Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Goty, 28, 182cm / 81kg, cíl 75kg
Autor Zpráva
Goty

Člen

# Zasláno: 30 Srp 2012 15:19:54


Ahoj, rozhodl jsem si zde založit deník a nechat si trochu poradit.
Je mi 28let, momentální váha 81kg. Podařilo se mi za 2 měsíce sundat 5kg, ale poslední 2 týdny se nemůžu hnout dál.
Co se týká aktivit tak chodím 4x týdně běhat ráno 40min v nízký tepovce a 2x týdně intervalový běh cca 60min. Ty poslední 2 týdny chodím 2x v týdnu posilovat cca 45min.

Pro info uvádím aktuální jídelníček ( B / T / S )
7:00 - běh 40min
8:00 - vločky Emco 50g + jogurt Dobrá máma 10,58 - 7,4 - 44,35
10:00 - chleba, Flora, kuřecí šunka, zelenina 16,12 - 14,36 - 18,48
12:00 - kuřecí prsa 200g, hodně zeleniny 37,8 - 2 - 0,6
14:00 - dtto
16:00 - dtto, nebo vynechávám kvuli treninku
pokud je posilka tak davam protein 21,25 - 0,66 - 0,51
18:00 - cottage, tvaroh ovofit 30 - 9,75 - 11,7
20:00 - protein před spaním 21,25 - 0,66 - 0,51
22:00 - většinou usínám

celkem: B=191 T=38 S=77


Díky za rady a pusťte se do mě.

kingie

Člen

# Zasláno: 30 Srp 2012 16:47:38


A jéje :/ obavam se, ze kus z toho zhubnuteho byly svaly.
Netusim co je dtto, kazdopadne pokud je tam posilka a jedine co do sebe behem 16 hodin dostanes je 11g nevhodnych sachru..
To co cekas od sveho tela je v podstate jako bys chtel po kamnech, aby horely cely den, kdyz do nich jednou hodis zchumlane noviny.
Musis zacit jist i sachry, s kterymi telo pracuje dlouhodobeji, mlecny cukr nema tu samou funkci co komplexni sacharidy.

Navic si jdes jeste vyhladovely zabehat, cimz prvnich par desitek minut stejne utocis na svaly nez se pozvolna prejde na tuky. Nasledne se najis, cimz zoufale hladove telo efektivne spusti regeneraci znicenych svalu a nemene efektivni tvorbu tukovych zasob.


Jednoduse shrnuto...hubnes tuky i svaly, nabiras tuky a castecne i ztracene svaly.

Goty

Člen

# Zasláno: 30 Srp 2012 18:55:56


kingie
dtto = opakovátko (to samé jako o řádek výš)

S tim běháním na lačno si nejsem jistej, názory se různí, ale zkusim pár týdnů dávat nejdřív snídani a až tak za hodinu běh, uvidíme co to udělá.
S tou ztrátou svalů mi nezbývá než souhlasit, preventivně jsem se změřil přes prsa, biceps a stehno a hodnoty nižší o 1-2cm. Hlavně přes prsa bych asi tolik tuku neshodil (2cm rozdíl).

Takže startuju novej jídelníček, přečetl jsem rady, prolezl pár deníčků a zkusim to nastartovat takhle:

Goty

Člen

# Zasláno: 30 Srp 2012 19:36:28


6:00 ovesné vločky EMCO (40g), jogurt Dobrá máma (125g) B 9,5; T 6,7, S 39,1

8:00 ovesné vločky EMCO (40g), jogurt Dobrá máma (125g) B 9,5; T 6,7, S 39,1

10:00 chléb kmínový (60g), Flora (15g), kuřecí prsní šunka (60g) B 16,4; T 7,9; S 28,3

12:30 kuřecí prsíčka (100g), rýže Lagris (30g) B 20,9; T 1,12; S 24,4

15:00 kuřecí prsíčka (100g), rýže Lagris (30g) B 20,9; T 1,12; S 24,4

17:30 kuřecí prsíčka (100g), rýže Lagris (30g) B 20,9; T 1,12; S 24,4

19:30 knuspi (1pl), tvaroh bez tuku (125g), tvaroh Ovofit (150g) B 29,12; T 3,17; S 16,23

21:00 protein 25g B 23,8; T 0,7; S 0,51


celkem: B=171,77 S=220,90 T=29,57


Co ty hodnoty? Může to takhle být?
A co když vynechám nějaký jídlo kvuli treninku? Mam potom dat jenom protein a navazat až na další jídlo v pořadí?
Díky za rady.

kingie

Člen

# Zasláno: 30 Srp 2012 21:52:58


Nojo ale v puvodnim jidelaku nebehas na lacno, ale na hladovku; pokud bys den predtim poradne pojedl tak to mozna bude sporne - to uz musis na sobe odpozorovat sam.

