Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Dkeyyy (David) 19 - 65/180
Autor Zpráva
dkeyyy

Člen

# Zasláno: 9 Čec 2012 14:05:53


Zdravím,
teď tady možná napíšu menší sloh ale jak jsem se dozvěděl z ostatních článků, tak to sem patří . Přečetl jsem si pár článků a více informací, tak snad alespoň tuším o co tady pujde.
Rozhodl jsem se přibrat a trochu budovat na postavě. Možná to vypadá opravdu děsivě (váha 65 na 180) ale dá se říct, že mám i vcelku ve velkých uvozovkách ''vysportované tělo'' = bez tuků ale zároveň malých svalů. Nevím jak to dál specifikovat. Hrál jsem ještě před dvouma sezonama divizi ve fotbale a trénink/běh/posilování bylo samozdřejmostí. Momentálně už nesportuju na tak vysoké úrovni ale jen příležitostně, protože jsem dělal na čas obtížnou školu s hrozném dojíždění. Dá se říct, že mám ''celý život'' takovou váhu ale nikdy jsem to moc neřešil. Tak si momentálně začínám budovat na jídelníčku. Přečetl jsem si pár článků a tak jsem zjistil, že optimální je jídlo každé 3 hodiny. Velké množství bílkovin a sacharidů. Dá se říct, že se snažím jíst ''podle předpisů'' müsli s mlékem, rýži s kuřecím, grilované kuřecí hovězí maso, hodně těstoviny (kvůli odblibě ) ale také různé pečivo banány apod. Ve mnoha článků jsem si přečetl, že snídaně by měla být (pro mě brzo) mezi sedmou a osmou hodinou . Ale tak v tomto není problém. Ale nevím jestli hodně vadí to, že chodím třeba i déle spát, dá se říct vždy po dvanácté i déle. Ale jestli je to takhle důležité pro přibírání..?. Chtěl bych posilovat i každý den. To znamená domácí cviky (kliky, dřepy, sklapovačky apod.) pokud se dá v tomhle poradit, budu rád. Ale také mám domluvenou posilovnu 3x týdně. Buď ráno nebo večer (podle brigády ranní/noční). Chtěl bych to doplňovat nějakým proteinem, gainerem nebo něčem podobným, v tomto nemám přehled. Po finanční stránce bych rád volil nějakou přijatelnou cestu kvalita/cena/množství. Tak abych to shrnul bych chtěl poradit jak začít posilovat, jak nakoupit proteiny nebo gainery/které jsou důležité co jsem si přečetl v přibírání.
Jestli mi tady ještě chybí nějaké informace, napište a doplním ihned!
Díky moc za všechny rady,
D.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Čec 2012 20:22:36


Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro nárůst svalové hmoty, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=615

Jak se dělají velké svaly je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=2

dkeyyy

Člen

# Zasláno: 25 Čec 2012 00:35:55


Tak přidávám první pokrok. Zhruba 7. července jsem si zavedl jídelníček a snažím se ho stále dodržovat a i stupňovat porce jídla. Doma a 2x týdně v posilovně jsem si vyzkoušel posilovací cviky jako benchpress, mrtvý tah, dřepy, nebo různý cviky na ramena, bicepsy, tricepsy a břicho. 12. července mi přišel objednaný balík GMegaMass4000. A od té doby se vypravuju do posilovny 3x týdně, posiluji hlavně benchpress, učím se dá se říct stále mrtvé tahy ale už se je snažím jet v sériích jako benchpress 6x6, poté dřepy v sérii také 6x6 a k tomu podle času přidávám cviky na bicepsy nebo na ramena.

Jídelníček:
10:00 150g müsli s 288g bílýho jogurtu a zhruba s 100ml mléka
10:30 GMM4000 160g + 700ml mléka
12-13:00 Neodhadnu gramy ale snažím se jíst těstoviny nebo špagety např. se sýrem, nivou, sýrovou omáčkou, kuřecím masem apod. vrchovatý hluboký talíř
15-16:00 müsli 100g s mlékem nebo jogurt s rohlíky
19:00 (po tréninku) zase opět dá se říct stejné jídlo jako k obědu nebo krupicová kaše a obdobné jídlo co mi chutná + 160g GMM4000 Gaineru s 700ml mléka.
Další jídlo si většinou nedávám, když ano, tak to zaplácnu jídle okolo 10-11 hodiny plátkovým sýrem nebo jogurtem.

Abych to shrnul, tak jsem přibral na váze, což mi velice těší a mám pořád motivaci.. je to zhruba z 65ti kilo na 67,5kg, ráno kolikrát i 66,5 - 67kg. A to se mi zdají velké rozdíly mezi zvážením večer (67,5) a ráno (66,5) jedno kilo..to je docela rozdíl.
Celé to zatím trvá zhruba 19 dní a to se mi zdá docela fajn pokrok, takže jedu dál...

Kdybych dělal něco špatně, nebo nějaké rady apod. budu rád

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!