Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Dejv hmira 17let 59/170 - Chci přibrat přes hrudník
Autor Zpráva
dejv hmira

Člen

# Zasláno: 19 Kvě 2012 13:21:04


Zdravím, chtěl znát váš názor.
Je mi 17 let, mam asi 170cm a vážím 59kg. dělám dlouhodobě judo a ve sklepě mám posilovnu. Chtěl bych být "korba". Snažím se přibrat, ale za poslední tři měsíce jsem přibral tak 4kg, nic moc. na snídani jím ovesny vločky, pak vyživná svačina, oběd, nějaky ty sojovy řezy, svačina, a dvě velky večeře. na noc dávám tvaroh s vajíčkem. po tréninku sypu sachariďák a po hodině protein. Můžete mi poradit nejakej plán do posky, nebo aspoň cviky co mám dělat nejčastěji? potřebuju nabrat hlavně přes prsa. Díky

Tomin

Člen

# Zasláno: 19 Kvě 2012 17:00:54


Ahoj určitě se ti ozvou zasvěcení odborníci, ale....mě jenom zajímá ten tvůj jídelníček. Mohl bys ho tady prosím rozepsat? (Stejně by tě k tomu dřív nebo později donutil někdo jiný) Přijde mi, že pokud sypeš gainer i protein, tak je 59kg hrozně málo... Díky

kingie

Člen

# Zasláno: 19 Kvě 2012 18:50:23


Pokud chces dobre vypadajici hrudnik, nestaci se zamerit vylozene na prsni svaly, ale na vsecko od bricha az po ramena.

Cviky na jednotlive partie mas rozepsane v treninkach
http://www.f-sport.cz/print.php?id=9

Ramena pomahaji drzet prsa nahore, stejne tak jako brisni svaly poskytnou podporu zebrum..k tomu vsemu samozrejme musis mit drzeni tela vyrovnane zezadu.
Kdyz si tykas s judem, tak predpokladam ze mosty jsou u tebe na dennim poradku - ty jsou fajn na mezizeberni svaly.
Na domaci cviceni predpokladam ze mas predevsim cinky takze bych jel:
rozpazky a rozpazky v predklonu(ty druhe maji vyhodu krome odlisneho uhlu pro ramena i v posilovani mezilopatkoveho svalstva kdyz tlacis lopatky k sobe)
military press nebo tlaky rameny s jednoruckama
benchpress
pritahy v predklonu
mrtvy tah
libovolne cviky na bricho

dejv hmira

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2012 19:25:01 ° Změnil/a: dejv hmira


takze jidelnicek podrobne? snidane- 2 jogurty pekne s ovesnyma vlockama, asi 50g. pak nejaky ty chleby nebo rohliky na svacinu, obed ve skole, obed doma. pak vetsinou posilka nebo treink, takze sacharidak a po hodine protein. behem dne jeden nebo dva sojovy rezy. kolem pate mala svacina(jogurt nebo tak neco) pak vecere, a pred spanim tvaroh s vajickem a cukrem. kdyz mam naladu tak si delam tgeba ze: rozmixuju ovesny vlocky s proteinem a zredim to, aby se to dalo vypit, nebo ruzny palaciny a sracicky z tech vlocek. nejím takhle nejak moc ldouho, ale prece jenom za tri mesice bych cekal vic. pravda je, ze treba o prazdninach kdyz jdu nekam na jedno to pivko, nebo na dve tak shodim nejaky to kilco, protoze mi je druhej den zle a nejim. vim ze je to chyba, ale nechame to tak. krome toho jim pivni kvasinky
A kingie: bricho mam celkem v pohode, judo je dost na tuhle oblast, ale prave mam prsa mensi nez pupek. nemam spek ani nic, ale proste mam vypoukly bricho, tak bych to chtel srovnat. aa nemam jen cinky, v posilce mam miltipress, zebriny, hrazdu, lavici a proste.. myslim ze posilka je vybavena dobre. jeste chodim celem plavat, takze ramena vzadu by taky mely byt kazodpadne dekuju moc. hned jdu predelat plan

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Kvě 2012 12:03:50


dejv hmira
tvaroh s vajičkem na noc je pitomost, stejně jako noční proteiny. Těžké trávení ničemu napomáhá a blbě se potom spí. Tvaroh si dej na svačinku a na noc si dej lehké jídlo.

Do startu ti bude i takto upravena strava a to, že jíš pravidelně a dost. Případně si to můžeš zkusit spočítat, tak jako ostatní.

dejv hmira

Člen

# Zasláno: 24 Kvě 2012 19:04:07


ok, zaridim se podle toho... Doporucite mi jeste nejaky cviky, ktery bych mel uprednostit v posilce?

Sansaj

Člen

# Zasláno: 24 Kvě 2012 19:20:47


dejv hmira
co se tyka tech cviku tak uz to rekl Kingie,veskere rozpazky,predpazky,upazovani na ramena, benchpress na vsechny zpusoby (rovna , naklonena lavice, uzky. siroky uchop)muze zaradit i pullover, urcite mrtvy tah, multipress na ramena atd...

Filip90

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2012 00:27:17 ° Změnil/a: Filip90


dejv hmira
tvaroh s vajičkem na noc je pitomost, stejně jako noční proteiny. Těžké trávení ničemu napomáhá a blbě se potom spí. Tvaroh si dej na svačinku a na noc si dej lehké jídlo.

Do startu ti bude i takto upravena strava a to, že jíš pravidelně a dost. Případně si to můžeš zkusit spočítat, tak jako ostatní.


Martin

takze rikas ...ze protejnak(napoj) neni moc dobrej pred spanim? diky za odpoved

dejv hmira

Člen

# Zasláno: 27 Kvě 2012 11:42:38


a jsou treba dny, kdy se mi posilovat vazne nechce. kamos zral fat burner(neco jako karnitin) a bylo am 200davek kofeinu. dal jsem si jednu tabletku a nevedel jsem co v posilovne delat driv, hecnul jsem to jak nikdy neni neco, co funguje na podobnej zpusob? nasel jsem treba gvaranu, nebylo by to spis na skodu?

dejv hmira

Člen

# Zasláno: 11 Čen 2012 22:50:01




Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!