Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Katerinaaa 84/174 - Předtréninková večeře?
Autor Zpráva
katerinaaa

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2012 21:52:27


Ahoj všichni!

tak sem se přidala do vaší party..Ráda bych udělala něco se svou postavou a doufám že se mi to podaří..Vážím 84kilo na 174cm výšky..Taková buchtička.. Ráda bych se dostala aspoň na 68kilo,to sem kdysi měla..aaach kde sou ty časy..Jídelníček sem si zde už nastudovala..A hned mám dotazy.. Mám moc ráda ovoce,opravdu ho při redukci dopoledna papat nemám?Ke svačině si dávám jogurt s ovocem.. Další dotaz mám ohledně večeře. Mám pejska a proto jediný čas kdy můžu cvičit je večer cca mezi půl 7 a půl 9..Co mám tedy večeřet když cvičím až po véči?Bílkovina a zelenina mě nepřijde jako dobré jídlo před tréninkem..Po cvičení piju proteiňák abych nešla spat hladová ale co mám teda jíst k večeři když jdu po ní cvičit??Děkuju moc za tipy a jak bude víc času hodím sem můj denní dlabanec...Zatím pa a všem fajn den a plno úspěchů!! Káča

Carl1111

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2012 14:00:56


Hodně štěstí ve tvém snažení
Jeden kus ovoce ke svačině určitě nebude problém, ovoce je zdravé, jen ho započítej do denního energetického příjmu, který by měl být přibližně stejný jako příjem pro cílovou váhu, tedy ve tvém případě pro 68kg podle
BMR(kJ) = (655 + (9.6 x hmotnost v kg) + (1.7 x výška v cm) - (4.7 x věk))*4.185
Poměr S:B:T v denním energetickém příjmu přibližně 50-60%:20-25%:25-30% s dostatkem vlákniny. Pro sacharidy a bílkoviny 1g~17kJ, pro tuky 1g~38kJ.
Co k večeři záleží na době před tréninkem. Jde o to aby jsi trénovala pokud možno s prázdným žaludkem, ale s dostatkem energie, což nezáleží jen na jednom jídle před tréninkem, ale na celodenní kvalitě stravování.
Jídlo by mělo být nejpozději okolo 2 hodin před tréninkem, každopádně ne zeleninu nebo potraviny s vyšším obsahem vlákniny. Prostě něco lehkého, dobře stravitelného, když maso tak ne hovězí a z příloh ne brambory a celozrnné výrobky obojí se tráví delší dobu. Ale přesný čas je individuelní, záleží na výkonnosti trávicí soustavy každého jedince.
Pokud nemáš čas, tak hodinu až půl před tréninkem se dá jídlo nahradit sacharidovým nápojem. Ten je dobře stravitelný.
Tak GL

katerinaaa

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2012 20:56:28


Jéé díky za odpověď a podporu!
Ten sachariďák mě nenapadl..Musela bych jím ale defakto nahraditi večeři..To by nevadilo??Po cvičení docházím domů tak v devět a kdybych se najedla bylo by mě špatně,to už si dávám jen ten proteiňák..
Jinak snídám
6. 10 :70g vloček,50g meruňkového smackera,trochu mléka na zalití,skořice

Sváča 9.00 jogurt activia a nějaké to ovoce(1 broskev,nebo jabko a tak)

Oběd 11.40 Rýže 50g,tuňák ve vl.š. 100g,zelenina

nebo Kuřecí prsa 100g,100g brambor, zelenina atd.

Sváča II v 14.15 : 300ml kefíru a dva knacky
nebo 2 vařené bílky a 2 knacky
nebo proteiňák(když svačím za pochodu)

No a večeřím v 17.00plátek celozrnného chleba se 100g cottage a Zeleninu ale to právě asi neni dobře.Před tím cvičením..Je fakt že to v žaludku při cvičení cítím..

Vím nemám to napočítané zatím ale aspoň tu skladbu sem tu vypsala..

cvičit chodím od půl 7 do půl 9 do fitka 3x týdně plus 1x týdně spinning..

Ale nachodím se dost i s hafanem

Carl1111

Člen

# Zasláno: 2 Srp 2012 06:45:43


Osobně bych to jídlo zkusil změnit, když jíš 2 hodiny před tréninkem, ale nahradit ho sachariďákem můžeš, je to taky jídlo. Někdy to jinak nejde, když dám ráno v šest kardio tak to bych musel vstát ve 4 tak raději vstanu v 5 dám si sachariďák a ještě si na chvilku lehnu
Nebo když zkončím kardio 3 hodiny před posilkou tak tu energii jinak nestihnu doplnit a taky moc nemám hlad a to pak je nápoj přijatelnější.
Ono to ale dost záleží na cílech který máš, třeba pro nabírání svalů jsou sacharidy potřeba a je z hlediska zátěže žaludku lepší část dodat nápoji, ale u hubnutí je snaha jejich množství do určité míry omezit a to jsou jen dva limitní případy.
Jinak hned po tom večerním tréninku si můžeš dát aspoň banán a doma pak ten protein, osobně bych volil vícesložkovej, když pak jdeš hned spát.
GL

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Srp 2012 11:47:09


katerinaaa
ta svačina v 9.00 je špatně, nemůžeš tam mít ovoce a chybí tam pečivo (a activia je taky docela šmejd)

Nechápu ten večer, to je nějaký nesmysl. Pokud chodíš cvičit v 18:30, tak bys jídlo z 17:00 cítit neměla. Zkus napočítat celkové hodnoty těch jídel - ať je to lépe vidět.
A navíc je to svačina, večeře ti chybí v 22:00.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Srp 2012 11:50:19


Carl1111
gainer před cvičením je nesmysl. Sachry už to do svalu stejně nestihnou, navíc se ti zvedne inzulín a o to rychleji nastane při tréninku únava. A nakonec se tady hubne.

