Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Kapitka (Lída) 25 let, 61/165
Autor Zpráva
kapitka

Člen

# Zasláno: 7 Dub 2012 20:40:32


Ahoj začnu asi velmi netypicky větou: Chtěla bych zhubnout! Jenže je to fakt dřina. Jednou jsem dole, pak zas hned nahoře. Mým cílem je vážit 55 kg. Snažím se pro to dělat fakt hodně, ale strašně mě sráží, že se mi to nedaří. Mám ráda sport. Chodím pravidelně na spinning, hraju volejbal, baví mě jumping, zumba, in-liny a začala jsem i běhat. Je pravda, že teda uplně nemusím posilovnu. Neřekla bych, že mým problémem je nedostatek pohybu. Spíš bych to viděla na stravování. Neumím si poskládat stravu tak, abych se cítila sytá a nemusela pořádat večerní nájezdy na ledničku, jak píšete v článcích. Navíc se ani moc nevyznám v potravinových doplňcích. Kamarádka mi poradila spalovač tuků Cutting edge, že je prý jeden z nejlepších. Bohužel ani pořádně nevím, jak ho nadávkovat, jelikož píšou něco jiného na obale a něco jiného na netu. Takže se v tom tak pěkně plácám, chvilku štíhlejší, chvilku zase otylejší. Ráda bych s tím už něco doopravdy udělala. A nejen na chvilku. Chtěla bych si váhu udržet. Děsí mě, že jednou dopadnu jako moje mamka nebo tety. Žádná z nich nejde pod sto kilo. Takže mám pravděpodobně i kvalitní genetickou výbavu co víc si přát. Takže to je asi tak všechno o mně. Zatím děkuju moc.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 7 Dub 2012 22:40:22


kapitka
Ahoj a Vitej

Napis sem svuj jidelak s casy kdy si to davas , gramazi a hodnotami B/S/T pak se uvidi co dal

precti si vsechny clanky pro zacatecniky je tam dosti informaci a abys pochopila o cem to vse je a neboj nikdo uceny z nebe nespadl a kazdy kdo zacinal tak se v tom chvili placal nekdo kratsi dobu a nekdo delsi dobu..

K pohybu ti reknu jen jedno to co delas tak klidne delej dal ale vse je to aerobni cviceni a ty budes potrebovat nabrat nejake svaliky ktere ti pomuzou vytvarovat a ustalit tvoji postavu a tim padem by to chtelo navstevy fitka.

Drzim palce a mej pevnou vuli a odhodlani

kapitka

Člen

# Zasláno: 9 Dub 2012 18:42:01


Ahojky, děkuju za přivítání :o) tak jsem si byla domluvit ve fitku paní trenérku, která mi ukáže, jak správně provádět různé cviky. Takže se těším. Byla vcelku překvapená, páč mě zná jen ze spinningů, jumpingů a squashů :o)) abychh řekla pravud, tak se mi sem ani nechce psát, co všechno jsem snědla. Jsem totiž zrovna u rodičů a jakmile dorazím, mamka dostane pocit, že jsem jí pohubla a hrne do mě jídlo od rána do večera. Asi budu muset přestat jezdit domů :o)) na svou obhajobu bych chtěla říct, že když chodím do práce, sním toho o moc míň. Takže:
8:15 - ovesné vločky (20 g), bílý jogurt Hollandia (100 g), 10 rozinek
10:30 - kinder mléčný řez (28 g) B2,2/S9,5/L7,8, vajíčko
12:00 - hovězí roštěná na přírodno (50 g), rýže (100 g)
15:30 - 2 toustové chleby, 3 plátky dušené vepřové šunky, 1 plátek 30% eidamu, bramborové preclíky
18:00 - hovězí roštěná na přírodno (40 g), rýže (100 g), zelenina
23:00 - smažené file (60g)
No, když na to tak koukám, jídlo je asi můj největší problém. Od zítřka chci zkusit jídelniček uživatelky BlaBla, jestli teda nepadnu hlady :o) Zatím moc děkuju.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 10 Dub 2012 07:03:07


prosim te, kde je ten "Blablin" jidelnicek? namuzu to najit,ale mam pocit, jestli to nebyla tenkrat totalni hladovka bez pohybu..
kazdopadne nemuzes naraz udelat takovy brutalni zmeny..
zaprvy to nevydrzis a zadruhy po sebemensim navratu do starych koleji naberes vsechno zpatky..
doporucuju pozvolny a nenasilny zmeny..

pohyb-2-3x tydne posilovaci trenink (cca 45-60min)
ve volnych dnech 2-3x aerobka dle chuti
rozhodne neplati cim vic tim lip..
zamerit se na kvalitu vseho vcetne stravy..
napr. problem mlecneho rezu neni ani v tom, ze by si ho clovek jednou za cas dal (i kdyz pokud chci zhubnout tuk, tak takovyhle veci proste nejim..), ale v tom, ze je to takova neskutecna sracka, ze bych to proste do sebe nenacpal, nejsem popelnice..staci cist etikety, prip. si zjistit, co veci na nich presne znamenaji a vyhnes se spouste veci..

