Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / VikyVR 70/185 - Samovolné hubnutí
Autor Zpráva
VikyVR

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2012 12:10:02


Ahoj,

předem se omlouvám za možná kacířský příspěvek

Situace je taková, že ještě v listopadu/prosinci 2011 jsem vážil 98kg/ 185cm a nic jsem nedělal. Dřív jsem byl vždy opravdu hodně hubený (pod 70kg) a to jsem normálně jedl. Přišla práce, stresy, mekáč a dorty a další hnusy.
Pak jsem se rozhodl v prosinci shodit a dát se do kupy. Chtěl jsem shodit tak na 80kg (max. 75) - no už vím, že je to málo . Začal jsem nejdřív cvičit doma na rotopedu (každý večer chvíli na jeden z těžších stupňů), pak jsem přidal fakt směšný počet kliků a lehsedy (každé nejdřív po 30 a pak 2x 30). Nakonec jsem blbnul i s činkou 10kg jednoručka. Co se týče stravy tak jsem začal jíst trochu zdravěji a vynechal blbosti typu čokolády, mekáč a podobné zrůdnosti. Ale měl jsem jen 3 jídla (snídaně musli, oběd a večeře) a opravdu jen zřídka jsem si dal nějakou bílkovinou tyčinku. Hodně jsem omezil cukrovinky a klasický cukr vůbec. Jinak jsem jedl normálně, žádna dieta. A váha začala nakonec jít dolů. Za 5-6 měsíců jsem se dostal na nějakych 75-78kg. To by bylo ještě ok, jenze se zacalo dit neco fakt neprijemnyho a to, ze hubnu dal i když už prakticky necvičím ( tak 2 měsíce, protože jsem myslel, že se to zastaví samo.). Takže teď od začátku jsem měl i 68.5kg (teď 69.5kg). Objevili se mi i nějaké zažívací potíže (chodím na velkou méně a nejde to tak snadno), únava a k tomu problém najednou se suchým okem (tedy i když to nejspíš způsobil roztok na čočky).
Taky mě kvůli vztahu a i práci chytly deprese což bude asi největší žrout kalorií. Dost možná na mě působí všechny problémy najednou.
Teď za týden mi přijde, že jsem se možná trochu stabilizoval (víc jím, víc jídel za den). Ale nevím jestli si koupit nějaký suplement, třeba jen bílkoviny nebo něco aby to nebyl driák, ale aby mě to podpořilo. Spíš vitamíny, proteiny a tak, ale vůbec nevím co.
Má někdo nějakou zkušenost co s tím? Je to normální, nebo je nějak rozhozený metabolismus a je třeba se srovnat?
Vím, že jsem si měl vzít někoho na poradu, ale nemám peněz na zbyt a ještě jsem takovej nesmělej pitomec tak mě nekamenujte

Díky Viktor

kveta

Moderátor

# Zasláno: 10 Srp 2012 13:09:22 ° Změnil/a: kveta


VikyVR
Ahoj, vitam te tady.

Hele, blbosti delame vsichni, ale jen malo lidi se z nich pouci. Jak vypada tvuj jidelnicek ted? Zazivaci potize mas jaky nebo spise po jakym jidle je ti blbe? Maso, pecivo, mlecny vyrobky ci co?

Na doplnky bych se vyprdla, kdyz nemas penize nazbyt. Radsi si uprav pekne jidelnicek, pripadne pridej vitamin C. Pokud to das dohromady pekne a kvalitne, tak doplnky nebudou treba a traveni a vyprazdnovani by se ti melo vratit do normalu. Pokud si s to teda nepodelal nejak vic, ale to uz bys musel bohuzel za odbornou pomoci. Zkus to prvne tou kvalitou jidelnicku a uvidis jak to bude vypadat za 2-3 tydny.

Na pravidelny vyprazdnovani zkus zaradit do jidelnicku vic vlakniny (ne doplnek, ale zeleninu, ovoce, celozernne pecivo a na snidani zkus misto lupinku ovesnou kasi) a pohyb. Sladkosti jsou jak spunt, takze omezit.

Taky mrkni tady do Navodu pro zacatecniky, tam nacerpas vic info ohledne jidelnicku a treninku.

kingie

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2012 18:56:43


Me to vsechno pripada jako syndrom sezeni u pocitace

VikyVR

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2012 09:43:43


to Kveta : -->

Ahoj,

díky, nejdřív jsem žádný pevný neměl. Teď si dám ráno buď větší misku müsli (emco s mlékem) nebo větší celozrnou bagetu se zeleninou - snídám tak kolem 8 (nekdy driv kdyz vstanu vcas a stihnu to doma).
Pak nějakou sváču, banán (ovoce), a samostatně kus kuřecího nebo šunku a třeba rýžové chlebíčky (chystám se, že si budu dělat kuře+rýže do krabičky s sebou) - tak v 11.
Pak mám oběd, jediné čemu se vyhýbám jsou smažené věci, jinak si dám s rozumem cokoliv. mezi 12-14h jak me pusti.
Pak zase sváča, ale bez ovoce. Takže kuře+rýže nebo v nouzi kus šunky a cel. pečivo - tak v 17h.
Když přijdu domů a zrovna ten den si zacvičím tak si tak 30min. po cvičení dám banán nebo ovoce.
Jinak pak mám večeři a to si dám buď kousek masa, šunku nebo častěji třeba jogurt nebo Cottage nejake mensi pecivo.

