Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Ricky001 (Michal) 29 let 188cm/160kg tréning na hubnutí
Autor Zpráva
Ricky001

Člen

# Zasláno: 20 Dub 2012 14:42:48


Začal jsem s vlastním cvičením. Plán je 3x týdně posilovna a ve dnech volna kardio na běžeckém trenažéru. Vzhledem k velké nadváze mojí teměř 0 sportovní aktivitě za posledních pár let mi téměř jakýkoli fyzická zátěž dělá velký problém. Uvítám jakoukoli radu, nebo připomínku.

19.4.2012 tréning, můj 1

chůze trenažér 4 min

nohy dřepy 2x8vlastní váha
zakopávání 2x8x15kg

hrudník bench press 2x10xosa 20kg
záda stahování kladky 2x12x20kg

ramena tlak jč. v sedě 2x8x8kg
ruce triceps kladka 2x10x15kg


břicho nic, nevím co zařadit, nezvednu se
lýtka nic i tak jsem to měl dost

čas cca 80min i s výkladem konkrétních cviků

Ricky001

Člen

# Zasláno: 20 Dub 2012 14:48:27


20.4.2012 tréning

chůze trenažér 3 min

nohy
leggpress 2x12x60kg
zakopávání 2x10x15kg

hrudník
bench press 2x10x25kg
peck deck 2x12x24kg

záda
stahování horní kladky úzs. ú. 2x8x25kg
přítahy spodní kl. 2x12x20kg
-
ramena
tlak jč. v sedě 2x8x8kg
biceps
zdvih vel. činky 2x12xosa 20kg
triceps
stkačování kladky 2x12x15kg

lýtka
výpony v sedě 2x12x20 kg
břicho -
[/b][b]

MichalPM

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2012 07:43:42


Ricky001
hele hlavne zpocatku v klidku, ok? neprehanet..nechal sis poradit od trenera? vypada to ok, jen nevim nevim ty drepy..je to sice nejlepsi cvik ze vsech,ale s touhle vahou nevim..asi bych pockal az spadnes tak o 20kil..(coz muze bejt velmi rychle)
pises ze chces cvicit 3x tydne a byl jsi 19, i 20.4...kdy chces jit potreti?
nebylo by lepsi to rozdelit, napr. po,st,so ?a kardio 2x ve volnych dnech?
stejne je pro tebe klicovej jidelak, tak sem s nim..

Ricky001

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2012 18:20:39


Plán je cvičit 3x týdně PO, ST, PA mám dozor abych to dělal správně a ÚT, ČT, SO kardio na běh. trenažéru. Jidelák budu doplňovat v sekci osobního jidelníčku. Dřepy jsou fakt mazec. Tz první dva dny po sobě to byla moje horlivost, od příštího týdne budu rozpis dodržovat. Co to břicho? Má smysl se nějak přemáhat, nebo to má čas až něco shodím?

MichalPM

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2012 18:29:41


Ricky001
no idealne bys mel cvicit cely telo, tedy i bricho, ale existuje spousta cviku, kterym bys asi mel dat prednost..napr. na stred tela apod...svalovy disbalance u tebe jsou velmi pravdepodobny, a tak bych je jako doplnek urcite zaradil...napr. cviky na mici nebo bez nej..je jich dost a dost, jen je treba je cvicit pravidelne..klasicky posilovaci cviky jsou super, diky nim zhubnes rychle, jen musis jist fakt celkem hodne, aby ses vyhnul jojo...

MichalPM

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2012 18:30:53


Ricky001
jo, ten jidelak je v tuto chvili pro tebe asi to nejdulezitejsi, tak s tim koukej neco udelat, to cos napsal v druhym deniku je priserny..

Ricky001

Člen

# Zasláno: 23 Dub 2012 21:27:11


23.12.2012 tréning

chůze trenažér 3min jsem z toho vždy úplně vyřízenej

nohy
dřepy 2x12xvlastní váha
zakopávání 2x10x15kg

záda
mrtvý tah 2x10xosa 10kg
přítahy spodní kl. 2x12x20kg

hrudník
bench press 2x10x25kg
peck deck 2x12x24kg

ramena
tlak jč. v sedě 2x10x7kg

biceps
zdvih vel. činky 2x12xosa 20kg

triceps
stkačování kladky 2x12x15kg

břicho - zdvih nohou v leže 2x15

Mám dost problémy se správným dýcháním, pořád se mi to plete. Taky mám pocit, že cvičím málo, odpoledne zařadím ještě nějaký kardio.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 24 Dub 2012 06:56:58


Ricky001
jo,zarad jeste kardio a za mesic koncis..
prosim te neblbni!!jak dlouho ti trvalo, nez ses takto s odpustenim vyzral??
a jak dlouho chces,aby trvalo nez shodis??
tak se zamysli, uklidni a bud trpelivej, jinak nemas sanci dosahnout TRVALYCH vysledku..trenink vypada zatim dobre..
vydech pri zatezi, pri uvolneni nadech..
a to kardio delej ve volnych dnech, jinak to bude kontraproduktivni..
a hlavne - NESPECHEJ..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!