Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Kathy Posilování
Autor Zpráva
Kathy

Člen

# Zasláno: 28 Úno 2012 17:09:29


Ahoj, začala jsem chodit do posilovny 3x týdně a zajímalo by mě, když chci zhubnout, jestli je lepší mít nižší váhu a více opakování nebo méně opakování s vyšší váhou. Já posiluju s větší váhou, ale příjde mi, že třeba nohy mi docela narostly a to právě nechci. Děkuji za rady.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 29 Úno 2012 08:07:05


Ahoj,

pokud si dosud nijak pravidelne nesportovala, tak svaly na novou zatez budou reagovat rustem at bude pouzivat vyssi ci nizsi vahy. Kazdopadne stredni/vyssi vahy budou s ohledem na (i potreninkove) paleni tuku lepsi. Spis by bylo vhodne posilovani doplnit o aerobni aktivitu - kolo, beh, brusleni - treba 2x tydne nebo i na 30-40 minut ihned po treninkovych jednotkach.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Úno 2012 13:23:09


Kathy
jak je to s opakováními je zde: Cvičení na hubnutí aneb vysoké počty opakování

Svaly se vždy trochu zvětší, ale to je jen v pořádku. Je třeba si uvědomit, že vždy po docvičení jsou napumpované krvi, pak si naberou vodu na regeneraci a teprve pak zase splasknou. Takže se takto hýbou a hýbou tato i s váhou.

ALE právě správně velké svaly jsou TO co doopravdy PÁLÍ tuk. S podvyžívenými svaly se tuk pálit moc nedá. Obrovských svalů se jako dívka bát nemusíš, to bys musela snídat steroidy. A pevná klenutá stehna jsou vždy jen sexy

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!