Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Sonice 31, 55/160, kojící mamina
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Likafina

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 12:23:15


jitkajp
Taky mi to bylo divný A hledala jsem kde to napsal, ale nenašla

sonice

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 12:25:33


Likafina
jj, já to sem hodím, jen mi to bude dýl trvat. Ten maly pidižvík mě nenechá sedět u kompu dýl zak 3 minuty v kuse

Jitkap
no tak nějak to bylo?! No však až to tu Martin koukne, tak nám hned řekne.
Já si nějak po selsku ptám, jsme všežravci ale s trácicí soustavou a zubama masožravcu, takže buď ty živočišné tuky potřebujeme doplňovat, páč nám chybí. A nebo naopak jich tolik nepotřebujem, páč je neumíme tak dobře zužitkovat, jak ty živočišné.
Osobně si spíš myslím tu druhou část, ale prd o tom vím, tak se ráda nechám poučit

Díky všichni

sonice

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 12:26:21


Njn, možná jsem to fakt blbě pochopila, já se vubec nehádám

jitkajp

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 12:40:48


sonice

Ryby, olivový olej, ořechy - to jsou nejlepší zdroje zdravých tuků.

sonice

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 13:18:10


pondelok jídlo (+ Z= zelenina - rajče, paprika, salát, okurka) bielkoviny tuky sacharidy
8:00 40 g ovs. vločky + 150 ml. mlieko + 20 g lisk. oriešky. 13 18,45 36,7
10:00 40g. šunka + 20 g cottage + 40 g rožok celozr. + Z 13 3,4 24,4
12:00 50 g kur.prsia + 25 g ryža + zelenina 12,69 0,8 23,7
14:00 50 g kur.prsia + 25 g ryža + zelenina 12,69 0,8 23,7
16:00 40g. šunka + 20 g cottage + 40 g rožok celozr. + Z 13 3,4 24,4
18:00 90 g. morč. šunka + 20 g. pom. maslo + 40g fit chleba + Z 17,9 9,4 16
19:00 POSILOVNA
21:00 90 g. morč. šunka + 20 g. pom. maslo + 40g fit chleba 17,9 9,4 16
celkem 100,18 45,65 164,9
úterý jídlo bielkoviny tuky sacharidy
8:00 10 g fit chlieb + 30 g karička + Z+ 20 g lisk. oriešky. 10,4 20 37,8
10:00 50 g. tuňák + 60 g. celozr. rožok + Z 12 0,9 23,2
12:00 25 g eidam + 35 g. celozrnné cest. + Z 12,85 4,62 24,3
14:00 25 g eidam + 35 g. celozrnné cest. + Z 12,85 4,62 24,3
16:00 50 g. tuňák + 60 g. celozr. rožok + Z 12 0,9 23,2
18:00 volské oko + 40 g šunka + 50 g. fit chleba + Z 17,2 7,7 16,5
19:00 SOUBOR
21:00 90 g. morč. šunka + 20 g. pom. maslo + 40g fit chleba 17,9 9,4 16
celkem 95,2 48,14 165,3
středa jídlo bielkoviny tuky sacharidy
8:00 40 g ovs. vločky + 150 ml. mlieko+ 20 g lisk. oriešky. 16 31,5 38,7
10:00 40 g. cer. rožok + 20 g cottage + 25 g šunka vep. + Z 11,75 8,4 24
12:00 30 g. morč. šunka + 15 g. eidam + 120 g. zemiaky + Z 12,15 2,85 21,09
14:00 30 g. morč. šunka + 15 g. eidam + 120 g. zemiaky + Z 12,15 2,85 21,09
16:00 40 g. cer. rožok + 20 g cottage + 25 g šunka vep. + Z 11,75 8,4 24
18:00 80g. kurča + 20 g. ryža + Z 18 2,9 15,8
19:00 BAZÉN - nebo nic
21:00 80g. kurča + 20 g. ryža 18 2,9 15,8
celkem 99,8 59,8 160,48
čtvrtek jídlo bielkoviny tuky sacharidy
8:00 65 g čierny chlieb + 20 g. nátierk. Máslo + Z+ 20 g lisk. oriešky. 6 7,8 33,8
10:00 40g. šunka + 20 g cottage + 40 g rožok celozr. + Z 13 3,4 24,4
12:00 15 g. šunka mor. + 35 g. cel. cest. + 20g. syr 14,1 4,1 24,2
14:00 15 g. šunka mor. + 35 g. cel. cest. + 20g. syr 14,1 4,1 24,2
16:00 40g. šunka + 20 g cottage + 40 g rožok celozr. + Z 13 3,4 24,4
18:00 volské oko + 40 g šunka + 50 g. fit chleba 17,2 7,7 16,5
19:00 POSILOVNA
21:00 90 g. morč. šunka + 20 g. pom. maslo + 40g fit chleba 17,9 9,4 16
celkem 95,3 39,9 163,5
pátek jídlo bielkoviny tuky sacharidy
8:00 40 g ovs. vločky + 150 ml. mlieko+ 20 g lisk. oriešky. 13 18,45 36,7
10:00 50 g čierny chlieb + 20 g. nátierk. máslo + 35 g. šunka mor. 11,9 8,4 25,2
12:00 50 g kur.prsia + 25 g ryža 12,69 0,8 23,7
14:00 50 g kur.prsia + 25 g ryža 12,69 0,8 23,7
16:00 50 g čierny chlieb + 20 g. nátierk. máslo + 35 g. šunka mor. 11,9 8,4 25,2
18:00 25 g. rožok + 70 g . šunka + 20 g. cottage + Z 18,1 4,75 16
19:00 SOUBOR
21:00 25 g. rožok + 70 g . šunka + 20 g. cottage + Z 18,1 4,75 16
celkem 98,38 46,35 166,5
sobota jídlo bielkoviny tuky sacharidy
8:00 55 g. cer. rožok + 20 g cottage + Z+ 20 g lisk. oriešky. 9 14,5 34,2
10:00 40 g. cer. rožok + 20 g cottage + 25 g šunka vep.+ Z 12,9 1,7 23,4
12:00 volské oko + 80 g. fit chleba + Z 11,8 7,44 26,4
14:00 volské oko + 80 g. fit chleba + Z 11,8 7,44 26,4
16:00 40 g. cer. rožok + 20 g cottage + 25 g šunka vep.+ Z 12,9 1,7 23,4
18:00 80g. kurča + 20 g. ryža + Z 18 2,9 15,8
19:00 POSILOVNA
21:00 80g. kurča + 20 g. ryža 18 2,9 15,8
celkem 94,4 38,58 165,4
neděla jídlo bielkoviny tuky sacharidy
8:00 40 g ovs. vločky + 150 ml. mlieko+ 20 g lisk. oriešky. 13 18,45 36,7
10:00 50 g. tuňák + 60 g. celozr. rožok+ Z 12 0,9 23,2
12:00 15 g. šunka mor. + 35 g. cel. cest. + 20g. syr+ Z 14,1 4,1 24,2
14:00 15 g. šunka mor. + 35 g. cel. cest. + 20g. syr+ Z 14,1 4,1 24,2
16:00 50 g. tuňák + 60 g. celozr. rožok+ Z 12 0,9 23,2
18:00 60 g. kur. šunka + 20 g. eidam + 80 g. zemiaky + Z 19,4 6 15,4
19:00 SOUBOR
21:00 60 g. kur. šunka + 20 g. eidam + 80 g. zemiaky + Z 19,4 6 15,4
celkem 104 40,45 162,3
Takže teď to zkouším takhle, tuky jsem prozatím nadehnala lískovcema. Další týden hodím něco sofistikovanějšího už snad.
Prosím o komentář

