Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Tepová Frekvence a aerobka
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
JiriNovy

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2012 17:34:07


Takže se určité procento tuku spaluji hned od začátku aerobní aktivity? Pokud sednu na 40minut na rotoped s tepovkou cca 130, dá se říci, že spaluji tuky již od začátku?

Už v tom mám zmatek, všude se říká, že se nejdříve musí vyčerpat cukry, aby tělo sáhlo do tukových zásob?

jitkajp

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2012 17:45:59


arnold
Díky moc za odpověď a za uklidnění. S tím celkovým větším výdejem máš pravdu. Za hodinu teď vydám skoro 2x tolik, než při aerobce.

arnold

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2012 19:08:07 ° Změnil/a: arnold


JiriNovy
Hovno vyčerpat ,cukry, to je blbost.
To jsme zukoušeli jako novinku před 20 lety po vzoru jiných kulturistů
systém vyčerpat cukru v posilovně a potom hned aerobka
a nikam to nevedlo

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Bře 2012 11:20:41


JiriNovy
Hlavně je nesmyslná ta myšlenka, že zhubneš pohybem při kterém se pálí tuk.

Zhubneš správnou stravou, tak hubneš 24h denně, 7 dní v týdnu. A to se podpoří jakýmkoliv pohybem, který zrychli metabolismus a v rámci regenerace i samostného pohybu zvýší spotřebu energie.

Ve výsledku je víceméně jedno jestli při tom pohybu i zrovna spáliš tuk. protože to se pořád bavíme třeba o 40-60min pálení 30% tuků třeba 4x za týden. A to je pořád jakoby 45minut z týdne, tedy jen 0,4% problému

arnold

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2012 16:58:51 ° Změnil/a: arnold


JiriNovy
svaly v klidu ,při lehkém zatížení a při regeneraci spotřebovávají mastné kyseliny

Volně přeloženo v klidu, třeba ve spánku, při aerobním pohybu s nižžší TF a taky např po anaerobním tréninku v posilovně při následné regeneraci spotřebovávájí TUK, nikdy tam se přednostně nespalují cukry.

Cukr -glukoza je hlavní a jediné palivo pro mozek a při nedostatku následuje ,zmatenost, křeče ,smrt.
Takže organismus cukr jako vzácný substrát dost šetří a když jenom trochu může tak upřednostní jako palivo tuky.

Využívání tuků (zejména kosterní svaly + myokard) = šetření glykogenu jako hlavního paliva pro mozek.
mozek: 2 % hmotnosti, 15 %
metabolismu v klidu
7.5 násobek metabolismu
excesivní aktivita mozku: nárůst metabolismu o 100-150%

Zásob cukru je v těle asi pro 2 hodiny tréninku
a tuku na desitky hodin (tzv. nekonečná zásoba)

Takže nevidím jediný důvod upřednostnovat v aerobním tréninku cukry,- proč?

Takže závěrem lze říct,
pro pálení tuků není rozhodující čas(délka tréninku) ,ale intenzita zátěže(TF).

Tezz

Člen

# Zasláno: 17 Kvě 2012 19:36:53 ° Změnil/a: Tezz


Hovno vyčerpat ,cukry, to je blbost.
To jsme zukoušeli jako novinku před 20 lety po vzoru jiných kulturistů
systém vyčerpat cukru v posilovně a potom hned aerobka
a nikam to nevedlo


tak to ja zkousim dodnes ...nebo lepe receno do vcerejska
takova mala otazecka ohledne spinningu? jeste nikdy jsem neslysela, ze by se u spinningu spaloval tuk, ze je to jen vyhazovani penez, pokud to teda neni po posilovne. Takze podle toho co tady ctu asi by spinning byl asi vyborny kardio nebo se snad pletu?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Kvě 2012 09:08:23


Tezz
Spinning je prostě fajn dřina, spíše kapku silová, ALE při častém a pořádném cvičení se zvětší bicepsy na stehnech - pokud tomu neodpovídá zbytek postavy, může to působit nehezky.

Nejlepší je prostá kombinace tvrdé dřiny v posilovně/doma a jakékoliv aerobky, která tě baví a je zdravá - takže třeba na kolo, procházka nebo nějaký sport. Tajemství je v té kombinaci různých typů pohybu.

Kianga1

Člen

# Zasláno: 24 Led 2013 22:49:01 ° Změnil/a: Kianga1


Dobrý den,

rozhodla jsem se zatočit s poporodními kily (mám o 12 kg více, od porodu bohužel ani kg dolů, prostě nehubnu, kojila jsem do roka a čtvrt),
nyní 170 cm a děsných 80 kg, věk 29.
Mám pocit, že mám zabržděný metabolismus, blbě jsem jedla v tom šíleným maratonu na začátku mateřství, ale snažím se. Několik let chodím cvičit powerjogu, dříve ještě rekreačně posilovna. Mívala jsem váhu cca 67 kg několik let, bez omezování. Postavou jsem souměrná, osvalená, pružná, ale tlustá.
Teď jsem začala běhat, za dobrého počasí venku, nyní hlavně na páse. Mám problém ten, že mě po běhání bolí zbytek dne hlava, občas přejde až do migrény., což mi sportování znepříjemňuje.
Nevím, zda je problém v držení těla, snažím se nezvedat ramena a uvolnit se, po sportu se dobře protáhnu...Přemýšlím, zda to nemůže způsobovat samotná zátěž. Jsem po běhání v obličeji úplně rudá, hlavně čelo, přejde to tak do hodiny, naopak vedle očí mám uplně bílá místa,jakoby odkrvená, vypadá to zajímavě...
Není problém v tom, že se třeba přepínám, nebo nemám třeba moc vysoký tlak? (Kdysi mi našli vyšší tlak, brala jsem i dva roky betablokátory, při zátěžovém testu na kardiologii jsem měla v nejvyšší zátěži 205 tep., kolik bych měla teď netuším).
Měřič TF nepoužívám, podle měřidla na běž. pásu se pohybuje cca na 150, ve vyšší rychlosti až 180.
Snažím se tempo střídat, tzn. cca 7 min 7,6 km/h, pak 5 min stoupání do kopce 6km/h, pak zase 5 minut 7,6km/h, sprint 2 min. 12km/h, zase chůze, klus.. a nakonec chůze až do vydýchání 10 min, pak 10 min. orbitrek. Celkově cca 50 min. Co bych měla změnit? Snažit se za každou cenu udržet tep níž? Běh mě baví, vyčístím si hlavu..Dnes jsem do sebe kopla L-carnitin a mám pocit, že se mi běželo líp.. Jaké doplňky používat, abych začala hubnout a nakopla metabolismus, L-carnitine nebo fat stove gel? Hlavně, abych mohla spát, po kofeinu mívám bušení a brnění
Děkuji za odpověď.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Led 2013 14:51:24


Kianga1
Při 180tps to asi už dávno nebude aerobní trénink. Ty příznaky to je na doktora, buď se jen moc pozoruješ nebo to může být cokoliv od srdce po ledviny, ale to internetu nevyřešíš.

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro hubnutí, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=614
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se hubne je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=5

Jinak pro podrobnější dotazy si založ deníček

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!