Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Renda 37let 85/172
Autor Zpráva
RENDA

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2012 13:25:00


Ahoj všicí,
chtěla bych porosit o rady a povzbuzení všechny dobré duše tu na F-ku.
Po přečtení návodu pro začátečníky jsem dostala odvahu a stala se členem..... někteří tu mají krásné výsledky a to chci taky
Posledních 5 let ustavičně bojuji s nabíráním kil, miluju jídlo, ale i sport.
Vzhledem k tomu, že jsem byla schopná se sprasit do 85 kg tak moje přecevzetí je zatím dát 10Kg dolů...a postupně další....cíl je 65Kg.
Dnes jsem se měřila a tady jsou výsledky(má problem hodně s vrškem těla, hlavně oblast břicha):
prsa 110 cm
pas 96 cm
břicho 108 cm
boky 107 cm
stehno 67cm

Pro dnešní den jídlo:
7:30 50g vloček, 1/2 meruňky, lž granka B7/S49/T4
10:00 ACTIVIA 120g, 1/2 meruňky 30g vloček B9/S26/T6
12:30 100g šmakouna, 50g rýže, 1/4 mozzarelly B20/S40/T8 (tady je to asi blbě?)
15:00 houska kaiserka, 40g uzený losos B13/S25/T6

tak a k véče zatím nevím, vzhledem k tomu, že už teď vycházejí hodnoty B49/S140/T24 ????

Dám i sportík posilku: prsa, záda, břicho

Tak co vy na to????

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2012 13:37:45


Ahoj vítáme tě
Jestli máš problém s vrškem, tak to půjde dolů rychle, toho se bát nemusíš. A s pevnou vůlí a chutí ti to ůjde jedna báseň.
K snídani máš ty vločky zalité čím? Meruňku si klidně dej celou, to zase nemusíš tak škrtit, ale granko bych tam nedávala. Když už tak trochu medu, ale já dávám skořici.
Ke svačině dej bílý jogurt a vločky (nevím jestli tu activii máš bílou) nebo plátek chleba, ale dala bych to už bez ovoce.
Oběd pokud ti takhle chutná tak ok, ale klidně dej maso s rýží a šmakouna si nech k večeři - (když ubereš rýži večer tak máš rovnou večeři), ale já bych šmakouna s rýží asi nesnědla :o)))
Svačina je taky zajímavá, ale ok.

Každé jídlo slož z bílkoviny a sacharidu s tím, že od rána do večera bude bílkovin přibývat a se sacharidy to bude obráceně, ale v každém jídle měj oboje.

Hodnoty drž B 80-100, S 150-180, T do 35
Vzhledem k váze se toho neboj a jez raději pořádně než aby se ti metabolismus ještě zpomalil. Pak budeš mít každé dvě hodiny hlad a uvidíš, co bude dělat váha. Rozhodně teď pod tyhle hodnoty nechoď - S a B můžeš mít i vyšší ale tuky ne.

RENDA

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2012 14:18:58


Tak ješte doplním (javascriptaste_strinL('',0))
-vločky zaleju horou vodou a kapkou mléka a nechám nabobtnat
-jogurty jím jen bílé
-oběd dělám tak, že šmakouna pokrájím na nudličky okořením a na cibulce a česneku osmahnu (lžička oleje) dam k tomu raj. pyré a přihodím rýži
-lososa mám uzeného za tepla, je to opravdu delikatesa, jen se potře na pečivo a je hotovo

Hodnoty jsou dost vysoké takže k večeři narvu ještě docela rozumné jídlo:
tvaroh se syrečkama(pomázanka:tvaroh, cibule, syrečky, hořčice) a wasa...to by šlo?

A co šopák se počítá?

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2012 14:40:41


Dobře tak mléko taky počítej a uvidíš jak ti večer vyjdou ty bílkoviny, ale myslím, že je to ok a pokud půjdeš pozdě spát, tak si k večeři můžeš dát chleba a až jako druhou večeři třeba tvarůžek s knackem.

Ze šopáku určitě započítej balkán a jestli chceš počítat i zeleninu, tak klidně, jinak někdo jí tady nepočítá, ale já většinou jo, protože jinak jí zapomínám i jíst :o)

RENDA

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2012 14:59:06


Jsem strašně ráda, že odpověd byla tak rychlá a že se do toho můžu vrhnout naplno.
A ještě jedna věc ohledně cvičení, posilku mám tedy zařadit 3x v týdnu+ aerobní c.?

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 20 Čen 2012 14:10:54


Posilku můžeš dát 2x týdně a aerobku 3x týdně a po čase to obměnit..Hlavně jednu aktivitu v jeden den. Nedávej si oboje.
Co vlastně budeš dělat za cvičení?

Tenhle deník si klidně nech na zapisování tréninku a druhý na to ostatní. A nebo si tenhle nech smazat. Já si vše píšu do jednoho, protože trénink se mi moc nemění a druhý deník by mi trochu překážel..

RENDA

Člen

# Zasláno: 20 Čen 2012 14:21:48


ok, tenhle teda nechá smáznout, jsem nějaká zmatená,takže od příště ve správném fóru)

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 20 Čen 2012 14:40:28


Jj nechá - napiš Martinovi do kecálníku.
http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=9&topic=7636

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!