Dřív jsem si dával místo kuřete taky tuňáka ve vl. štávě, ale ta konzerva mě není tak sympaticka . Taky si říkám, jestli ty rýžové chlebíčky jde považovat fakt za rýži (čisté, neochucené).

Takhle to dělám týden a cítím se určitě lépe. I ty problémy se zažíváním jsu trochu menší (jak to říct prostě tak před měsícem a půl jsem začal chodit z ničeho nic méně často a i když mě nijak ani nebolelo břicho tak jsem šel 1x za 3-4 dny a ještě jsem se u toho hodně nadřel a prakticky nic jsem ze sebe nedostal. Takže jsem si dal nějaká probiotika (Profilact) a pomalu se to zlepsilo. Nemyslím, že bych měl nějaké konkrétní potíže s určitým jídlem, spíš mi přišlo, že buď mám zácpu nebo ve mě nic není . Možná teď pomohly ty probiotika, ale taky se teď cpu samou vlákninou tak to bude možná lepší proto.

To kingie: -->

Ahoj,

pravda je, že jsem léta seděl u PC a taky pařil hry. Ale to už tak rok neplatí. Kdybych to tak stále dělal, tak se třeba tomu zažívání tolik divit nebudu, ale takhle to nechápu

flink

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2012 10:22:36


VikyVR
Zařaď blbý ovesný vločky aspoň jednou denně: například na snídani dej jogurt a do něj aspoň 50g vloček - lepší vlákniny už neseženeš a ten komplex cukrů v nich taky není k zanedbání. Do té snídaně jednou nakrájej jablko, příště ořechy, pak přidej rozinky nebo banán, můžeš to zkusit prosypat i instantní kávou, abys to neměl jednotvárné. Když to zopakuješ odpoledne, bude to z Tebe lítat jako z tobogánu a ještě s přesností švýcarských hodinek.

VikyVR

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2012 10:30:41


VikyVR
Zařaď blbý ovesný vločky aspoň jednou denně: například na snídani dej jogurt a do něj aspoň 50g vloček - lepší vlákniny už neseženeš a ten komplex cukrů v nich taky není k zanedbání. Do té snídaně jednou nakrájej jablko, příště ořechy, pak přidej rozinky nebo banán, můžeš to zkusit prosypat i instantní kávou, abys to neměl jednotvárné. Když to zopakuješ odpoledne, bude to z Tebe lítat jako z tobogánu a ještě s přesností švýcarských hodinek.


Díky, k tomu mám ještě jeden dotaz. Taky jsem si chtěl koupit jen čisté vložky, ale nikde jsem nenašel jak to připravit. Lépe řečeno, někdo píše jíst tak, ale většinou jen zmiňují převařit, přelít horkou vodou a podobně. Musí se kupované samotné vločky nějak upravovat nebo fakt se to smí hned jíst? Možná to zní blbě, ale ani na obalu to není

flink

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2012 11:24:25


VikyVR
Tvrdší povahy je dají na úpravu Sahara = z pytlíku do krku
Ale klidně je zamíchej do jogurtu a nechej deset minut odstát

VikyVR

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2012 12:21:49


Tvrdší povahy je dají na úpravu Sahara = z pytlíku do krku
Ale klidně je zamíchej do jogurtu a nechej deset minut odstát


Ok, zkusím to do jogurtu

grimaudus

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2012 13:53:06


ahoj,
já třeba ty vločky dám večer namočit do vody, ráno sleju zbytek vody, nakrájím si do nich půlku banánu, půlku jablka, posypu skořicí popř. ještě med a strčím to na 1-3 minuty do mikrovlnky a to je žrádlo :-D... jinak to jde udělat i tak , že si do nich naleješ ještě třeba mlíko a budes už to mít opravdu jako kaši... akorát já jsem nepřítel mlíka :-D

VikyVR

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2012 14:59:20



ahoj,
já třeba ty vločky dám večer namočit do vody, ráno sleju zbytek vody, nakrájím si do nich půlku banánu, půlku jablka, posypu skořicí popř. ještě med a strčím to na 1-3 minuty do mikrovlnky a to je žrádlo :-D... jinak to jde udělat i tak , že si do nich naleješ ještě třeba mlíko a budes už to mít opravdu jako kaši... akorát já jsem nepřítel mlíka :-D


Mléko mi nevadí, ale možná není špatný nápad hodit to večer do ledničky aby to ráno bylo rozležené.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Srp 2012 11:16:17


VikyVR
šoupl jsem do nabíracích jídelničku, měl bys, už kvůli zdraví, nabrat aspoň 5kg.
Pak se řiď timto:

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro udržování, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=590

Jak se rýsuje je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=3

VikyVR

Člen

# Zasláno: 13 Srp 2012 13:45:52



VikyVR
šoupl jsem do nabíracích jídelničku, měl bys, už kvůli zdraví, nabrat aspoň 5kg.


