Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Trávení
Autor Zpráva
Afroman

Člen

# Zasláno: 29 Led 2012 14:21:16


Tak jsem našel celkem zajímavé info a rád se podělím.

Jde o to co a kdy jíst jakou dobu před tréninkem.

Orientační tabulka doby setrvání některých potravin v žaludku.

žaludek potřebuje krev aby dobře trávil pokud jdete cvičit s plným žaludkem budete mít vliv nejen na výkon ale i na vaše pocity.

1-2 hodiny: vařené ryby, vařená rýže, polévky, atd.

2-3 hodiny: bílé pečivo, vařené maso (vyjma hovězího), vařená zelenina, banány, mléko, atd.

3-4 hodiny: drůbež, vařené hovězí maso, brambory, jablka, tmavý chléb, salát, květák, netučné sýry, atd.

4-5 hodin: pečené maso, luštěniny, atd.

5-6 hodin: ryby v oleji i uzené, okurkový salát, slanina, atd.

6-8 hodin: tučné pečené maso, pečená husa, pečená kachna, uzené maso a uzeniny, atd.

Po této době jde živošina (předtrávená strava) do tenkého střeva které je cca 280cm dlouhé a tam už vám nevadí (není třeba krev).


Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Led 2012 10:12:54


Afroman
parádní myšlenka. Jen se to asi silně liší osoba od osoby. Třeba pro mě je vklidu dát si rýži a kuřecí 90min před tréninkem. Těžší jídlo už ne. Naopak vločkama se můžu nacpat i 40min před cvičením.

A co vy ?

MichalPM

Člen

# Zasláno: 30 Led 2012 11:43:36


osobne si davam pred tezkym trenalem vetsinou kus masa s prilohou (cca hodku pred)..nesmim bejt uplne prezranej,ale pokud mam jen trochu hlad, nezvladam tezky drepy apod..
dokonce jsem kdysi nekde cetl, ze profici casto pri objemu zerou gigaporce smazenejch kurat apod. ,aby meli silu poradne maknout..
nesnasim hlad a chute,tak radsi zeru porad..dokud nepribiram v pase, nemam problem

Sansaj

Člen

# Zasláno: 30 Led 2012 11:51:07


Tak ja to mam ze kdyz stanu drive tak davam ovesnou kasi a potom musim mit obed nejpozdeji 60 minut pred treninkem , pokud ho mam pozdejs tak je mi tezko a nedokazu se poradne soustredit na vykon a kdyz stavam pozdejs tak davam ovesnou kasi tu muzu i tech 45 minut pred ale tesne pred cvicem davam pulku bananu abych zase nemel prazdny zaludek...tohle funguje u mne , jinak po cviceni protein a do hodiny poradny jidlo s kvalitnim mase vetsinou kure...

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 30 Led 2012 12:10:03


Relativnost teto uvahy muzu demonstrovat na prikladu z praxe. V dobe par let nazpet - rekneme kolem 25., 26. roku jsem nechapal jak nekdo muze jit cvicit 2 hodiny po jidle - to uz jsem pomalu rval hlady. Takze jsem si jidlo (spis neco mensiho) daval tak 45 minut pred treninkem. Dnes o cca 5 let pozdeji se mi metabolismus vcelku zmenil. Takze neni problem jit cvicit 2 hodiny po jidle. Spis je problem jit cvicit driv nez hodinku po jidle.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 30 Led 2012 12:20:27


Mahamotti
vidis to, ja vetsinou po jidle preferuju dat si dvacet, jenze to bych byl brzo zase jako prase, takze se dokopu a trenink vetsinou stoji za to..

arnold

Člen

# Zasláno: 30 Led 2012 14:37:52 ° Změnil/a: arnold


žaludek potřebuje krev aby dobře trávil pokud jdete cvičit s plným žaludkem budete mít vliv nejen na výkon ale i na vaše pocity.

To je svatá pravda ,žaludek v době výkonu by měl být skoro prázdný jinak se stane to že se bude "přetahovat" o krev se svalovým metabolismem a to je na nic.
Od toho se vlastně odvíjí i celá filosofie stravování před tréninkem ,jde teda o to aby byl prázdný žaludek , potřebné energetické krytí při samotném tréninku je zajišt'ováno zásobami ATP, glykogenu a lipidů ve svalech a játrech.
Takže nějaké rychlé doplnění lehčího jídla hodinu před výkonem to už nevytrhne, spíš naopak.Pokud chci mít napěchované svalové bun'ky glykogenem tak to řeším už 48hod. před tréninkem ,vyšším příjmem sacharidů,minerálů a vody,v den tréninku je už pozdě bycha honit.

Já v tréninkovém dni jím tak4 h před, většinou je to oběd a před samotným tréninkem maximálně jenom kafe a to i když jedu těžké dřepy do 180kg, samozřejmě brzy po tréninku něco se sacharidy.




Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!