Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Marikagccz 34 let 78kg/168cm
Autor Zpráva
Marikagccz

Člen

# Zasláno: 9 Kvě 2012 19:21:05


Ahoj vsichni,

asi nebude prekvapenim, ze bych rada pozadala o pomoc zhubnout, kdyz pisi do denicku pro hubnouci a to aspon 10kg.
Prestala jsem kourit a po dvou letech mam 11 kg nahore. Nechutne!
Precetla jsme si clanky pro zacatecniky, az budu mit prvni jidelnicek, hned poslu. Jsem mamina na materske dovolene, ziji v USA, chybi mi nejak vytrvalost vydrzet u nejake diety.
Doufam, ze kdyz se budu snazit drzet krok s vami, tak mne to bude motivovat. Varim dost zdrave, pouzivam pouze olivovy olej k vareni, nevarime zadna tucna jidla, jime jen celozrny chleb, cervene maso jen dvakrat do tydne a to vse vetsinou pecu v troube bez tuku pod alobalem. Myslim, ze u mne je problem ve velikosti porci a take, ze kdyz varim porad ochutnavam. A taky, ze mi chybi motivace, jsem proste uz asi moc vdana nebo co.
Zacala jsem cvicit 5krat tydne podle dvd 30 min. Jsem docela dost sportovne aktivni, beham, posiluji, jsem docela v kondicce, ale asi proste moc jim. Budu rada za kazdou radu a podporu.

Marikagccz

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2012 00:05:50


Tak tu prochazim clanky pro zacatecniky, clovek se toho spousty dozvi, ale mam problem si stahnout tabulky pro vypocet porci na mou vahu, asi protoze nemam na pocitaci nainstalovany programy officu. Mohl by mi nekdo, prosim, poslat rozpocet?

ramona79

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2012 08:11:36


Ahoj, vychazi ti to na vahu 78kg

hubnuti ženy- 4228,8kj B76,5 S129,6 T18,3





Dasyatis

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2012 10:25:06


Tak nevím, jestli by se ty tabulky neměly předělat, protože jinak tady stále budeme dokola psát, že je to málo a že tabulky jsou pro ty, co nic nedělají a nehýbou se..

Každopádně je to málo. Pročti si tady deníčky holek, které mají podobnou váhu jako ty.

Vytrvalost natrénuj, protože tohle je změna životního stylu a je to na dlouho..

Marikagccz

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2012 17:51:36


ramona79
Dasyatis

Dekuju moc za hodnoty a za rady. Chtela jsem se zeptat jestli bych to mohla rozdelit do 5 porci, 3 hlavni jidla + 2 svaciny?
Nekde jsem cetla, ze bych mela jist 6-7 porci denne, ale pak pochybuju, ze bych mela sanci mit veceri s rodinou. No, dneska jsem si dala snidani:
40g ovesnych vlocek s vodou a skorici + 2 pytliky um. sladidla+ 8 g mandli+ 4 suseny svestky+hrnek kavy s mlekem.

bohuzel znam jen hodnoty u ov.vlocek S-27g B-5g T-3g 150 cal
mandle 40 cal.
Asi je to moc podle tech hodnot, nevim, musim to rozpocitat.
Jdu mrknout na ty denicky s podobnou vahou, teda az zpacifikuji dceru, az ji dam spinkat.
Jeste jednou diky moc za rady a s tou vydrzi musim neco udelat, chapu, ze je to o tom zmenit zivotni styl. Musim jit kreslit, dcera rozhodla.

mejte se hezky

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2012 14:11:36


Posiluj doma - kup si nakládací činky a Jill dávej jen jako doplněk nebo jako kardio. Tzn. začni 3x týdně posilovat (cviky jsou i tady na f-ku nebo mám 4 varianty v deníčku) a 2x týdně si dej intervalový trénink, pořádně jez a ono to půjde.

Jídlo rozděluj tak, abys jedla po 2,5 - 3hod. Co se týče té snídaně, tak ovesné vločky ok, jestli ti chutnají zalité vodou budiž, ale mléko nebo kefír je lepší varianta, umělý sladidlo bych vyhodila zvlášť když si do nich dáváš ovoce a na sušené švestky bacha, protože bývají přislazované. Madle nebo ořechy v rozumné míře klidně.

Marikagccz

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2012 17:09:16


Dasyatis

Ahoj, diky moc, ze jsi se ozvala, jsem z toho trochu v pasti.
Hodnoty, ktere mi poslala ramona79 jsem vydelila 6 a pak jeste 7, asi mi vic bude vyhovovat tech 7 porci na den, protoze byvam dlouho v noci vzhuru. Ale teda mam zatim problem jidlo usporadat tak aby se mi veslo do tech hodnot B-11g S-18.5g T-2.6g a jeste abych ty sachry mela vic rano a abych toho nejedla moc. No proste v kuchyni, kdyz jdu neco pripravit na jidlo, tak bordel jak blazen, deti na mne koukaji a ja stojim u vahy a vlastne poradne nevim co delam. Koukla jsem na denicky se stejnou vahou a pripada mi, ze tu jsem snad ta nejtezsi, no proste moc jich neni. Doufala jsem, ze bych mohla vahy tech porci okopirovat od bobiny nebo od nekoho dalsiho, ale jak uz jsem psala, ziju ve Statech a vy pouzivate kase Mka nebo tak nejak nebo tvargle, ty sice miluju, ale tady se neprodavaji. Takze mam trochu depku, ze jsem neschopna.
K tomu cviceni, okopiruju si posilku od tebe a F-ka, zatim poradne nevim co intervalovy trenink, zjistim, ale taky by mne jeste zajimalo jak to funguje na tech tepovych frekvencich. Vcera jsem si to trochu procitala. Pouzivas to? Nakladaci cinky ma muj muz, takze v pohode. Zkusim to nejak smotat dohromady, musim teda rict, ze je to narez.

bobina

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2012 21:39:17


ahoj!
můžeš zkusit juknout ke mě, i když já jsem tu teda taky jen chvilku. ale mám stejnou váhu a jídelníčky myslím nemám úplně zleé
ty emco kaše můžeš určitě v klidu nahradit. dala bych něco vloček, něco rozinek či kousek jablka či banánu, sladidlo (dávám stevii), třeba trošku skořice a nějakou tu lžíci jogurtu a je to.
hele a nedělá se tam u vás třeba něco jako šmakoun? je to z vaječných bílků. ty tvargle se jedí hlavně večír - mají hodně bílkovin, skoro bez sachrů a tuků. tak myslím, že ten šmakoun by na tom byl hodně podobně. a nebo teda si dát jen tak vařený bílek.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!