Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Zoufalka 62/165 - Jak zhubnout špeky.......
<< . 1 . 2 . 3 .
Autor Zpráva
Sansaj

Člen

# Zasláno: 20 Čen 2012 21:27:56


zoufalka
hodnoty a slozeni vypada dobre akorat mi prijde ze ho mas hrozne jednotvarny, nevim jestli jsi vegetarian nebo ne nejak se tu ted neorientuji...co zaradit sunku,cottage,tvaruzky ajine... Dezert bych dal dopoledne a tvaroh odpoledne...a svadbnu bych neresil proste si ji uzij a v sobotu zae najedes do starych kolej

zoufalka

Člen

# Zasláno: 20 Čen 2012 21:42:30


zítra jedu na nákup, tak už jsem do seznamu napsala šunku a tvarůžky
kdybys věděl, co jsem jedla dřív!!!!!!!!!!!!!!!! To teď mám velice pestrý jídelníček! Ale máš určitě pravdu. Když už se začínám trošku orientovat v B,S a T, tak ještě zapracuji na pestrosti. Prostě krůček po krůčku.

vegetarián nejsem, ale maso moc nemusím. Jedla jsem dost sóju, abych měla bílkoviny - když jsem zjistila, že to kolem bílkovin proběhlo na km daleko a ještě jsem potom byla stále nafouklá, tak jsem to přestala jíst. Miluju kuřecí prsa, donutila jsem se do tuňáka a pstruha.

zoufalka

Člen

# Zasláno: 24 Čen 2012 21:48:46 ° Změnil/a: zoufalka


jídelníček na zítra:
7.30 - 50 g pšeničné vločky, mléko (kaše)
B 8,95 S 35,30 T 1,40

10.00 - 50 g slun. chléb, 40 g fitness šunka kuřecí
B 8,13 S 22,92 T 1,53

12.30 - 30 g olomoucké tvarůžky, 2 x bílek, 150 g brambor
B 18,72 S 25,90 T 0,74

15.00 - 50 g mozzarella light, 50 g slun. chléb
B 12,03 S 22,87 T 6,13

17.30 - 100 g cottage 20%, 50 g slun. chléb
B 16,03 S 23,12 T 5,33

21.00 - 150 g kuřecí prso, 80 g brambory
B 29,76 S 14,24 T 1,60

B 93,62 S 144,35 T 16,73

co vy na to?

jak, prosím počítáte lečo (z čerstvých paprik, rajčat + vejce)?
Díky

zoufalka

Člen

# Zasláno: 25 Čen 2012 12:11:52


Až budete mít někdo čas, podívejte se mi, prosím na jídelníček.
Díky!

zoufalka

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 07:57:12


mohl by mi, prosím někdo kouknout na včerejší jídelníček
díky

zoufalka

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 08:41:40


a jídelníček na dnešek:

7.30 - 50 g ovesné vločky, 100 g bílý jogurt silueta
B 12,20 S 32,60 T 3,51

10.00 - 50 g slun. chléb, 40 g fitness šunka
B 8,13 S 22,92 T 1,53

12.30 - lečo /paprika, rajče - čerstvé/, 2 x bílek, 150 g brambor
B 9,84 S 26,26 T 0,38

15.00 - 50 g mozzarella light, 50 g slun. chléb
B 12,03 S 22,87 T 6,13

17.30 - 75 g ovofit, 100 g nízk. tvaroh, 3 x suchar
B 22,78 S 21,58 T 3,23

21.00 - 80 g tuňák, 50 g cottage, 2 x suchar
B 28,75 S 14,50 T 3,38

B 93,73 S 140,73 T 18,16

Nezbednice25

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 09:09:25


zoufalka
Jídelníčky máš poskládaný dobře. Naučila ses to Jak se počítá lečo, to netuším, ale asi bych zvážila a spočítala všechnu zeleninu co do toho dáš. Tady už se vařením sachry zkracují. Celkově máš málo tuku, tak bych klidně dala do leča vajíčko celé. Jak se cítíš? Nemáš hlad? A v těch 21:00 bych dala toho kuřecího trošku míň, spíš 100 g. I toho tuňáka s cottage se mi zdá na noc dost. Možná Ti někdo napíše něco jinýho, ale mě osobně se to zdá moc. V těch 17:30 dáváš suchary, aby jsi neměla tolik plný břicho před cvičením? Jinak bych dala normál přílohu.