Tohle je mnohem lepsi. Ale jogurt Dobra mama, to je hnus velebnosti. Ale kvalitu stranou, ma v sobe 13g cukru z cehoz cca 8g jsou dochucovadla(zbytek laktoza). V tve denni davce 250g to dela 20g uplne zbytecnych cukru. Kdyztak bily jogurt, nebo 1 ochuceny nadvakrat.

S jidlem okolo treninku..bude lepsi kdyz nebudes mit nikde casove okno vetsi jak 4 hodiny. No cim vetsi casove okno mezi predtreninkovym a potreninkovym jidlem mas, tim spis bych dal po treninku protein. Kdyz vynechas jidlo kvuli treninku, urcite to nedelej tim stylem, abys mel v treninkove dny mensi prijem nez v netreninkove. Ale napr. kdybys vynechal dejme tomu 25g sachru z ryze v jednom jidle, v potreninkovem nebude problem dat 50g naraz, to spalis jako nic. Hlavne nedelej to, ze si das po treninku 1platek knuspi jako v 19.30 a pak uz zadne sachry, neco potrebujes uz kvuli regeneraci, neco jen na bezne fungovani. V netreninkovy vecer uz je to imho jedno.
Bilkoviny zdvojnasobovat asi nema cenu, protoze 40g naraz telo nejspis nevyuzije, a uz i tak jich mas behem dne dost.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Srp 2012 09:30:33


Goty
je to sice jednotvárné, ale v normě.

Jak píše kingie Dobrou mámu hoď do popelnice.

Na noc to máš pak celé špatně. Tvaroh tam třeba není (to je hrůza jak se vžila ta teorie s nočním plynulým transportem bílkovin), naopak chce to kapku středních sachrů, zeleninky a k tomu lehký zdroj bílkovin, třeba kuřecí maso.

A pokud jíš naposledy 19.30 a spát jdeš v 21.30, tak to už je velká mezera, roztáhni to jídlo tak, aby konec byl

čas - 30 minut poslení lehká večeře
čas -10minut - protein a vitamíny
čas 0 - spánek

Goty

Člen

# Zasláno: 1 Zář 2012 10:40:56


6:00 ovesné vlocky EMCO (50g), jogurt Yoplait (125g) B 9,2; T 5,7, S 33,5

8:00 ovesné vlocky EMCO (50g), jogurt Yoplait (125g) B 9,2; T 5,7, S 33,5

10:00 chléb FIT-CEREA (60g), Flora (15g), kurecí prsní šunka (60g), 2 rajčata B 17,1; T 8,3; S 28,3

12:30 kurecí prsícka (100g), rýže Lagris (35g), 2 rajčata + 1 paprika B 21,3; T 1,1; S 28,4

15:00 kurecí prsícka (100g), rýže Lagris (35g), 2 rajčata + 1 paprika B 21,3; T 1,1; S 28,4

17:30 kurecí prsícka (100g), rýže Lagris (35g), 2 rajčata + 1 paprika B 21,3; T 1,1; S 28,4

19:30 knuspi (2pl), tvaroh bez tuku (250g), tvaroh Ovofit (150g), šmakoun (50g) B 32,3; T 2,9; S 21,2

21:30 tuňák (80g), Cottage (90g), knuspi (3pl) B 33,6; T 5,5; S 18,7

21:50 protein 1/2 odměrky (12,5g) B 12,2; T 0,6; S 0,50


celkem: B=177,34 S=220,95 T=31,96

Goty

Člen

# Zasláno: 3 Zář 2012 20:37:46


dnešní jídlo

6:00 ovesné vlocky EMCO (50g), jogurt Yoplait (125g) B 9,2; T 5,7, S 33,5

8:00 ovesné vlocky EMCO (50g), jogurt Yoplait (125g) B 9,2; T 5,7, S 33,5

10:00 chléb FIT-CEREA (60g), Flora (15g), kurecí prsní šunka (60g), 2 rajčata B 17,1; T 8,3; S 28,3

12:00 kurecí prsícka (100g), rýže Lagris (35g), 2 rajčata + 1 paprika B 21,3; T 1,1; S 28,4

