo tuků?

Terminator17

Člen

# Zasláno: 29 Led 2012 17:07:56


rikolami
Vem krejčovský metr a vždycky třeba každou neděli si změř partie, kde se ti ukládá hodně špeků, což je u mužů typicky břicho. Taky je dobrý se fotit. Ze předu a z profilu.

rikolami

Člen

# Zasláno: 29 Led 2012 17:17:55


Terminator17

Podle mě obvod se zmenší ,ale nevíš jestli jdou pryč svaly nebo tuky.Někde jsem tady četl,že se za určitých okolností se to na mírách nemusí moc projevit a přesto zhubneš tuky.

Terminator17

Člen

# Zasláno: 29 Led 2012 17:54:08


rikolami
Rikam, nejlepší je prvidelně se fotit nebo pravidelný pohled do zrcadla. Tam bys měl vidět, zda děláš pokroky, nebo ne. Kolik kg chceš vubec dát dolu?

MichalPM

Člen

# Zasláno: 29 Led 2012 18:40:33


je to prosty..
"tučnost" snadno zmeris prave na mirach jako jsou pas, biceps apod...
pokud mas stihlej pas a roste ti vaha, nabiras svaly a je to ok..pokud ses mekkej jako snehulak, pribiras sadlo..je to prosty..
cviceni s lehkejma vahama je prakticky k nicemu.maximalne se tak nejak lehce muzes udrzet v jakys taky kondici,ale ani moc hubnout natoz nabrat se tim neda.to jsou fakta.
a skutecne nejlepsi kriterium je zrcadlo,metr a fotak..

rikolami

Člen

# Zasláno: 29 Led 2012 20:07:48


Terminator17

Měřím 180 a minimálně na 85,ale to je asi pořád dost.Mám širší ramena.Jinak tady mám deníček:
http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=14&topic=7570

Terminator17 MichalPM


Právě v zrcadle ten pokrok vidím.Jak říkám na obličeji,břichu a zadku.Kalhoty mi byly přes zadek těsný a ted pohoda lahoda

rikolami

Člen

# Zasláno: 29 Led 2012 20:35:43


MichalPM

S tím zrcadlem je to taky někdy sranda.V koupelně před malým zrcadlem jsem si říkal,že to není tak hrozný.Pak jsem si stoupl v pokoji před dvoumetrový zrcadlo a to bylo úplně jiný kafe.
Váhy teda určitě navýšit jak už tady říkal Mahamotti a ty.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 30 Led 2012 07:18:08


proste nejlepsi jak na nabirani tak na hubnuti je klasickej objemak,tj. 6-10 opakovani se strednima az tezkyma vahama...proste co zvladnes,zadna flakarna..metabolizmus ti pak pojede na plny pecky, muzes zrat jak prase a nic se neulozi,jen ti porostou svaly..je treba najit tu spravnou rovnovahu..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!