Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Marast 75/190 - Strava a pak to ostatní..
Autor Zpráva
marast

Člen

# Zasláno: 12 Kvě 2012 19:37:07 ° Změnil/a: marast


Ahoj,

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 13 Kvě 2012 07:54:42


nazdar, deset korun

marast

Člen

# Zasláno: 13 Kvě 2012 18:09:02 ° Změnil/a: marast


zdar, jsem semka včera napsal jakysi text a pak sem to radši smazal a nechal jen ahoj

Takže to napíšu znova a s dnešním příkladem.

snídaně: 120g mysli + 300g bílý jogurt
svačina: 2ks chleba (za 40kč nějakých 8 krajíčku!!!! ale v ostatních jsou velmi nízké nebo nulové hodnoty) + 15g krutí šunky
obědosvačina: 200g špagety s nějakou zeleninou-dneska (na zítřek) nějak ještě vyupgradeuju
svačina2: 2ks chleba + 300g bílý jogurt
pořádnýoběd: kotel výborné polívky-hovězí a 250g vepřové kotlety a bramborový salát
svačina3:2ks chleba + 15g krutí šunky
Večeře: bude taky vydatná.

Všechno to jde zhruba po dvou a půl hodinách od 6:30

Chystám se koupit GMM 4000 NF 7kg - pokud nikdo nic nenamítá - chci nabrat a to dost.

A zítra jdu zas do posilky, tak jestli by nebyl někdo tak moc hodnej a neřek mě bo neodkazal na stranky kde se dozvim konkretně o cvičení na jednotlivé partie, nebo jak bych si měl rozložit trénink. Ono je taky pravda, že jsem tady vznesl otazku, pobrouzdal tady po strankach a pak to cely smazal.

Už jsem plnoletý-mam 190 cm a 75 Kg

marast

Člen

# Zasláno: 13 Kvě 2012 19:34:40 ° Změnil/a: marast


GMMA 4000 NF 7kg - objednano

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 13 Kvě 2012 21:09:12


marast
blbe zeres, si to spocitej
15g sunky obsahuje pri dobre vuli 3g bilkovin, ty jich v v porci potrebujes neco v rozmezi 20-30

u tech spaget nemas zadne bilkoviny, jen se pumpujes cukrem

clanky o treninku najdes primo tady na f-sport.cz a je jich dost, tak si vyber co potrebujes.

marast

Člen

# Zasláno: 13 Kvě 2012 21:43:39


a že blbě? A co žereš ty? Koukal sem na ten jídelák pro pokročilé a tam je.. To sem z toho jelen.
Stejně ale jestli sem to správně pochopil, tak ty cukry jsou pro růst - třeba i špeku to je teď celkem jedno - důležitější.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Kvě 2012 09:20:30


marast
opravdu jíš blbě (a doufám, že se teď nebudeš ptát na mých sympatických 90kg )

Pročti si ten článek, jak jíst správne. Pak si propočti každou porci a pak celý den. To je základ.

Když máš málo bílkovin, tak tělo nemá z čeho budovat svaly.
Když máš málo sachrů, tak zase není energie na budovaní svalů.

Takže musíš mít vše v rovnováze - pak to funguje.

Jinak jseš tak špatný, jak špatný je ten nejslabší článek celé skládačky !

marast

Člen

# Zasláno: 14 Kvě 2012 11:15:40 ° Změnil/a: marast


takže šunku vyměním za sýr a napadá mě, že bych ty bílkoviny dohánět obyčejnou syrovatkou z lékárny, ale jak je to se stravitelností?
Taky mam doma beef amino od amixu-jak bych to měl brát?
A už jen čekám na dodání toho GMM 4000 NF. Mohli byste mi sem prosím napsat co nejefektivnější dávkování? V tréninkové i tréninkové dny? Šetřit s tim nehodlám.
díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Kvě 2012 11:32:36


marast
sušenou syrovátku nestrávíš prakticky vůbec. navíc aspoň 150-170g bílkovin musí být zes travy a teprve k tomu se dává protein.

