Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Hijaki-(Adam) 16let 162cm/65kg
Autor Zpráva
hijaki

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2012 00:07:33


Zdravim.
Tak kde by som zacal,ale asi uplne od zaciatku moja postava nebola ta najlepsia ale vzdy bola v akej-takej norme 50-55kg(mame to v rodine mama a otec su silnejsi ).Ale kriticke nabratie na vahe prislo v lete 2011 na brigade kde sme za deň dokazali zjest dvaja ludia 4pizze ano je to strasne velke mnozstvo.Ako cas plynul tak kila pribudali.V zime som sa uz nemohol na seba pozerat mal som 66,5kg,tak som sa rozhodol ze budem chodit do fitka ale dlho mi to nevydrzalo a potom som kvoli zdravotnym problemom prestal cvicit a moj styl stravovania bol asi nasledujuci.Ranajky -3-4 rohliky zo salamou,obed poriadne nalozeny tanier +nijaky kolecik alebo keksik,vecera zakoncena klobaskou/slaninou.Na jar som sa postavil na vahu a bolo tam 69kg a vtedy prisla ta chvila ked si clovek povie stop!
Potom mi moj velmi dobry kamarat poradil tuto stranku na ktorej som sa docital dost zaujimavych veci,teraz su tomu uz 2mesiace co cvicim 3-4x do tyzdna ale len s vlastnou vahou ale od septembra by som chcel zacal uz aj do fitka pravidelne chodit.Pripajam moj jedalnicek,a budem vdacny za akekolvek napady a rady.

1.Jedlo RAŇAJKY
Ovocný jogurt 250g + ovsené vločky alebo cereálie 6 pol.lyžice

2. SNACK Jedlo za 2-3hod
Ovocie 2ks (Banán, jablko, hrsť hrozienok)

3.Jedlo za 2hod OBED
Kuracie prsia na prírodno 200g,Ryža naturálna 150-200g + Zeleninový šalát

4. SNACK Jedlo za 3hod
a/ Jogurt biely 200-250ml + 2ks ovocia

5.Jedlo za 2-3hod VEČERA
Kuracie prsia na prírodno 200g + Zeleninový šalát 200g

matfa

Člen

# Zasláno: 20 Srp 2012 13:33:40


Přečetl sis články o výživě na těchto stránkách?
Pokud aspoň trochu jo (tvůj jídelníček tomu moc neodpovídá), tak bys měl postavit jídelníček uplně jinak. Snídaně by se dala, i když ovocný jogurt asi nebude uplně to nejlepší. Pokud jsi četl články, tak bys snad měl vědět, že ovoce je vhodné jíst spíše po cvičení. Zeleninou nešetřit.
Jídla by bylo vhodnější rozdělit do více chodů, pět je z mýho pohledu asi málo, ale to ať posoudí fundovanější.
Hlavně si co nejdřív stáhni tady ze stránek http://www.f-sport.cz/print.php?id=273 výživové tabulky, nacvakej si tam svoje hodnoty, más tam i naprostou většinu základních potravin. Tím se zkus řídit + radama z článků, zkus sestavit jídelák trochu líp a pisni ho sem.

matfa

Člen

# Zasláno: 20 Srp 2012 13:40:17


Ještě pár odkazů aby ses nemusel proklikávat...
http://www.f-sport.cz/print.php?id=13
http://www.f-sport.cz/print.php?id=407
http://www.f-sport.cz/print.php?id=365

Ale jinak doporučuju fakt pročíst všechno, zkusit hledat i na jiných webech. Zlom vaz a těšíme se na pořádný jídelníček

Katsushiro

Člen

# Zasláno: 20 Srp 2012 15:34:16


Rozhodně nejsem odborník, ale 65kg na 162cm mi nepřijde jako žádná tragická obezita, mohl bys sem hodit foto?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Srp 2012 09:15:10


hijaki
Nepsal jsi mi i mail ? Pokud si to nepřečteš a nezačneš se tim řidit, tak se nezměníš. Z dotazů ještě nikdo postavu neudělal

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!