Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Marka13 - Rýsování, problém zadek
Autor Zpráva
marka13

Člen

# Zasláno: 8 Bře 2012 09:31:07


Ahoj,
nevím co dělám špatně, co myslíte. Po zimě , kdy jsem jela objem jsem začala rýsovat. Každý týden snižuji sacharidy o 20g, nyní mám S140 B115 T20-25, mám rozpis do konce března, dostanu se na S80. Kila i rozměry jdou dolů, mám ale jeden problém, opakuje se každý rok v rýsovačce. Na horní polovině těla mi sleze tuk, jsou mi vidět žíly ( dokonce i na břiše ), vše super, ale problém je na zadku a nad ním, takové ty "jak říkají chlapi-madla lásky" Zbývá mi tam tuk a částečně na zadku celulitida. V posilce mi radí, ať se vyprdnu na hořejšek a prostě to vypálím všechno ( i s obětováním nějaké té svalové hmoty ) a pak, ať začnu pomalu s rozumem nabírat. Jenže jak už vím z minulého roku, než vypálím celullitidu( snad to ani nejde), tak ze mně nezbude nic. Mám 168/57kg, míry ok, jen z estetického hlediska to vypadá blbě. makám 3 roky, teď trénuju 6+1, aerobka cca 25 min po treninku, stravu držím. Ale z té celulitidy jsem docela zoufalá. Poraďte, co s tím?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Bře 2012 10:57:50


marka13
genetika je sviňa a evidentně se to tam drží. V téhle extrémní podobě bych doporučil to, co ti radí v posilovně - spal to na nulu na svaly kašli (co se tyče jídla, suplementy můžeš samo valit). Jen pozor může to být dost záhul na zdraví.
A dej pryč aerobku po tréninku. Aerobku choď cvičit jako samostatný trénink tak na 80minut. A po silovém tréninku už dej jen protažení, propumpování, sprcha a odpočinek.

marka13

Člen

# Zasláno: 8 Bře 2012 15:23:05


Martine, moc děkuji. Ještě s tou aerobkou, nevychází mi to časově, když jedu 6 dní v týdnu.
Jedu:
Po-těžce-prsa, lehce triceps, ramena (lehce=1 cvik-4 serie )
Út-těžce-záda, lehce biceps
St- těžce nohy
Čt-těžce -ramena, lehce prsa
Pá- těžce-biceps, triceps, lehce záda
So-lehce nohy ( 15-20opak )
Ne-volno
Mám si upravit i trenink, abych se tam někam nacpala s tou aerobkou?
Víš, chtěla jsem se připravovat na soutěž, ale tak nějak mě ty nohy brzdí.
Tak to zkusím asi až na podzim. Řekla jsem si, že tohle léto tomu dám všechno, buď se povede, nebo když ne, tak pak už budu cvičit jen kondičně.
Ještě suplementy jedu BCAA, po treninku Sachr+protein, večer protein.
moc ti děkuju za rychlou reakci.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!