Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Tasemnice (Tassie), 20 let, 79/172, cíl 63-65kg
Autor Zpráva
tasemnice

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2012 00:11:54 ° Změnil/a: tasemnice


Mám jakštakš pevnou postavu (takže mi ty kila nikdo nikdy netipuje) a docela velká prsa, takže nevím na kolik bych chtěla zhubnout, ale vím, že to takových 15 kg potřebuje.

Před rokem a pul jsem vážila 86kg, pak jsem se zapsala do posilky, dlouho nic, a najednou, kde nic, tu nic, 7kg dole...Teď (asi rok) je ale ovšem opět období "dlouho nic".

Nevím, jestli jím málo/hodně/špatně nebo jak. Podle te vasi tabulky bych mela jist 78,5 bilkovin, 134 sach, do 20 tuku, ale to mi vydrzi chvilku, dlouhodobe se to dodrzovat moc neda...

Cvičení už není tak častý (předtím to bývaly i 2 hodinky 5-6 týdně). Většinou je to teďka tak, že buďto jdu 3-4 týdně, nebo ten oný týden nestíhám ani jednou. Mam treba ten tyden jist mene? A o kolik?


Posilku už mám zařízenou znovu, takže snad to opět pomůže.
Teď jsem měla bohužel takový období, že jsem přes týden jedla "hezky" a o víkendu jsem si dopřála... takze jsem si vahu spis udrzovala... a to by chtelo zmenit..

jídelníčky (z flory):

kj bilkoviny, sacharidy, tuky

brezen
5 063,68 kj 78,62 141,05 37,62
5 841,80kj 88,47 137,47 55,47
5 144,70kj 82,60 130,25 42,98
5 446,50kj 100,49 105,70 53,56
4 872,50kj 75,74 163,79 23,51
5 139,00kj 104,18 141,02 27,29

duben
2 528,45 kj 39,44 83,34 12,59
5 097,75kj 88,89 163,99 23,02
6 604,00kj 95,19 165,95 58,32
5 118,15kj 63,41 138,79 45,11
7 027,25kj 88,70 242,31 37,20

kveten
4 397,70kj 75,74 118,66 29,51
6 342,45kj 140,69 99,78 62,05
5 167,50kj 109,28 139,75 25,41
4 941,76kj 105,07 121,43 30,97
5 438,57kj 81,59 182,60 28,69
4 593,50kj 79,74 142,38 23,02
4 775,50kj 91,18 110,38 37,48
7 116,00kj 78,10 225,01 55,64
10 108,30kj 118,40 307,14 70,24
6 719,16kj 116,64 187,60 44,52
5 447,30kj 103,19 116,41 48,47
5 390,85kj 106,60 115,86 45,90


u mě je taky někdy ten problém, že když jím "jen když mám hlad, tak se najím", tak jím jen 4 denně, ale nakonec to dopadne docela vyvářeně... pokud ale jim tou metodou co dve hodiny, tak se po case rozjim, pozdeji zvysim porce, a pak zacnu mlsat.. :S

a taky se mi postupem casu nak zvysila spotreba masa...

nahodny jidelnicek..
4 593,50 79,74 142,38 23,02 0,00 :
Chléb slunečnicový + eidam + šunka + cottage
kruti prsa s ryzi a exotickou omackou (omacka je spis vyjimka)
Polévka zelná letní + Chléb slunečnicový

6 604kJ 95,19g 165,95g 58,32g
Activia nápoj - jahoda & kiwi
Jogurt meruňkový
veprove + torteliny + zelenina
jogurt bily + jablko

5 098kJ 88,89g 163,99g 23,02g
jogurt merunkovy + mandarinka
jablko
pstruh + testoviny + zelenina
mléko 150 ml
chlém sluneč. + cottage + sunka
cottage se sunkou

Ewenet

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2012 10:49:34


tasemnice

Ahojky, vítej a hodně štěstí .. Jinak co se týče tabulky, tak mi psali, že ty hodnoty jsou pro lidi kteří nesportují a chtějí regulovat hmotnost jen jídlem Jsem tady nová, tak jen předávám info co poskytli mě, taky se mi zdáli ty hodnoty docela nízké

Evula

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2012 12:02:04 ° Změnil/a: Evula


tasemnice
Zdravím
tady ti určitě ostatní doporučí jíst po 2-3 hodinách. Že potom máš hlad "rozjíš se" bude možná tím, že se ti zrychlí metabolismus. Neboj se toho a když bude hlad nebo chutě, navyš sacharidy (ty dobrý) .
Plus pořádně nastuduj jídelníčky a piš k nim hodnoty, ať je vidět, co jíš. Že ke každýmu jídlu patří jak bílkoviny i sacharidy je jasný

MichalPM

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2012 15:20:17 ° Změnil/a: MichalPM


tasemnice
pokud mas jakžtakž postavu, tak to moc neres,nebo si akorat zpomalis metabolizmus, pokud tu zacnes trestit..
takze to udelej takhle-na zkousku zacni jist opravdu pravidelne, 5x to zvladnes,neboj..jez dle chuti,ale vybirej si kvalitni potraviny,nic nepocitej a cvic KAZDEj tejden..predevsim ale NIKDY nejez min..jist se ma podle chuti i hladu,ovsem pravidelne a kvalitne..
pokud mas normalni postavu, netreba resit kraviny,je to pak akorat zacarovanej kruh a vetsina lidi z toho pekne blbne..
klicovej by mel bejt ten pohyb,zkus si ho rozlozit do celyho tejdne, a to aspon 4-5x..tj. 2-3x posilovna a zbytek veci jako kolo,plavani,beh a pak jeste veci jako tenis,volejbal apod...chapes to,ne?

NORMALNI NENI POCITAT ALE MIT TOLIK POHYBU, ABY SE NIC POCITAT NEMUSELO A CLOVEK MOHL JIST CO A KOLIK CHCE..

je to prvni vyjdereni tohodle nazoru ode me, ale k tomu jsem v posledni dobe dospel a hodlam to sirit dal a dal..
takze tabulky a pocitani zivin urcite jo,ale ne pro lidi co umi jist a normalne fungujou...pocitat musi lidi co si zpomalili metabolizmus a nevi kudy kam, predevsim chroničtí hladovkari..

tak drzim palce..

a predevsim si peclive prostuduj clanky na www.fitnet.cz (eu)
tam to pekne vsechno pochopis..rikejme tomu navrat k podstate..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Čen 2012 09:39:13


MichalPM
mám příbuzné, kteři toho sní tolik (a takové sračky), že by ztloustli i kdyby cvičili jako Coleman
Takže tvůj předpoklad platí, pro lidi, co už si to v hlavě srovnali, jí ve správné doby, jí kvalitní jídlo a tvrdě makaj. Těm pak samozřejmě stoupne denní příjem a v tom se i ztratí nějaká ta palačinka
Ale pro laika, co má v hlavě guláš z Blesku a Idnesu - je to rada jak dojit do pekla (myslim McDonald).

MichalPM

Člen

# Zasláno: 5 Čen 2012 11:56:25


Martin
jasny, presne tak jsem to myslel, dik za upresneni.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 5 Čen 2012 16:01:09


Martin
MichalPM
Vy jste ale sprymari Jinak samozrejme mate pravdu a glosuji

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!