Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Vava 176cm/60kg/16let/M
Autor Zpráva
Vava

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2012 20:40:59 ° Změnil/a: Moderátor


Chtěl bych se zeptat, co byste mi poradili abych nabral cca 10kg.
Studuju celkem hodně náročnou školu a mozek má celkem vekou spotřebu jinak 2-3x týdně jduo 2x týdně trenink fotbalu, týdně 150 km na kole. S prominutím žeru jako prase, přesto mám jen 60kg ku 176 cm výšky, rád bych cíleného efektu dosáhl pouze s pomocí gaineru, potřeboval bych vědět který, jak a kdy dávkovat

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 10 Čen 2012 21:14:32


kolik Ti je let?
rozepis nam ten svuj jidelnicek... kolik ceho a v kolik... at s to muzeme prepocitat a dojit k aspon k naznaku reseni. To nam taky napovi kolik gaineru a kam zaradit - i kdyz obecne se uziva 1. po treninku 2. pred treninkem 3. dopoledne kdyz je nejake slabsi jidlo nebo lochna mezi jidlly.

Vava

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2012 17:41:55


16 let,
7:00 2chleby/rohlíky s uzeninou/salámem (většinou)
10:30 klobása/paštika + rohlík/chleba
13:00 co škola navaří. Luštěniny s párkem, kuře, brambory atd
15:00 rohlík s tuňákovou pomazánkou + 0,5 litrů plnotučného mléka s kakaem
18:45 - kuře, vepřový/hovězí steak, tatarák, (prostě 150 a více gramů masa )
21:00 ovoce, zelenina

Vava

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2012 18:29:11


a před kterým tréninkem? mívám třeba fotbal a za 1hodinu Judo, Judo je o dost náročnější, takže asi až po poslední velké fyzické námaze že?

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 13 Čen 2012 19:10:24


A mame to, mlady muzi, nejen ze mas hromadu treninku a mozna nestihas regenerovat, ale taky to zatim nedokazes uzrat.

Je ti 16 - telo je v nejdivocejsim obdobi vyvoje a potrebuje maximum zivin. Navic mas hromadu aerobnich aktivit, ktere se taky nesnadno slucuji s narustem svalove hmoty. Jasne, snazis se co to da, ale mas hodne vysoky vydej. Mezi nama, mel bys pridat jeste 2 svacinky a vecer misto ovoce(coz je jen cukr a voda)/zeleniny bys mohl pridat neco malo sachru a bilkovin - treba housku s eidamem nebo velky jogurt.

Gainer si dej po kazdem treninku. Pripadne rano mei snidani a svacinou.

To co si tu napsal jako jidelak tak obsahuje priblizne:
7:00 50S, 15B, 15T
10:30 30S, 25B, 25T
13:00 50S, 25B, 10T
15:00 55S, 25B, 25T
18:45 35B 15T /nejaka priloha je? jestli jo, tak pocitam tak 50S)
21:00 20S

TOTAL: 255S 125B 90T
tak malo sacharidu nemam ani ja v diete. Mel bys prijmout dvojnasobek sachru a jeste nejake ty bilkoviny denne.

Doporucuji: Zdvojnasob pecivo, ryzi, brambory, testoviny co dosud jis, uvidis ze se to pohne. V zasade je pro tebe zakladem sezrat 5 pytliku ryze denne a k tomu 4 kusy peciva.

dobrou chut

Vava

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2012 21:31:39


DDD díky moc, udělám co bude v mých silách, ale gainer po snídani asi nepůjde :/ jsem ve škole nevím jestli bych během 5min vypil 1dávku Mega Mass 4000 a 4 rohlíky hned po probuzení :/ ale s těmi sacharidy to beru vážně, s tou rýží nebude problém 3 sáčky dám někdy po školním obědě, jako oběd doma + maso a k večeru při učení to pečivo taky nebude problém ted navíc když už mi pomalu končí školní rok tak klidně i 6ks pečiva D Jinak chtěl bych se zeptat, jestli si nemám dávat ,,hustější" gainer, jako o 10-20g. víc než je psáno. Pokud jsem tě pochopil správě, měl bych gainer: mezi snídaní a svačinou, dopolede (po škole), po 1. tréninku (fotbal), po 2. tréninku (judo) a konec? 4 dávky?

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 14 Čen 2012 07:37:01


Vava
hele, to je fajn, ze jsi ochoten tu ryzi snist, ale potrebujes do sebe ty sachry natlacit hned po ranu, na noc uz to neni tak aktualni - na spanek tu energii tak nutne nepotrebujes. Gainer si klidne udelej hustsi. Mezi nama za 5 minut to vypit stihnes .. a kdyz ne, tak budes pit i v hodine .-)

Nevim kdes vzal tu ctvrtou davku - 1. rano mezi snidani a svacinou 2. po treninku 3. po treninku

Tentokrat to cti: prvni davka, druha davka... v predchozim postu jsem rikal obecna pravidla pro uzivani - to neznamena ze to tak musis brat a tedy to bylo za prve, za druhe...

Vava

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2012 17:44:51


díky moc, beru to na vědomí, ten gainer vezmu do školy a přes prázdniny to už nebude problém, jsem zvědavý jestli se mi podaří do měsíce udělat alespoň 3Kg

Vava

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2012 21:06:03


Je to tam... 4KG nahoře Mega Mass můžu všem doporučit, dobrá rozpustnost výborná stravitelnost, lahodná chuť

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!