jitkajp

Člen

# Zasláno: 10 Dub 2012 09:22:32


MichalPM

Jídelníček BlaBla je v radách pro začátečníky... http://www.f-sport.cz/print.php?id=68 Je to ukrutná hladovka.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Dub 2012 10:36:11


Ahojky, takže dneska jsem to zkusila takhle.
7:30 - celozrnný rohlík, 50 g kuřecí dušené šunky
10:30 - jogurt tvarohový Activia, 2 ks dexi chlebíček
13:20 - celozrnný rohlík, 50 g vepřové dušené šunky, okurka
17:20 - jablko
19:00 - dušená treska, dušená zelenina, čerstvá zelenina
no a tak ve 20:30 si dám ještě jahodový tvaroh.
Šlo by to takhle? S tím jídlem si zatím fakt nevím moc rady. Dala jsem si svojí váhu do té kalkulačky, ale nevím, jak přijít na hodnoty sacharidů, proteinů a lipidů v jídle, na kterých nejsou tabulky (celozrnné pečivo, maso atd.) Dnes jsem měla školení, takže jsem neměla klasický oběd. Jinak to jablko jsem měla asi 40 min po cvičení. Byla jsem v posilovně. 40 minut na orbitreku a 40 minut posilování. Zatím mockrát děkuju

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Dub 2012 10:36:45


kapitka
piš sem, není třeba na každý příspěvek zakládat nové téma.

kapitka

Člen

# Zasláno: 11 Dub 2012 16:54:18


Ok, pardon

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2012 11:42:30


Ahoj a vítej.
Já si hodnoty počítám na kalkulačce na flora.cz, která mi přijde trochu mírnější než třeba na stob.cz a tady používají jěště kalorické tabulky, ale nevím teď přesnou adresu.

Osobně bych si to trochu přeházela - prohodila bych svačinu se snídaní a k tomu jogurtu bych si dala ovesné vločky, oběd píšeš, že je kvůi školení, ale asi víš, že je to blbě a pak jsi byla cvičit a to jablko mělo být hned po cvičení a pak si dát svačinu dřív. Večeři bych doplnila o malinko sacharidů (trocha brambor nebo rýže), protože mně by to chybělo a samozřejmě platí, že večer bílkoviny navyšovat. Druhá večeře ti tady neprojde - jsou to víc S než B, ale také mám ráda sladký, takže vyjímečně.. Jinak by to měl být třeba cottage s knackebrotem.

A ke cvičení - určitě to prohoď pokud už chceš cvičit najednou posilování i kardio. Před posilováním se zahřej tak 10min na rotopedu nebo něčem takovém a pak posiluj. Po posilování může být intervalový trénink, ale jestli můžeš tak ho nech na jiný den.

Doufám, že jsem to napsala všechno správně - zkušení mě opraví

kapitka

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2012 21:32:34


Moc děkuju za rady :o) snažím se chyby napravovat. Myslela jsem, že když spojím aerobní trénink s posilováním, že to tak bude lepší, ale je pravda, že když koukám na ostatní v posilovně, tak nikdo z nich není na orbitreku nebo páse tak dlouho jako já, takže díky. Nejhorší pro mě je, že jsem byla mistr ve spinningu, jumpingu a zumbě a teď jsem místo toho lempl v posilovně. Všichni tam makají jako blázni a já pořád tak jako okukuju co a jak snad se to časem zlepší :o)

kapitka

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2012 21:46:28


dnešní jídlo: ještě bez hodnot, ale už snad vím, jak na ně :o)
6:30 - 1 celozrnný chléb, odtučněný tvaroh s česnekem a pažitkou, zelenina
9:50 - jogobella light borůvková, pohankové křehké chlebíčky (3 ks)
13:00 - špenátová polévka (150 ml), bramborová kaše, kuřecí plátek, okurka,rajče
15:45 - 1/4 celozrnný chléb, odtučněný tvaroh s česnekem a pažitkou
(zbytek od snídaně), 2 ks křehkých chlebíčků, kuřecí šunka, zelenina
17:30 - jablko (po cvičení asi 25 minut)
18:45 - kuřecí plátek, troška rýže, zelenina

