Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / dawn - 165cm, 64kg - cil 55kg
Autor Zpráva
dawn

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2012 12:49:16


Ahoj,
tak jsem se rozhodla si taky zalozit denicek a treba me to bude vic motivovat.

Nemyslim si ze bych byla extreme tlusta, ale k dokonalsoti mam taky daleko chtela bych pekne zdrave zhubnout tuky, hlavne na brisku a stehnech a citit se tak celkove lip. Muj problem bude spis v jidle nez v nedostatlu pohybu - cvicit chodim pravidelne 4x tydne, vetsinou teda kardio. Ale jsem obrvcky milovnik jidla a vareni a tohle beru jako challenge varit chutne a pritom zdrave a tak aby to sedelo do jidelaku treba se to podari.

Muj vcerejsi jidelnicek:
7:00 - 70g vlocky + voda + hrst jahod
10.00 - 3 ryzove krupaky + cottage cheese + zelenina
13.00 - 150g treska na pare s rajcaty a bazalkou - 100g na suho pecene brambory + salat
15.30 - hrst orisku + grep
17.00 - protein shake - PHD diet
21.00 - 170g grilovany losos, grilovany lilek a cuketa + salat

pohyb - 60 min body combat

hodnoty:
5 267kJ
B 85.04
S 120.24
T 47.24

nezapocitala jsem zeleninu a proteinovy napoj, protoze jsem ho tam nenasla.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2012 18:37:29


dawn
Ahoj a vitej

Jidelak nevypada az tak spatne jen mas toho jidla malo chce to pridat na sacharidech tech mas malo , jinak bilkoviny mas pekne a tuky by mohly byt nize ale je to celkem prijatelne.Jinak zelenina se nepocita a protein by se zapocitavat mel v jedne davce by melo byt neco kolem 20g bilkovin takze i s tim proteinem by to delalo nejakych 105 coz je vyborne.

A ted jidelak
Snidane je pekna ovesne vlocky nebo i jine idealni snidane
ke svacine bych misto tech ryzovych krupaku dal zitny nebo psenicno-zitny chleb a nebo celozrne pecivo , ma hodnotnejsi sacharidy a tim padem se ti i zvednou v celkovem hodnoceni.
Obed je pekny treska s brambory vynikajici a hlavcne je toho dostatek.
odpoledni svacina orisky a grep neni svacina , tohle je snad jedinny co ti tu nevyslo tady zarad neco hodnotnejsiho , oblozeny chleb se sunkou a syrem + zelenina nebo neco takoveho
Protein predpokladam ze je pop cviceni a tady muzes dat i ten grep
Vecre je taky pekna takze bych rekl ze naslapnuto mas pekne , dopln ten jidelnicek aby jsi hodnoty sacharidu mela nekde kolem 160-180g a bude to vyborne a tuky stahnout este trochu nize to znamena nekde kolem 30g tuku jinak s tukama by jsi nemela klesnout pod 20g za den
Uvidime jak ti to pujde dale

Co se tyka sportu nebylo by na skody vymenit 2 kardia za tvrdy trenink s cinkama , u toho se nejlepe pali tuky a rozjizdi metabolizmus diky tomu ze svaly dostanou mnohonasobne vice zabrat nez pri kardiu a zaroven potrebuji delsi regeneraci pri ktere dochazi k tomu paleni tuku , takze se tvrdem treninku s cinkama dalsi 2 dny budes valet na gauci a svaly budou poirad spalovat tuky protoze nektere svalove partie potrebuji na regeneraci az 48 hodin

dawn

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2012 15:05:33


Dik za reakci, Sansaj.

Abych rekla pravdu, prijde mi ze jim vic nez dost a tim padem se bojim, ze vaha dolu nepujde. Ale jak jsem cetla ty jidelnicky a denicky tady, tak vypada, ze to funguje. Zadne hladoveni huraa!

Jinak ten protein si dava, pred cvicenim, protoze jsem driv mivala hlad behem cviceni a v posilce kam chodim mi prave poradili ten shake. Po cviceni si davam tu rybu.

Mrknu na navody cviceni s cinkama a zkusim od pristiho tydne zacit. Jak jsem psala pred tim - aktivne sportuju tak od desiti, ale cinku jsem mela v ruce tak dvakrat

Vcerejsi jidelnicek:
7:00 - 70g vlocky + voda + hrst boruvek
10.00 - 3 ryzove krupaky (koupim nejaky jiny chleba) + cottage cheese + zelenina
13.00 - 140g kruta dusena s rajcaty a bazalkou + 80g ryze + salat
15.30 - hrst orisku + ananas (zacni pridavat nejaky ten chlebik se syrem)
17.00 - protein shake - PHD diet
21.00 - 150g pstruh na pare, zelene fazolky na pare + salat

Pohyb - 60 min taebo

hodnoty:

5 395kJ

B90,08g + 20g shake
S159,82g
T30,47g

Tuky porad vysoko... To bude ta ryba... Hm, musim to nejak lip promyslet. O vikendu na to sednu a promyslim co pridam a co oddelam.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!