Amina se berou vždy mezi jídly na prázdný žaludek. Nejčastěji 3x denně tak 8g. Jendu dávku určitě na noc.

GMM4000 prostě 100 až 150g hned po tréninku. Je to nálož, takže se pije dlouho, klidně i hodinu. A je třeba mít dobrou stravu. Když bude vestřevech více vody z drinků než pevné stravy, tak to nedělá dobrotu.

GMM4000 se dá brát i dopoledne a to buď (a hlavně) v potréninkové dny anebo každý den. Opět platí to o kvalitní pevné stravě.

V maximu lze brát GMM4000 i na noc (pokud už nebyl třeba v 6 po tréninku). Ale to už předpokládá opravdu masivní velkovýkrm.

marast

Člen

# Zasláno: 14 Kvě 2012 16:22:56 ° Změnil/a: marast


Martin
a to se dostáváme k tomu hlavnímu-kdyby se mě někdo zeptal(a on se nezeptá) o co se snažím, tak bych lepší výraz než masivní velkovýkrm nenašel . Samozřejmě nečekám, že mi tady budeš vypisovat co přesně a kdy, ale chtěl jsem tě poprosit, jestli bys mi nemohl o nějakých konkrétních, řekněme studených pokrmech povědět. Neco jako tip na to, co bych měl do sebe kufrovat o těch svačinách. Hlavně teda asi co se bílkovin týče, protože těch sacharidů je asi vážně dost co sem tak počítal-pro začátek.

Teď mě napadá, že třeba taková tatranka více méně jakákoliv v sobě skýtá docela dost Kcal podle popisu, ale zase jsem slyšl, že tatranky celkově z hlediska zdraví nic moc.

Naproti tomu třeba takové plísňové sýry mají podle popisu dost bílkovin (jestli si správně pamatuju) a těm bych třeba i věřil.

Nezbednice25

Člen

# Zasláno: 14 Kvě 2012 16:33:16


marast
Tak nebuď línej, hledej a čti:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=12
http://www.f-sport.cz/print.php?id=41
http://www.f-sport.cz/print.php?id=14

kingie

Člen

# Zasláno: 14 Kvě 2012 17:15:36 ° Změnil/a: kingie


Hm tak studena kuchyne..tvuj jidelnicek se da upgradeovat napr pridanim cisteho kakaa(22B/100g) a tvarohu(12B/100g) do jogurtu. Pohotovostni vejce natvrdo muzes mit taky nastudeno a daji se pridat k hodne vecem, i ke spagetam.

U sunky se zajimej o podil masa(75% a vys) nebo obsah bilkovin (17B/100g a vys)
Z masa treba klidne i kureci rizky se ji bezne na cesty studene.

Kdyz chces energii a sachru mas dost, tak tuk ve strave se da vyborne nahnat treba slunecnicovym seminkem. Jedna poradna hrst a hned mas bezpracnych 1000kJ navic.

A kdybys chtel levny vydatny zdroj z teple kuchyne, pak zkus jidelak rozsirit o lusteniny.

marast

Člen

# Zasláno: 14 Kvě 2012 21:47:20


Nezbednice25
tak nějak se snažim napodobovat ten na 90kg, ale nechci do sebe kufrovat pořád to stejny. Neboj nejsem linej

kingie
děkuju za tip a jak je to se stravitelností toho kakaa?
Na ty luštěniny se ještě mrknu, ale až zítra.

Jináč dneska trénink č1.pro začátečníky-4x týdně.

marast

Člen

# Zasláno: 16 Kvě 2012 21:07:15 ° Změnil/a: marast


Takže dneska:

Snídaně:100-120g mysli + tvaroh
svačina: Olomoucké tvarůžky 125g + chlebík cca 150g (drahej-výživnej)
svačina2: repete
nebyl čas = svačina3: 350g chlebík + 2dkg sýru-48% (gouda myslim)
posilovna-2.den z treninku pro začátečníky 4x týdně
Zvládl jsem techniku mrtvého tahu a šel jsem až "do krve"
after party s Dj Weider cca 150g - jahodovej - veliká dobrota.
večeře: palačinky

Dobrou (noc)

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!