14:00 tuňák ve vlastní šťávě, 35g kolínek, 1 rajče + 2 papriky B 23,6; T 1,3; S 27,7

15:30 tuňák ve vlastní šťávě, 35g kolínek, 1 rajče + 2 papriky B 23,6; T 1,3; S 27,7

16:00 trenink - posilovna

18:00 knuspi (4pl), olomoucké tvarůžky (100g) B 32,9; T 1,5; S 22,4

20:00 tuňák (80g), Cottage (90g), knuspi (3pl) B 33,6; T 5,5; S 18,7

21:00 protein 1/2 odmérky (12,5g) B 12,2; T 0,6; S 0,50

21:15 spánek


celkem: B=182,7 S=220,2 T=31


Ten tuňák je výbornej, jsem mu trochu propadl...

kingie

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2012 09:18:54


Po treninku bys nemel telo potrapene ubytkem sacharidu dal trapit tim, ze mu das knuspi(poo-maaaa-leeeee sachry). Tady by bylo fajn dat po treninku kolinka(kratsi stredni sachry), a naopak knuspi namisto kolinek ve 14.00, kdy jsi sachrama zasobeny dost a tudiz ty kratsi stredni jako testoviny nepotrebujes. Po treninku je naopak potrebujes.
Jidlo 15.30 sice nechapu, jak muzes za pul hodiny cvicit aby ti nebylo blbe, ale budiz, nevadi to tam.

Rves do sebe vic nez dvojnasobek bilkovin na kg normalni hmoty, a to je dost i pro nabirajici, u hubnouciho je to akorat zbytecne drahe kakani. 130g by ti bohate stacilo. Necitis se z toho kapanek nafouknuty?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Zář 2012 09:31:47


Goty
No ty kolinka přes den formě opravdu nedodají. Naopak, jak píše kingie, knuspi po tréninku je zase opačný extrém.

kingie
Pokud jsou ty bílkoviny 150g na 81kg a k tomu protein - tak je to v normě.

Goty

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2012 16:18:57 ° Změnil/a: Goty


kingie
Martin
OK, s těstovinama budu zacházet rozumněji.

kingie
S tim jídlem před treninkem problém nemám, pokud je to posilovna a necvičim břicho. Kdyby to byl běh tak tam bych určitě nejedl míň jak 1 - 1,5hod před tím. Mám to vyzkoušené, ale to má asi každej jinak.

dnešní jídla:

6:15 ovesné vlocky EMCO (50g), jogurt Yoplait (125g) B 9,2; T 5,7, S 33,5

8:15 ovesné vlocky EMCO (50g), jogurt Yoplait (125g) B 9,2; T 5,7, S 33,5

10:30 chléb FIT-CEREA (60g), Flora (15g), kurecí prsní šunka (60g), 2 rajcata B 17,1; T 8,3; S 28,3

12:30 tuňák (80g), knuspi (4pl), 3 rajčata + 1 paprika B 23,9; T 1,5; S 31,6

15:00 kurecí prsícka (100g), rýže Lagris (35g), 2 rajcata + 2 papriky B 21,3; T 1,1; S 28,4

17:30 kurecí prsícka (100g), rýže Lagris (35g), 2 rajcata + 2 papriky B 21,3; T 1,1; S 28,4

19:30 knuspi (4pl), olomoucké tvaružky (100g) B 32,9; T 1,5; S 22,4

21:30 tvaroh odtučněný (125g), KNÄCKENBROT (2pl), šmakoun (100g), tvaroh ovofit (50g) B 33,1; T 1,6; S 21,1

22:00 spánek


celkem: B=168,0 S=227,2 T=26,5

Goty

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2012 16:38:10


jídelníček na středu:

6:15 ovesné vlocky EMCO (50g), jogurt Yoplait (125g) B 9,2; T 5,7, S 33,5

8:15 ovesné vlocky EMCO (50g), jogurt Yoplait (125g) B 9,2; T 5,7, S 33,5

10:30 chléb FIT-CEREA (60g), Flora (10g), kurecí prsní šunka (70g), 2 rajcata B 19,1; T 6,5; S 28,4

12:30 kurecí prsícka (100g), rýže Lagris (35g), 2 rajcata + 2 papriky B 21,3; T 1,1; S 28,4

13:45 trenink - posilovna

15:00 kurecí prsícka (100g), rýže Lagris (35g), 2 rajcata + 2 papriky B 21,3; T 1,1; S 28,4

