Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Aleš1978, 33 let, 132,5 / 187
Autor Zpráva
ales1978

Člen

# Zasláno: 14 Kvě 2012 08:48:48


Ahoj, jsem Aleš a rad bych se zbavil nadvahy..
Pred chvilkou jsem napsal dost obsahly text, bohuzel jsem si ho nezkopiroval a pote smazal, proto ted kratsi verze..
Jak je videt podle moji vahy, je jasny, ze me bolivaj zada, tezko se ohnu apod..Doted jsem jedl v podstate cokoliv, ale pravidelne..mozna jen diky tomu nemam kilo 200, protoze jim opravdu hodne..
Mam mozna jednu malou vyhodu, mym nadrizenym a kamaradem zaroven je Michal, zvany PM pred chvilkou mi cumel pres rameno, ale ted uz je pryc, tak muzu psat co se mi zachce..
Popravde, "otravnejsiho" cloveka ohledne doporucovani posilovani kvuli prevenci zdravi, hubnuti apod.....byste asi nenasli..opravdu to cpe vsude a kazdymu, hlavne tem co koukaj na jeho peknou figuru a ptaj se jak to udelaj..to myslim samozrejme v tom nejlepsim slova smyslu.
takze vam usetrim cas, posilovani mi doporucovat nemusite, to je mi jasne.jen bych mozna ocenil nejaky konkretni trenink, protoze Michal mi sice slibil, ze kdyz se nase treninky sejdou, muzem cvicit spolu, ale jak ho v poslednich letech znam, bude to tak jednou do mesice
takze bych vas pozadal o radu jak zacit cvicit. pro zacatek 2x tydne. nebo 3x je lepsi? Musim priznat, ze si moc neverim ,jsem plny pochyb a hlavne se bojim jak budu jist.
Jak jist takym oc dobre vim od Michala,takze zde je muj dnesni jidelnicek.

7-70g vlocky+150ml mleko (par rozinek+skorice) Michal tvrdi, ze se to neposere a hlavne mi to musi chutnat
9- 80g rohlik selsky + 60g sunka prazska
11.30 - 200g hollandia + 80g selsky rohlik (dojim a pripadne nakoupim zitne pecivo)
14.00 - 80g selsky + 100g hollandia+50g tvaroh nizkotucny
17 - 200g brambory varene + 100g kure+okurka
20- 35g wasa + 100g tunak+paprika
22.30 - 20g polystyren + 50g tvaruzky + protein 90%


je to inspirovane tabulkou od Kikuš, kterou mi doporucil Michal, ktery nema cas mi jidelaky napsat, a to i kdyz jsem mu za to nabidl penize
rekl doslova : ses snad svepravnej, ne? tak si to nastuduj sam, mas to gratis a budes sam vedet co a jak..

takze pokud byste nekdo mel nejaky poznamky ci rady, budu vdecny. Aleš

ales1978

Člen

# Zasláno: 14 Kvě 2012 13:03:21


tak mam za sebou prvni navstevu fitka, pan trener byl milej a sestavi mi treninkovy plan na miru. kdyz jsem zminil drepy, mrtve tahy apod., tak rikal, ze to zpocatku nedoporucuje, ze mi naordinuje cviky na zpevneni stredu tela, aby se to cele posililo a zlepsilo, k tomu nejake posilovaci cviky a zatim to bude jeden celotelovy trenink, ktery muzu cvicit 2-3x tydne. Po trech mesicich bych na tom mel byt pri pravidelnem poctivem cviceni natolik dobre, ze budu moci zacit radne posilovat, tak jsem zvedavy.

ales1978

Člen

# Zasláno: 16 Kvě 2012 06:21:59


tak vcera opet ve fitku, ale teda trener me nuti vetsinu casu travit na zemi pri ruznych srovnavacich cvicich apod..verim ze je to dulezity,ale predstavoval jsem si to trosku jinak..

pro zacatek uvedu i miry:
tedy vaha 132
vyska 187
pas 125
biceps 45
stehno 67

vazit a merit se budu jednou za mesic

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!