Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Doplňky výživy - všeobecně / Všeobecně pro sport
Autor Zpráva
bohemak

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2012 20:45:30


Zdravim všechny, vím, že nejspíš tady někde tato či podobná otázka již zazněla, ale je tu toho plno a přeci jen je to u každého trochu jiné a tak bych se rád zeptal na pár rad ohledně doplňků výživy.

Hraju aktivně fotbal a k tomu posiluji, převážně se snažím cvičit rychlostně a ne objemově, tedy hlavně s vlastní váhou, ale ani tomu objemu se nevyhýbám a alespoň 1x za 14 dní (teď o prázdninách, jinak tak 1-2x týdně) cvičím s těžším závažím. Do toho ještě chodím amatérsky na box.

Proto mám otázku hlavně co se týče regenerace. Křečemi nijak zvlášť netrpím, ale občas se mi ozvou klouby (hlavně kolena). Používal jsem na to geladrinky, ale ani pořádně jsem nevěděl, podle čeho vybírat kvalitu, tak za nějaký dobrý tip bych byl rád.

Potom by mě zajímalo, co kromě gaineru pomáhá odbourávat kys. mléčnou či celkově zatuhlost svalů. Jde mi o to, že když mám náročný program, tak po tréninku či zápasu někdy sotva chodím a druhý den jsem žalostně k ničemu a takhle mi trvá třeba týden, než máme volno a já načerpám sílu. Klidně bych byl i rád za radu co se týče regenerace v bazénu či jakou sůl si nasypat do vody.

A když už teda jsem na tréninku, tak se snažím dodržovat pitný režim. Když posiluju, tak beru před protein, po gainer. Na fotbale či na kole si sypu enervit. Opět bych byl moc rád za typy, jaký prášek a proč.

A nakonec bych se rád zeptal na kreatin. Já jelikož nepotřebuji nutně objem ale spíše sílu, tak ho zatím neberu. Samozřejmě jsem slyšel a četl plno "rad " a "osobních zkušeností" jako např. že po vysazení mi ubydou svaly... Proto bych rád věděl jak je to na pravou míru a jestli to má pro mě smysl, třeba nějaký neagresivní (myšleno levnější -> méně účinný), např. co tento http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2869

Děkuji moc za rady a reakce, ještě chci jen doplnit, že nechci za to utratit desetitisíce a spíše to brát jen jako doplňky, aby tělo doplnilo minerály a vhodně třeba proteiny při tom posilování.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Srp 2012 10:51:57


bohemak
Kyselina mléčná se neodbourává, má svoji nezastupitelnou roli v regeneraci.

Základem jsou opravdu základní věci, sachry, bílkoviny, vitamíny a minerály. Urychlovače pak creatiny a NOčka.
Nejlevnější variantou je dát si hned po tréninku opravdu komplexní produkt a každý den dopoledne mezi snídani a svačinou taky jednu dávku. Doporučil bych
CarboJet Mass Professional
pro pěknou cenu je třeba se v E-shopu přihlásit

Z vitamínů pak prvni ZMA
bere se denně na noc. Po dobrání pak MultiVitamin AM+PM
brát denně, dle návodu.

A pokud bolí svaly, tak ještě vždy před obědem Magnesium Liquid

Technická rada jediná, každe ráno se lehce propumpuj - jen tak, abys prohnal svaly krev na cca 10-15minut - urychlíš tak regeneraci.

A samozřejmě vydatná a pestrá strava.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Srp 2012 13:04:05


... a hned jsem to i dopsal do článku, který tu na toto téma je

Doplňky pro zlepšení výkonu v atletice.

bohemak

Člen

# Zasláno: 8 Srp 2012 23:13:51


Paráda, děkuju moc, přesně tohle jsem potřeboval Ještě jenom bych rád věděl, jestli by měl smysl ten kreatin při mém vytížení a nějaký příklad vhodného ionťáku při tréninku (fotbal)

A pokud by jste měl nějakou radu ohledně regenerace jiným způsobem, než doplňováním výživy - např. bazén, sauna či výklus, byl bych moc rád za nějaké typy...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Srp 2012 11:15:33


bohemak
ano, měl

Ionťak je docela fuk, spíše si nakonec každy vybere dle chutí, doporučuji začít tímto Speed Iont Multihypotonický sirup
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1528

Regenerace stále spadá do toho, co jsem psal "každe ráno se lehce propumpuj - jen tak, abys prohnal svaly krev na cca 10-15minut - urychlíš tak regeneraci". Aktivity typu bazén, jsou samastatnou cvičební jednotkou. Sauna je spíše psycho. Výklus je přesně to propumpování.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!