Vícesložkový protein na noc je také nesmysl. Tam patří nějaký snadno a rychle stravitelný, aby se lehce spalo. V noci žaludek ani střeva nejedou na plno a těžce stravitelné proteiny tam jen hnijou a způsobuji potíže. Ono už naše babičky věděli, že tvaroh ani vejce (celé) se na noc nejí. Takže určitě doporučuji na noc co nejkvalitnější syrovátku anebo rovnou amina.

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro hubnutí, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=614

Jak se hubne je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=5

katerinaaa

Člen

# Zasláno: 2 Srp 2012 20:34:09


Ahoj!

Activia neni dobrá? A proč? A který jogurt je teda dobrý? Já kupuju právě activii anebo klasik..
Ovoce se tedy vzdám..vyměním ho za nějaké knacky..
Protein mám od all stars Iso-Tech Whey protein Isolate.Ale zkusím teda večer tu syrovátku, v životě sem to nepila tak snad to požiju

Tady sem napočítala ty hodnoty je to na e-kalkulačce:

celkem za den 5 150kJ B 93,84g S 143,94g T 23,57g

Snídaně 1235kj B21.3 S 39,7 T 5,45

Sv 763kj B5.85 S 28.9 T 4.63

Oběd 1371kj B 24,2 vS 43 T 2,32

Sv 411kJ B20,31g S2,28g T 0,73

Večeře 1198kj B 22,5 S 29,7 T8,5

Takže tak.
Když jdu cvičit tak to jídlo cítím,tak se mi jako "brká", hlavně tou zeleninou co mám k tomu chlebíku s cottage.
Kdybych se měla najíst v deset tam nevím jak by se mi spalo,na noc nejsu zvyklá jest to tak leda neco vypit bych zvládla.
Tak se budu těšit na reakce pááá

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Srp 2012 08:30:57


katerinaaa
prodávají se 3 typy jogurtů:
1 - voda se škrobem - zde patří většina produkce Danone
2 - jogurt v megatanku se promíchá a nakidá do kelímku s příslušnými přisadami - zde patří aktivia
3 - do kelímku se prdne mléko a jogurtové kultury a on se tam pěkně přírodně vyrobí jogurt - Hollandia


POZOR syrovátkou jsem myslel slangově právě Whey protein co nejvyšší kvality Určitě nekupuj nějakou sušenou syrovátku nebo tak

U té večeře toho máš prostě moc.
1/ rozpočti to na o jedno jídlo víc, po cvičení ještě musíš jíst
2/ před cvičením si dej klasicky vločky a protein ANEBO tu porci prostě zmenší dle potřeby
3/ dej si to jídlo přesně hodinu před cvičením


... a uvidíme

Jestli se po tréninku nemůžeš najíst, pak už i trénink musel stat za prd. Pokud se udržíš ve funkčním režimu pro trénink. Tak nikdy nemůžeš do 2h od skončeni tréninku usnout !!! Já jsem kantare tak 3-4 hodiny. Pak by to chtělo posunout trénink na dřív.

Carl1111

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2012 12:16:04


Vícesložkový protein na noc je také nesmysl. Tam patří nějaký snadno a rychle stravitelný, aby se lehce spalo. V noci žaludek ani střeva nejedou na plno a těžce stravitelné proteiny tam jen hnijou a způsobuji potíže. Ono už naše babičky věděli, že tvaroh ani vejce (celé) se na noc nejí. Takže určitě doporučuji na noc co nejkvalitnější syrovátku anebo rovnou amina.
No ono tvaroh a micerální kasein je jako ta syrovátka a whey protein
Osobně, když dám noční protein, tak lépe regeneruji. Např. micerální kasein=pozvolný dluhodobý přísun bílkovin. Whey protein rychlý přísun bílkovin, na noc ne zrovna doporučovaný.
A vločky hodinu před cvičením při obsahu vlákniny, který mají?
No nevím, hrával jsem profi fotbal a dát si jídlo hodinu před zápasem nebo tréninkem tak jde do 20 minut ven.
Ale je fakt, že co vyhovuje jednomu nemusí vyhovovat druhému. Chce to zkusit.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Srp 2012 13:10:59


Carl1111
No ono tvaroh a micerální kasein je jako ta syrovátka a whey protein
- není, pokud nemluvíš o sušené syrovátce. Protože kvalitní syrovátkový protein je natolik "rozložen", že už trávení nezatěžuje !

Pozvolný přísun bílkovin v noci by šel jedině nitrožilně, ne přes žaludek a střeva. Trávením se už tak přes noc získá jen málo živin. A pokud jsou ty živiny špatně stravitelné, tak skončí v záchodě ...

S kvalitní večeři se musí spát stejně dobře. U tebe evidentně protein nahrazuje špatnou večeři a máš to na zalepení žaludku.

Vločky jen jako pokus o zalepení a uklidnění žaludku, na sacharidy je třeba myslet už 72h před tréninkem.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!