Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / JiriNovy (Jirka) 25 - 185cm/104,5 kg - vyrýsovat na 95kg či 10-10%tuku
Autor Zpráva
JiriNovy

Člen

# Zasláno: 22 Úno 2012 21:12:23


Ahoj, dobrý den,

před rokem jsem začal na váze 94kg cvičit, za tu dobu jsem přibral asi 10kg. Viditelně jsem nabral hmotu, ale břicho je stále oplácané jako na začátku Rozhodl jsem se tedy začít trošku upravovat jídelníček a cvičení a z objemové fáze přejít do fáze rýsovací. Rád bych za 3 měsíce shodil na cca 95kg. Pokud možno zachovat všechnu svalovou hmotu Orientační váha mi nyní ukazuje 21% tuku. Pro ty odvážnější je zde má fotografie http://angusss.rajce.idnes.cz/nastenka#j.jpg

JiriNovy

Člen

# Zasláno: 22 Úno 2012 21:19:43 ° Změnil/a: JiriNovy


Co se týče treninku tak ten mám v plánu zachovat stejný jen cvičit vícekrát v týdnu. Dříve jsem jel 2+1 nyní bych rád 3+1.

A) Prsa+biceps (Benč, tlaky, rozpažování, bicepsový zdvih jednoručkami, zdvih na sccotovce, zdvih s oporou loktů)
B)Záda+břicho (Hrazda,mrtvý tah, stahování kladky za/před,veslování)
C)Ramena+triceps (tlaky velkou činkou, jednuručkami, upažování, předpažování, kliky na bradlech, francouzký tlak v leže, stahování kladky nadhmatem/podhmatem)
D)Nohy+břicho (dřepy, legpress, předkopávání/zakopávání, výpony)

Váhy, serie a opakování bych pokud možno chtěl zachovat jako v objemu jen s tím rozdílem, že nyní po každém treningu (60min) zařadím ještě navíc 20min pás či rotoped při 70% max. tepu. Opakování tedy držím 6-12, obča si zablbnu třeba 3x7 nebo shazování do padnutí (cca 40 opakování )


Co se týče jídla, v objemovce jsem jedl všechno kromě vyložených prasáren (bramboráky, bůček atd...) ale pil jsem hodně colu, džusy a sladká pití. Obsah bílkovin jsem držel vždy kolem 1,5g na kg. Nyní mám v úmyslu bílkoviny zvýšit na 2g/kg a sacharidy na cca 2-3g/kg. Je to takto správně nebo je to moc radikální změna? V objemovce jsem si sacharidy neměřil, ale dal jsem denně 2 pytlíky rýže a dost chleba. Nerad bych nějaký velký šok ve formě spalování hmoty.

Z doplňků výživy beru Proteiny (80%), Sacharidák (pokud nestíhám snídani či po treningu), BCAA, Kreatin, Karnitin a NOčko...

JiriNovy

Člen

# Zasláno: 23 Úno 2012 13:11:14


Je vlastně možné zhubnout 10kg tuku a přitom ani gram svalové hmoty? Nebo resp. třeba i zároveň řekněme 1-2kg svalů nabrat?

A bylo by možné střídat objemový/rýsovací jídelníček třeba každý měsíc? Nabrat, zhubnout, nabrat, zhubnout... bylo by to k něčemu? Představa, že budu následující 3 měsíce dřít v posilovně a nenaberu ani gram svalů mě moc nemotivuje

Každému děkuji za názory a odpovědi

JiriNovy

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2012 12:37:01 ° Změnil/a: JiriNovy


24.2.2012 Trenink Prsa + biceps

Před posilování kafe, NO a karnitin

Benč 5x6-12 s max. 85kg
Tlaky 3x8-12 s 30kg
Rozpažování 3x 8-12 s 20kg

Bicepsový zdvih ve stoje 3x8-12 s 18kg jednoručkou
Scootova lavice 4x6-12 s max 35kg
Zdvih s oporou 2x8-12 s 12kg jednoručkou

+ 15minut pás na 130 tepů

po 5ti dnech to vypadá na 1kg dole, síla a váhy zůstávají

JiriNovy

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2012 13:10:07 ° Změnil/a: JiriNovy


24.2.2012 Strava

8:30 2x vejce + houska zelezrná
9:00 banán

TRENINK

11:00 banán
11:30 protein 82 20g
13:00 kuře 100g + brambor 100g
15:00 protein 82 40g
16:00 gyros+zelenina
18:30 tvaroh 150g
20:00 kuře 200g + brambor 50g
22:00 protein 82 20g

MichalPM

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2012 14:36:50 ° Změnil/a: MichalPM


JiriNovy
zdarec, mozny to neni..bud nabiras (svaly+sadlo-mnozstvi sadla zalezi
na kvalite jidelaku) nebo hubnes (riziko ztraty svalu tam jiste je, mnozstvi ztracenych svalu zalezi opet na jidelaku)..
idealne bych byt tebou trenink asi ani nemenil,jel bych proste klasickej objemak,akorat bych ve volnych dnech pridal aerobku a zprisnil jidelak..pak by to melo jit dobre..

edit-ten jidelak myslis vazne?takhle ji 65kg holky..
100g kurete?co to je? )

JiriNovy

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2012 15:06:41 ° Změnil/a: JiriNovy


Bohužel pár hodin po treningu nejsem schopný tolik jíst

S tím nabíráním jsem to nemyslel nějak extrémně, ale prostě jestli je možné shodit třeba 5kg tuku a 0,5kg svalů nabrat? Pokud to není možné tak jak je možné, že jsou lidé, kteří to dokážou? Viz. třeba pořad "Jste to co jíte"? Není možnost, že je to tím, že to jsou extrémní případy lidí, kteří nejsou zvyklý na jakýkoliv pohyb? U sportovců je pak tělo navyklé a prostě pokud má deficit tak svaly odmítá tvořit? Snad jsem se vyjádřil správně

JiriNovy

Člen

# Zasláno: 25 Úno 2012 12:45:52 ° Změnil/a: JiriNovy


24.2. Strava

8:30 Mléko + lupínky 60g
10:00 protein 82 40g
12:30 120g kuře + 1/2 pytlíčku rýže + hrst brokolice

14:00-15:30 TRENINK (kafe, NO, BCAA, karnitin)

15:30 banán
16:00 100g kuře + 1/4 rýže + hrst brokolice + protein 82 20g
19:00 tvaroh 150g
20:30 krajíc chleba+sýr+krůtí šunka
22:30 protein 82 40g

3:00 kousek štrůdlu

JiriNovy

Člen

# Zasláno: 26 Úno 2012 12:27:34 ° Změnil/a: JiriNovy


26.2.

9:00 mléko + štrůdl
10:00 tvaroh 140g
12:00 200g kuře + 4 bramb. knedlíky + 2 lžíce zelí

13-14 TRENINK

14:30 banán
15:00 sacharid 30g + protein 30g
17:00 kuře 200g + 1/3 rýže + hrst brokolice
19:00 protein 82 20g

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!