Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Raven 179cm/66kg/18let jídelníček, nabrat na cca 80kg
Autor Zpráva
raven12

Člen

# Zasláno: 17 Srp 2012 13:02:32


Ahoj, co říkáte na tento jídelníček? Piště prosím, jaké úpravy mám když tak udělat.

snídaně: 100g ovesné vločky, 200ml mléka, banán
svačina: 200g cottage, tmavé pečivo
svačina: 50g rýže, 100g kuřecí maso, zelenina
oběd: 100g rýže, 150g kuřecí maso, zelenina
svačina: jogurt 200g, tmavé pečivo
svačina: 100g těstoviny
večeře: 130g tuňák, tmavé pečivo

Přes den se snažím pít cca 4-5l vody/šťávy.
Dnes jsem si objednal GMM4000, dávkovat chci 150g mezi snídaní a svačinou, pak 150g po tréninku a v netréninkový den 150g během odpoledne, pokud si myslíte, že bych to měl upravit, jen do mě
Jídla různě střídám, jednou něco lehčího, pak větší jídlo. Před tréninkem dávám 30g glukopuru.

Předem díky za rady

raven12

Člen

# Zasláno: 17 Srp 2012 13:13:44


Nebo mě ještě napadlo GMM brát v netréninkový den jedn 1x150g. Co na to říkáte?

raven12

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2012 14:01:48


Takže jídelníček jsem upravil podle stránek f-sportu, jelikož jsem začátečník, bude pro mě asi nejlepší.

7:00 100g ovesná kaše, 200ml mléko
9:30 200g jogurt, 100g chleba
12:00 100g vepřová kýta, 100g těstoviny
14:30 150g krůtí šunka, 100g chleba
18:00 125g rýže, 200g kuřecí prsa
20:30 200g cottage, 100g chleba

GMM4000 150g zařadím dopoledne v 8:30 a po tréninku odpoledne také 150g. V netréninkový den budu brát 150g GMM na noc.

Trénuji 4xtýdně
po a čt kozy, tricepsy, břicho
út a pá záda, nohy, bicepsy, břicho

Námitky?



Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 18 Srp 2012 20:02:23


raven12
proc mas na vecer vic sacharidu nez dopoledne/v poledne? snazis se pribrat, myslis ze na to 140B a 430S bude stacit? neni to spatne, ale pokud bys nepribiral, neboj se pritlacit rano na te kasi a pripadne v netreninkove dny to chce dat svacinu kolem 4 odpo - pocitam ze tam byva normalne trenink.

a ramena necvicis?

raven12

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2012 18:12:33


Už jsem to opravil, sacharidy dopoledne a bílkoviny odpoledne. Takže myslíš, že cca150B a 430B základ nestačí? Mám to 2,3B/kg a 6,6S/kg. Plus pak doplněk GMM, z toho dám denně 60B a 210S, když dávkuji 2x150g GMM denně. Jinak více kaše už nedávám, ale tak není problém vstát o 30min dříve a jíst to déle že
Jo a ramena cvičim, zapomněl jsem to napsat.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 21 Srp 2012 18:48:39


raven12
pokud si dosud jedl vyrazne min, tak to snad bude stacit. Kdyby ne, budes muset pridat...

raven12

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2012 19:52:27


Jedl jsem tak všelijak, jednou hodně, pak málo, nepravidelně, no prostě špatně Díky za rady

raven12

Člen

# Zasláno: 28 Srp 2012 12:25:16


První pokroky jsou vidět, na váze jsem nabral něco okolo 2kg. Hlavně od září, jak budu vstávat dříve do školy, hned přibudou další dvě jídla navíc. Jen dopoledne mezi snídaní a svačinou mám problém strávit 150g GMM, takže dávám jen 100g.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Srp 2012 10:36:25


raven12
Klidně dej polovinu a druhou polovinu v další mezeře mezi jídly, časem se to srovná a dáš to najednou.

raven12

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2012 21:51:45


Takže. Dnes vážím 67,7kg. Je to ale různé, podle času apod
Můj jídelníček vypadá následovně:
(každý den je jiný, je to podle rozvrhu ve škole, pak taky podle volných hodin, v ty chodím do posilovny)
5:30 100g ovesné vločky, 200ml mléka
7:00 75g GMM
8:25 80g tmavé pečivo, 40g šunka
10:05 250g jogurt
11:30 Hot Blood
12:00 trénink
12:50 150g GMM
14:30 oběd (školní, takže vybírám ze 3 jídel, snažím se vybrat co nejvhodněji)
17:00 200g cottage, tmavé pečivo
19:00 150g-200g kuřecí maso, příloha různá, něco s větším obsahem vílkovin
21:00-22:00 75g GMM, jednou to dám s mlékem, jednou s vodou, podle náladi a chuti

Jak jste se mohli všimnout, před tréninkem jsem zařadil lehčí NO produkt Hot Blood, někdy v září budu objednávat další 7kg GMM, k tomu přidám před tréninkem Xtreme Napalm PreContest. Po NOčku, až něco víc naberu, zařadím kreatin + taurin, ale to všechno má čas.

Zatím spokojenost, tréninky mě baví čím dál tím víc, hlavně jak chodíme ve třech, je to lepší

Pokud máte připomínky, hned je prosím pište, díky

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!