Jo jo díky, já bych se chtěl dostat celkovou vahou tak na 78/80kg (185cm). Zatím mám asi týden: ráno velký jogurt a vločky, svačina kuře + rýže nebo r.chlebíčky, pak oběd normálka, pak zase svačina a pak večeře (víc bílkovin, méně sach.). Víc chodů zatím nezvládám. Bohužel to i leze do peněz co naplat.
Zažívání se mi určitě o dost zlepšilo. A zatím se váhově pohybuju tak na 69.2-69.3kg (předtím nejmín nějakých 68.5kg možná méně). Sice jsem pořád utahanej (furt řeším nějaký kraviny), ale rozhodně se cítím líp.

Na články určitě mrknu, něco jsem už i přečetl

kveta

Moderátor

# Zasláno: 13 Srp 2012 14:56:02


Ja si to delam vse az rano. Obyc vlocky odsypu do misky, pridam 150-200ml vody a mleka a hodim to jen na 2 min do mikrovlnky. Kdyz to vytahnu je z toho tepla kase. Pridam do toho jogurt nrbo tvaroh (pripadne ovoce ci kousek tm. cokolady ... dej si tam, hlavne to, co mas rad TY) a bastim. Vyzkousej je to po ranu super.

VikyVR

Člen

# Zasláno: 13 Srp 2012 21:32:26


Ja si to delam vse az rano. Obyc vlocky odsypu do misky, pridam 150-200ml vody a mleka a hodim to jen na 2 min do mikrovlnky. Kdyz to vytahnu je z toho tepla kase. Pridam do toho jogurt nrbo tvaroh (pripadne ovoce ci kousek tm. cokolady ... dej si tam, hlavne to, co mas rad TY) a bastim. Vyzkousej je to po ranu super.

Jo urcite ty vlocky jsou super ja je delam hodne ted do jogurtu s bananem a je to fakt dobry

Primo ve vode jsem to jeste nezkousel, ale bude to asi jako ovesna kase, coz je docela fajn

kveta

Moderátor

# Zasláno: 14 Srp 2012 11:29:21


VikyVR
Super, to by ti to vyprazdnovani melo maximalne zlepsit.
Hod sem teda dnesni jidelnicek (vcetne casu), at vidime jaks na nem zapracoval. PS: at je to ale trosku prehledny.

VikyVR

Člen

# Zasláno: 14 Srp 2012 18:02:25 ° Změnil/a: VikyVR


Urcite se to zlepsilo , díky za rady s těma vločkama fakt super!

Jinak rozložení jídel:

7:30 Snídaně - 500g Hollandia jogurt + 85g vlocky + banán (nebo rozinky)

11:00 Svačina - 75g rýže + 100g kuřecí prsa dušená

12:30 (někdy až po 1)
Oběd
- dneska např. 125g rýže + rest. zelenina + vepř. maso (nevím kolik, ženy neřekly )

16:30 Svačina - 75g rýže + 100g kuřecí prsa dušená

20:00 (někdy v půl 9)
Večeře
- 1 až 2x 150g cottage čistý či pažitka + 5s polystyren (r.chleb) + kuřecí šunka 50g

--------------------------------------------------------------
Kuřecí někdy nahrazuju tuňákem a v době časové nouze dám místo rýže opět r. chleb. / kuř šunku.
Po cvičení (skoro se stydím to slovo napsat ) si dám nějaké ovoce, banán nebo hr. víno).
K pití jsem si dával vždycky vodu, občas nějakej dobrej čaj (zelenej, bílej)

Přemýšlím jestli nevymyslet něco s jáhlama, kdysi jsem si občas udělal třeba kaši nebo se to dá výborně i na studeno k sváče. Vím, že je to snad jedna z nejvýživnějších původních potravin. Jinak jedna rada, nezkoušejte je dávat do mikrovlnky, to jediné si pamatuju, že absolutně zničí chuť (minimálně).

VikyVR

Člen

# Zasláno: 13 Zář 2012 15:12:04


Tak jídelníček jsem poslední týden držel kvůli práci o něco lehčí, ale stejně tak tak..
Momentálně mám 68.5kg :b
Přemýšlím o nějakém proteinu..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!