Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Nikka 29let, 74/175 - Správnost opakování cviků, mohamedány jak cvičit?
Autor Zpráva
Nikka

Člen

# Zasláno: 13 Srp 2012 15:13:03


Zdravím,
chtěla bych zkušené požádat o radu, doufám, že mě někdo hned nesetne hlavu, páč jsem ženská a rozepisuju se
Je mi 29 let, měřím 175 a vážím 74kg, mám roční dítě. Pár let zpátky jsem několik let aktivně chodila do posilovny 3x týdně, vážila jsem tehdá 65kg, naposledy jsem byla ve fitku před cca 3 lety, než jsme se rozhodli založit rodinu. Hned po tom, co jsem přestala posilovat, jsem přibrala asi 10kg, pak jsem otěhotněla. Po porodu jsem brzy shodila nabraných těhotenských 11kg, ovšem těch předchozích 10kg se mi nedaří shodit. Nyní začínám chodit do fitka znovu, ale tentokrát s účelem zhubnout. Ovšem nikdo mi ve fitku přesně neporadil kolik opakování s jakou zátěží apod. Jinou lepší posilovnu u nás nemáme...Cvičím takto: na zač. 15 minut na kole střední zátěž, pak protažení a dále posilování všech partií. Hlavně břicho, nohy, zadek.
Cvičím 1 sérii rozehřívací s nižší zátěží, pak 3 série po 20 na problémové partie:nohy, stehna přední i zadní, břicho. Na ruce, záda atd. cvičím s menší zátěží jen 3x12 nebo 3x8. Na břicho se mi nejvíc osvědčily "mohamedány", ovšem nevím, zda je provádím správně. Zátěž musím mít 45kg (abych se nepřevážila a nebyl datel hlavou o zem), lano držím u uší, lokty u těla, nohy mírně od sebe, snažím se mít kolena a stehna v pravém úhlu. Tohle právě nevím, jestli je dobře, nicméně cvičím tahem břišními svaly, které mě krásně pálí, záda mě nebolí. Roluji se ke kolenům s výdechem, provedu 3x20 a když nemám dost, dám ještě pár šikmých. Nevím správnost proto, páč toto tam nikdo nikdy necvičí, pak na mě každej zírá, co jako dělám...a tak si říkám, že je to asi blbě a má se třeba víc klečet, nevím. Obsluha taky ne Na konci cvičení (cca po 45min. posilování) zařazuji 15 minut na kole (5min. lehký převod, 5 minut těžký, 5 minut střední, pak dojezd bez zátěže). Co se týče jídla, snažím se jíst zdravě (hodně zel., ovoce) a pravidelně 6xdenně (co mi péče o dítě dovolí). Můj dotaz je tedy ohledně vhodnosti ke zhubnutí popsaných sérií 1x 20 menší zátěž + 3x20 vyšší zátěž (tak, abych to zvládla opakovat 3x20 a neodpadla) a jak správně cvičit mohamedány. Nemám třeba těch opakování dát méně s vyšší váhou? Předem díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Srp 2012 11:20:57


Nikka
cvičiš celkově nesmysly a zbytečně tak plýtváš svým časem.

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro hubnutí, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=614

Jak se hubne je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=5

A jak cvičit zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=17

Nikka

Člen

# Zasláno: 14 Srp 2012 11:54:57


Díky!!
Přesně tak, cvičím nesmysly a plýtvám časem a obsluha mi řekne, že je to jedno, jak cvičím a poradila mi právě to, co jsem výše popsala... Ale zase čím víc se sedřu k úplné smrti, tím líp se celkově cítím. Zkrátka jedu zase naplno bez přestávek mezi cviky, bez vykecávání, až potím krev Z fitka přesto odcházím plná energie. Tak jsem to dělala i kdysi a nepřibrala (ale ani nezhubla) jsem ani deko, ale zas stravu jsem si nehlídala a bylo mi 20.
Pročítám tedy doporučení a hned vše napravím.
Jinak tekutý L-carnitine mám. Najela jsem i doma na stepper ve dnech volna. Když ale dám 15-20 minut v kuse, je to úspěch. Dcera je hyperaktivní...sice lítám kolem ní, pak se těžko hlídá pravidelná strava. Aspoň u sebe pořád tahám polystyrény (chlebíky). Večer jím zeleninu nebo zel. saláty kolem 19 hod., spát chodím cca v 21-22. Tak teď jen trpělivost

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!