zoufalka

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 09:52:44


ty suchary jsou kvůli cvičení a občas na ně mám i chuť.
Ten tuňák má 56 g (80 g je to i s nálevem) a masa uberu.
Cítím se dobře a plná energie. Občas se mi stalo, že jsem měla pocit, že mi ta porce nestačí, tak jsem to dojedla paprikou nebo rajčaty. Nesmím přestřelit čas jídla, jinak mi je špatně - mám po těch 2,5 h opravdu hlad! Před cvičením to vyjde tak, že jím většinou v autě na parkovišti a neustále s sebou nosím krabičky s jídlem!

Nezbednice25

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 10:20:00


Jo tak ten tuňák počítej 56 g a ne 80 Já taky chodím s krabičkama. Ráno snídám v autobuse, lidi docela koukaj, když se mi tam vyvalí kouř z horký kaše a ta vůně A to jezdím s kamarádkou a ta to má přesně tak, takže jsme opravdu dvojka k pohledání!

zoufalka

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 11:02:27


tak to jsem ráda, že nejsem sama, kdo vypadá jako blázen!

Denda

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 11:50:39 ° Změnil/a: Denda


Nezbednice25
zoufalka
jím většinou v autě na parkovišti a neustále s sebou nosím krabičky s jídlem.............Ráno snídám v autobuse, lidi docela koukaj, když se mi tam vyvalí kouř z horký kaše a ta vůně ...............jen tak na okraj pro ty, kteří pořád dokola...."nemám čas se najíst"...taky baštim v autě

A jestli vypadám jako blázen (se tak rozhodně necítím) je mi šuma putna.......!!!

Nezbednice25

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 12:55:14


Denda
Přesně tak, když mám hlad, vybalím to kdekoliv. Ať čumí! Ale jsem lakomá, nenabízím, sama mám málo :-D Teď v pátek jsem vybalila v uplně narvaném autobuse tuňáka s Lučinou a cibulkou. Chudák děda, co seděl vedle mě. Až z toho omdlel, ne kecám, jen usnul

Denda

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 15:41:03


Nezbednice25
Jo jo když jsem psala předešlý příspěvek - myslela jsem na to, že jediná vyjímka jsou vajíčka!!! To bych byla nekompromisní

zoufalka

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 16:14:31


je fajn vědět, že v tom člověk alespoň na f-ku není sám.....
pro všechny ostatní jsem blázen, který drží dietu a pořád cvičí!!!!!!Hlavně, když jsme na nějaké oslavě!
Nikdo nechápe, že to žádná dieta není a cvičení mě baví.

zoufalka

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 23:06:22


jídelníček na 27.6.

7.30 - 50 g kef.mléko nízk. višeň, 70 g ovofit, 40 g pšeničné vločky
B 11,85 S 33,55 T 2,17

10.00 - 50 g chléb pšenično-žitný, 40 g fitness šunka kuřecí
B 10,10 S 20,80 T 1,25

12.30 - 100 g šmakoun, 150 g brambor
B 14,35 S 25,27 T 1,31

15.00 - 50 g chléb pšen.-žitný, 70 g ovofit, 70 g kef.mléko nízk.
B 12,27 S 31,55 T 2,46

17.30 - 30 g olom.tvar., 50 g chléb pšen.-žitný, 20 g eidam 20%
B 19,47 S 21,20 T 3,09

21.00 - 100 g kuřecí prsa,80 g brambor,50 g černé olivy
B 20,91 S 16,49 T 9,35

B 88,95 S 148,86 T 19,63

- málo tuků! Snažila jsem se to vylepšit alespoň těma olivama!
Vadí to moc?

zoufalka

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2012 07:32:53


Je velký průšvih, když je málo tuků?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Čen 2012 08:46:51


zoufalka
19g neni málo, měly by to být kvalitní tuky z kvalitních potravin - tak, aby byly plné vitamínů. Takže třeba z ryb, také občas oříšky a pod.
V tucích je hodně vitamínů minerálů a dalších látek, které jinak nepříjmeš.
Ale pokud máš denní příjem nad 15g kvalitních tuků, tak je to OK (pokud nejsi v tom, pak jich potřebuješ za dva).

<< . 1 . 2 . 3 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!