Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Terezic, 21let, 160/63, cíl 55
Autor Zpráva
TEREZIC

Člen

# Zasláno: 23 Úno 2012 19:16:15


Ahoj, chtěla poradit s upravou jídelníčku atd.

přez zimu chodím 2x týdně na Power Plate (30min). Až se oteplí tak bych ráda začla chodit běhat, plus uvažuji o nějakém domácím posilování a později třeba fitko.


Můžete mi poradit, jak často mám sportovat a především co a jak dlouho cvičit?

TEREZIC

Člen

# Zasláno: 23 Úno 2012 19:48:30


den 1
8:30 Snídaně:
EMCO kaše(65g) B-6,8 S-40,3 T-7,6
10:30-11:00 Svačina:
celozrnný žitný (2platky-100g) B-3,55 S-18,5 T-0,55
Šunka(40g) B-7 S-0 T-4,2
12:30-13:00 Oběd:
kuř.prsa (100g), rýže (60g), zelenina B-24 S-58 T-1,2
15:00-15:30 Svačina:
Hollandia(bílý jogurt) (150g) B-5 S-5 T-6,
RACiO pšeničné 2ks B-3 S-14,6 T-0,4
17:00-17:30 Večeře:
tuňák konzerva(180g), zelenina B-44 S-0 T-0,5
celozrnný žitný (2platky-100g) B-3,55 S-18,5 T-0,55
19:30-20:30 Vecere2:
netučný tvaroh( pul baleni) (125g) B-15,6 S-4,4 T-0,7
RACiO pšeničné 1ks B-1,5 S-7,3 T-0,2
CELKEM: B 109, S 166 T 22

TEREZIC

Člen

# Zasláno: 23 Úno 2012 20:13:49


den 2
8:30 Snídaně:
celozrnný žitný (1,5platky-75g) B-5,3 S-27,7 T-0,8
pom,maslo, sýr EIDAM30%, zelenina B-9,5 S-1,8 T-11
10:30-11:00 Svačina:
Hollandia(bílý jogurt) (150g) B-5 S-5 T-6,
knackebroth 2ks (18g) B-2,3 S-12,2 T-1,3
12:30-13:00 Oběd:
kuř.prsa (100g), rýže (60g), zelenina B-24 S-58 T-1,2
15:00-15:30 Svačina:
celozrnný žitný (1,5platky-75g) B-5,3 S-27,7 T-0,8
sunka (40g), zelenina B-7 S-0 T-4,2
17:00-17:30 Večeře:
pagasius (200g) B-32 S-0 T-0
brambory, zelenina B-2 S-18 T-0,5
19:30-20:30 Vecere2:
netučný tvaroh( pul baleni) (125g) B-15,6 S-4,4 T-0,7
knackebroth 2ks (18g) B-2,3 S-12,2 T-1,3
CELKEM: B 1010, S 166 T 28[b][/b]

potrebovala bych poradit,jestli je enceho treba pridat nebo ubrat nebo neco uplne vynechat, dekuji
děkuji za připomínlky a cenne rady,

MichalPM

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2012 06:48:11 ° Změnil/a: MichalPM


TEREZIC
hele, mne se to libi..
nemas hlad?pokud bys nahodou mela hlad, klidne si trosku pridej a nezapomen, ze jidlo musi chutnat, tak abys tohle nebrala jako docasnou dietu, pak by to nemelo moc smysl..
zamysli se nad tim, jak jsi jedla predtim a vytvor si nejakej kompromis, at se takhle muzes stravovat naporad..
ted k cviceni - dle jidelaku tusim, ze ses inteligentni osoba otevrena novym informacim, takze zde je klicova informace-neodkladej fitko! Zapis se tam a chod pravidelne posilovat, a zde jsou vyhody cviceni s cinkami:
-nebudes muset resit jidlo
-postupne si vybudujes peknou a pevnou postavu
- metabolizmus pojede porad na plny obratky, takze budes mit obrovskou spotrebu energie jen tim, ze lezis dokonce se jedna o nejakych x tisic kJ za den vic nez devcata "hopsalky a zumberky apod."...
-takze je na tobe co zvolis..nemusis delat veci idealne, staci se zamyslet nad tim co vlastne chces..
-drzim palce

TEREZIC

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2012 08:49:49


MichalPM

No s tím jídelníčkem teprve začínám, takže uvidím, jestli nebudu mít hlad....právě že o tom power plate tvrdí, že 30 minut je jako hodina v posilovně (chápu, že to může být "marketingový" trik), ale snažím se to neflákat a docela mě to baví. Co si o tom myslíš?
Ještě jsem přemýšlela, že přidám plavání, jednou týdně (o víkendu)..
Díky za rady

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2012 09:10:53


Ahoj jídelníček máš pěknej a začínáme na stejných kilech. Souhlasím s Míšou - raději víc cvičím a tvořím svaly a jednou týdně si jdu zatančit Jukni třeba na www.cviceni-doma.cz a tam jsou tréninkové plány a pak http://www.hejbejse.tv/ Mám moc ráda její posilovací lekce.

Pavca

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2012 09:13:03


Ahojky Terez,vítám tě mezi nás bojovnice a držím palce,drž se rad zkušených a půjde to,jsi mladá takže máš velkou šanci nedopadnout jako některé.A zkus tu posilovnu co ti radí a budeš kočena.
Drž se

MichalPM

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2012 14:39:50


kazdej pohyb je lepsi nez se valet doma,ale veskery tyhle komercni veci jsou opravdu z velky casti marketink a byznys..tim nerikam ze jsou spatny,jen existuji ucinejsi (mnohem ucinejsi) veci, ovsem ty nejsou moc popularni..(viz cviceni s cinkami) ,ale vysledky pak jsou nesrovantelny..

inekafe

Člen

# Zasláno: 25 Úno 2012 09:40:54




Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!