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 15:38:10


Dobře dopočítej pak ty hodnoty u dalších jídelníčků. Vážíme skoro stejně, tak o to je to snažší :o)
U včerejšího jídelníčku bych opět přehodila svačinu se snídaní - na snídani bych měla mít hodně sacharidů a míň bílkovin, takže bych si dala nějaký bílý jogurt, do něj vločky a osobně si dávám ještě ovoce (jablko, banán). K obědu tady většinou polévky nedoporučují (jsou to jakoby zbytkové kalorie z potravin, které se nijak jinak nespotřebují, takže těm já se vyhýbám, zvlášť když jsou zahušťované). Dodržuj jídlo po 2-3hod. 1/4 chleba je málo - klidně jez celý plátek a knacky nech na druhou večeři. Jablko nebo banán po cvičení zkus dát hned, já ho jím ještě v šatně. A poslední jídlo je moc brzy pokud jsi pak hned nešla do hodinky max do dvou spát..
Cvičení dej 3x týdně posilovnu celého těla (udělej si nějaký plán, třeba jako je tady na fku posilování doma - bez činek to jde jen chvilku, časem je budeš potřebovat) a 2x týdně intervalový trénink. Na spinningu zkus jezdit raději v tepovce - zabiješ tím intervalový trénink místo toho že tam budeš makat jak blázen, pálit spíš jen cukry a porostou ti asi rychleji nohy. Inliny jsou na IT také dobrý a volejbal asi taky. U jumpingu a zumby je tepovka vysoko (teda aspoň u mě).

kapitka

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 21:04:15


6:40 - 70 g ovesná kaše (B:5,11 S: 44,52 T: 8,4)
10:10 - 67 g vícezrnného chleba, 50 g kuřecí debrecínka, zelenina (B: 14,2 S:21,7 T:12,8 )
13:00 - rajská s 150 g hovězího masa (B:22,5 S: T:14,7)
15:00 - 50 g kuřecí plátek, 50 g brambor
18:00 - 120 g odtučněného tvarohu, 30 g rýže (dohromady obě svačiny B: 35, S: 37,6, T:1,7)
20:00 - 40 g kuřecího masa, 40 g rýže, zelenina (B: 10,4 S: 30,9 T:0,52)
Celkem teda B: 87,18 S: 134,83 T: 38,1

Mám hlad jak vlk, asi je něco špatně :o(

kapitka

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 21:08:13


Mám hlad a to mám ještě o hodně vyšší hodnoty než bych měla mít :o( třeba ten tuk, bože, to je taková věda.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 21:14:20


kapitka
Pro boha kde si vzala ty hodnoty ze je mas vyssi !!! Tady na ty tabulky co jsou nekoukej, ty tabulky jsou dosti zavadejici je to pro lidi co vubec alevubec nic cely den nedelaji jen se vali a ty urcite mas pohyb takze zvys !!!
Se nedivim kdyz mas sacharidy na 130g to je proste malo achjo kdy uz se naucite netlacit sacharidy pod 150g je to nesmysl !!! Proste pridej si prilohy pridej chleba tim se ti to zvysi klidne muzes jit az na nejakych 170-180g sacharidu nesmis mit hlad a ani chute.

rikolami

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 21:21:14


kapitka
Kuřecího masa a kuřecí debrecínky bych přidal.
Rajská,to je asi omyl ne?

kapitka

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 21:39:53


No počkej, s tou rajskou, ta byla bez knedlíku. Jsem učitelka a už takhle to dneska vypadalo, že mě ze školní jídelny vyškrtnou :o))

kapitka

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 21:44:24


Sansaj:
Ježiš, tak já myslela, že ty tabulky, co tady mají a ty kalkulačky, že to funguje. Tak to je fakt pecka. Tak jak mám teda jíst? Nakonec se dozvím, že když budu chodit do posilky, tak přiberu jak prase.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 21:48:12 ° Změnil/a: Sansaj


kapitka
Nee do fitka urcite chod ale spocitej si to treba na kaloricketabulky.cz nebo na flora.cz pokud nebudes vedet tak se optej

Jinak se omlouvam za reakci ale nekdy mi to uz taky celkem drti kdyz 10x do tydne pisu to same nebo i ostatni vzdyt by si stacilo projit navody pro zacatecniky a prohlednout denicky zdejsich clenu ktere maji podobne nebo stejne hodnoty a tam si vzit inspiraci

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 21:59:51


Jj mají pravdu, rozhodně víc sacharidů - koukni ke mně na jídlo - většinou se do hodnot vejdu. A obědy z jídelny jsou zrádný..Lepší je vařit si sama, já už si ty vožené k nám do práce také neberu, protože málokdy mají prostředky k nákupu kvalitních surovin, které si ty koupíš. A Honzík myslel tabulky tady z fka, protože jsou opravdu pro lidi, kteří se nehýbou. Osobně si to nepočítám tady - nemohla jsem se v tom ani vyznat.

kapitka

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 22:23:07


Nu, tak na serveru flora.cz mi vyšly všechny hodnoty pod DDD, až na bílkoviny. Kouknu tedy k ostatním. Vím vím, se v tom plácám krásně :o)) nikdy dřív mě nenapadlo si počítat nějaký tuky, sacharidy a tak ... koukám, jaká je to věda :o)

kapitka

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 22:30:54


Dasyatis: Prosím tě, koukala jsem do tvého deníčku tedy, přijde mi, že toho jídla je vcelku dost, tak se chci zeptat, jestli při tomhle příjmu jídla hubneš? Děkuju.

rikolami

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 22:56:52


kapitka
Bez knedlíku jo.Ale do rajské se dává hodně cukru.

