Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Caltapavel (Pavel) 22let, 85/177 - svaly nejsou vidět. Cíl >> vyrýsovat
Autor Zpráva
caltapavel

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2012 12:53:35


Zdravím a předně děkuji za rady na tomto super serveru. I tak ale rád využiju tuto možnost a napíšu si sem deníček.

Nikdy jsem nebyl 100ně hubený, ale silný jsem nebyl. Cca před rokem jsem nastoupil do velmi sedavého zaměstnání (auto, kancelář) a můj pohyb se zmenšil téměř na nulu. Před tím jsem nechodil cca 3km denně (na vlak, autobus,..). Samozřejmě jsem šel váhově nahoru a nyní dostal jsem se z cca 77-80kg na cca 91kg. Pomocí mé nemoudrosti, ale pevné vůle a také mléčné diety od Rajka Dolečka jsem nyní sundal váhu na cca 84kg (strach z jojo efektu). Mám permici do posilky a rád bych ji smysluplně využíval. Mým primárním cílem je sundat nějaký tuk a váhově se ustálit někde kolem 80 - 85 kg.

Rád bych jednoduše vypadal hezky, ale nechci byt otrokem svého těla (po vyrýsování neustále chodit do posilky pro udržování, jíst supllimenty,..)

Nemám problém celkově změnit jídelníček, který nyní byl žalostný a hlavně velmi nepravidelný. Z rodinných dispozicí jsou všichni moji předci silnější. Otec měl 130kg a za pomocí dietologa a jízdního kola sundal na 90kg. Každopádně kdyby jedl jako jeho 7mi letá dcerka, tak jde váhově okamžitě zpět. Toho jídla prostě nesmíme asi sníst mnoho, nebo je to jen můj dojem?

V posilce nemám problém dělat aero, nebo i posilovat. Myslím, že nějaké svalstvo rozhodně mám, protože jsem před pár měsíci začal posilovat (váha šla jen nahoru).

Tedy shrnutí:
1) Co bych měl asi papat a v jakých množstvích
2) kolik bych měl dát aeru a kolik posilování (do posilky mohu každý den ráno)
3) hodí se mi nějaký spalovač? L carnitin před cvičením, nebo i něco jiného?
4) Co dělám obecně špatně?

děkuji moc a omlouvám se za tak dlouhý popis.

děkuji,
Pavel

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Srp 2012 13:04:27


caltapavel
Nejlepší začátek je začíst se do základních článků o stravě a pálení tuků - i budování svalů.
Až budeš mít základní znalosti, tak se ti bude lépe ptát (budeš už vědět na co se ptát) a jídelničky si tu každy dělá sám - musí s nimi vystačit napořád

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro udržování, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=590

Jak se rýsuje je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=3

caltapavel

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2012 20:22:06


Tak jsem se byl zvážit a díky naší nové super váze vím i cca tuk.
Váha 83,7kg, 25,6% Tuku, 54% vody.

Dnešní večeře:
zeleninový salát:
1x rajče, trochu ledového salátu, čtvrt cibule, 30g nízkotučných těstovin, trochu rukoly, tuňák ve vlastní šťávě.

Příště budu uvádět i hodnoty.

caltapavel

Člen

# Zasláno: 8 Srp 2012 08:10:07


Výborně tak hned po ránu takhle mám dotaz:
Ovesná kaše:
Jak se dělá mi je jasné, ale spíše řeším, kolik si jí mam udělat.
Vzal jsem 120g těch nadrcených vloček (pro 2 lidi) a do toho odhadem necelý hrneček mléka.

Výsledek byl, že jsem toho snědl 200g hotového jídla.
1) kolik bych jí měl asi sníst
2) váhy, které se zde uvádí jsou vždy hotové jídlo?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!