Likafina

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 13:41:07


sonice
Já jsem začátečník, takže musíš počkat na někoho kdo se v tom vyzná lépe.
Mě se to docela líbí, až na to volské oko, eidami a těstoviny (ty bych dala tak max. jednou za týden, lepší za 2)
Pak si myslím, že na to kolik máš pohybu tak je toho možná málo? Lítáš kolem malýho, máš tam tanec a posilovnu. Já bych klidně přidala, ale jak říkám, radši počkej na někoho jinýho. Pak by mě taky nebavilo si dávat 20g rýže atd. Nevím, jestli Tě nebude honit mlsná, po tak malejch porcích.
Proč si nedáš na večer třeba cottage a k tomu knack nebo knuspi? 20g rýže nebo ždibec chleba se jí docela špatně, ne?
Jinak kuře v sobotu je jako pečený i s kůží? Jestli ano, tak to bych taky vynechala.

No uvidíme co řeknou ostatní.

sonice

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 14:15:34


Likafina
díky moc Ty testoviny jsou celozrnné. Volské oko je tam kvuli tukum, ty potrebuju.
Já nechcu knuspi ani podobné veci - radši ru ryžu.
Kure pečené - ale kuzi necham manzelovi

sonice

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2014 13:22:59


AHojte, tak sa znova hlásim do služby, som rok po druhom císarskom reze, takže môžem zasa začať posilňovať a chudnúť. Stále kojím. Chcela by som poprosiť okomentovať niekoho veciznalého na môj posledný jedálniček, či je ok????
VĎaka!

sonice

Člen

# Zasláno: 20 Srp 2014 13:59:16


AHoj, tak vidím, že se tu asi bavím jen sama se sebou . NEva. Hlásím pul kilo dole. Asi se ešte poměřím. Cvičení zatím nic moc.

arnold

Člen

# Zasláno: 20 Srp 2014 14:23:48


sonice
já tě vidím

sonice

Člen

# Zasláno: 20 Srp 2014 14:26:13


No huráá, Veľký brat sa pozerá! Hneď mi je lepšie, že v tom niesom sama Dík. Idem pripojiť posilňovňu, tak dúfam, že sa to pohne dolu (myslím váhu).

arnold

Člen

# Zasláno: 20 Srp 2014 14:43:50


sonice
Idem pripojiť posilňovňu, tak dúfam, že sa to pohne dolu (myslím váhu)

Dobrej nápad, když přidáš trochu svalovuny tak máš půl hotovo, jednak se ti zpevní a vytvaruje postava ,budeš vypadat štíhlej a nemusíš si každodenně dělat starosti s pohybem, zvýšená hmota svalů to za tebe z velké části vyřeší.

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!