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 14 Dub 2012 12:46:42


Tak hlavně pokud už to na floře spočteš, tak na DDD nikdy nekoukej. Důležité jsou ty hodnoty, které máš sama pro sebe a ne to, co oni tam mají nastaveno jako DDD.
Jj jídla mám dost :o) nestěžuju si Já jsem normálním jídelníčkem úspěšně hubla (jídelníček byl ve snaze jíst zdravě, ale moc neodpovídal nynějšímu, ale i tak to šlo a dala jsem dolů přes deset kilo), ale jak jsem chtěla hubnout dál a dál, tak jsem udělala zásadní chybu - ubrala jsem jídlo místo naopak.. Jídlo pak máš postupně přidávat a ke štíhlosti se projíst. Mně se zpomalil metabolismus a tuk se začal ukládat a i tak jsem se rok udržela na stejné váze kolem 62kil. Ale občasným cvičením a další snahou mi stále skálala nahoru a dolů jak na houpačce. Proto jsem si to nastavila takhle (kdyby to nešlo, tak je z čeho ubírat) a už tři měsíce stojím na stejné váze, jen se mi mění podíl tuku a svalů (sice ne nějak rapidně, ale mění). Chci své tělo naučit jíst a na hubnutí mám dost času a hlavně se musím naučit pořádně cvičit a posilovat a to bez jídla nejde. Podle mě každý musí na sobě provést určité pokusy než zjistí co ano, ale rozhodně ty pokusy nedělej s malým množstvím jídla. Podle některých tady mám toho jídla ještě málo :o))) Ale opravdu se chci zaměřit na to cvičení a i když tu jsem trochu dýl, tak nejsem dost pečlivá a divím se, že i po všech úletech (třeba velikonočních) tak váha stojí. Jinak měla jsem stejný cíl jako ty- vážit 53 - 55kg, ale zjišťuju, že to možná není ani reálné, takže nekoukej na váhu, ale na cm. Možná se na tu váhu dostaneš, ale možná taky ne, ale pokud budeš posilovat, tak přeměníš tuk ve svaly a svaly jsou prostě těžší..

Koukni tady - holčina tančí pole dance a jak se změnila a to váží skoro stejně po celou dobu http://www.martanka.cz/p/inbody.html

kapitka

Člen

# Zasláno: 14 Dub 2012 22:27:14


No, tak dneska už se cítím mnohem líp, vůbec nemám hlad, byla jsem skoro hodinu běhat a cítím se super :o) jak málo stačí ke štěstí, když se člověk nepřežírá :o)
Takže dnešní jídlo:
SN:9:10 - Müsli sypané 60g B:5,94g S:37,80g T:2,40g
Jogurt Jogobella 150g B:4,75g S:21,90g T:3,75g
SV-11:00: Müsli tyčinka oříšková 30g B:2,73g S:18,03g T:5,70g
O-13:40
re 100g B:6,70g S:80,40g T:0,40g
Kuřecí prsíčka 100g B:18,90g S:0,30g T:1,00g
SV -16:00
Chléb toustový cereální pšeničný 45g B:4,21g S:22,56g T:1,15g
Šunka krůtí prsní 45g B:9,00g S:0,45g T:0,90g
Sýr Jihočeský Eidam 45% 16g B:4,48g S:0,19g T:4,10g
18:00 - hruška po běhání a to hned, jak jsem přiběhla :o)
ruška 270g B:1,35g S:41,85g T:1,08g
V-20:15
:Chléb toustový cereální pšeničný 45g B:4,21g S:22,56g T:1,15g
Sýr Cottage 90g B:9,63g S:3,42g T:4,14g



Celkem 6 392kJ 71,90g 249,47g 25,76g

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2012 19:00:34


Jen sacharidy máš vysoko viz příspěvěk Honzíka výš a jako sváča musli tyčinka tu jen v nouzi a taky spíš po cvičení.. není to pořádné jídlo, jen takovej sladkej cuc

Jinak až ty sachry budeš snižovat na těch max 180, tak ke snídani když dáš ovesné vločky a do toho ovoce, jogurt možná hodnotově vychází líp selský nebo jihočeský od agroly, místo toastového chleba nějaký tmavý a nevím co byl oběd - podle hodnot asi rýže nebo brambor to je v pohodě.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!