17:30 kurecí prsícka (100g), rýže Lagris (35g), 2 rajcata + 2 papriky B 21,3; T 1,1; S 28,4

19:30 tuňák (80g), cottage (90g), knuspi (3pl), 1/3 okurky B 33,6; T 5,5; S 18,7

21:30 tvaroh odtučněný (125g), KNÄCKENBROT (2pl), šmakoun (100g), tvaroh ovofit (50g) B 33,1; T 1,6; S 21,1

21:50 protein 1/2 odmérky (12,5g) B 12,2; T 0,6; S 0,50

22:00 spánek


celkem: B=180,3 S=220,9 T=28,9

Goty

Člen

# Zasláno: 8 Zář 2012 10:26:03


Dneska ráno trochu nestíhačka a vynucený rychlý odjezd z domu, takže jsem s sebou pobral základní suroviny a první 2 jídla jsem jel podle oka. Ostatní už jsem měl podle běžného jídelníčku.

6:45 vstávačka

7:15 vločky (60g), bílý jogurt choceňský (1/2) B 9,99; T 12,11; S 33,72

9:30 celozrnná bagetka (asi 80g), kuřecí prsní šunka (120g) B 31,20; T 4,72; S 44,96

12:00 kuřecí prsa (100g), rýže (40g) B 21,58; T 1,16; S 32,46

14:00 dtto

16-16:45 výklus (pískání fotbalu)

16:45 kuřecí prsa (100g), rýže (40g) B 21,58; T 1,16; S 32,46

17-17:45 výklus (pískání fotbalu)

19:00 tvarůžky (100g), knuspi (4pl) B 32,70; T 1,20; S 19,80

21:30 odtuč tvaroh (125g), knäckenbrot (2pl), šmakoun (100g) B 28,85; T 0,85; S 18,83

21:50 protein (12,5g) B 10,63; T 0,33; S 0,26

22:10 spánek

celkem: B=178,11; T=22,69; S=214,94

Goty

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2012 21:18:15


na pondělí:

6:15 ovesné vlocky EMCO (60g), bílý jogurt Milblu (75g) B 9,69; T 7,31, S 34,32

8:15 ovesné vlocky EMCO (60g), bílý jogurt Milblu (75g) B 9,69; T 7,31, S 34,32

10:30 bagetka FIT (50g), tvaroh (10g), šunka kuřecí (70g) B 19,72; T 2,87; S 31,26

12:30 tuňák (1bal), rýže Lagris (35g), cottage (20g), 2 rajcata B 19,25; T 1,82; S 28,9

13:45 trenink - posilovna

15:00 tuňák (1bal), rýže Lagris (35g), cottage (20g), 2 rajcata B 19,25; T 1,82; S 28,9

17:30 tuňák (1bal), rýže Lagris (35g), cottage (20g), 2 rajcata B 19,25; T 1,82; S 28,9

19:30 tvarůžky (80g), plátky BonaVita (5pl) B 26,98; T 1,24; S 18,2

21:30 tvaroh odtučněný (125g), KNÄCKENBROT (2pl), šmakoun (100g), B 33,1; T 1,6; S 21,1

21:50 protein 1/2 odmérky (12,5g) B 12,2; T 0,6; S 0,50

22:00 spánek


celkem: B=163,3 S=223,8 T=25,36

Goty

Člen

# Zasláno: 14 Zář 2012 06:43:12


včera


6:30 ovesné vlocky EMCO (60g), bílý jogurt Milblu (75g) B 9,69; T 7,31, S 34,32

8:30 ovesné vlocky EMCO (60g), bílý jogurt Milblu (75g) B 9,69; T 7,31, S 34,32

10:30 bagetka FIT (50g), tvaroh ovofit (140g) B 16,4; T 3,55; S 36,45

12:30 kuřecí prsíčka (90g), rýže Lagris (35g), 1 rajce B 19,36; T 1,04; S 28,41

14:30 kuřecí prsíčka (90g), rýže Lagris (35g), 1 rajce B 19,36; T 1,04; S 28,41

16:30 tunák (1bal), plátky racio (4pl), cottage (20g), rajce B 19,7; T 2,03; S 29,81

18:00 posilovna

19:15 sacharidak B 0; T 0; S 25

19:45 tvaružky (80g), plátky BonaVita (5pl) B 26,98; T 1,24; S 18,2

21:00 spánek


celkem: B=121,18 S=234,92 T=23,52


Mám tam málo bílkovin, jsem brzo usnul a nestihnul jsem dát poslední jídlo.

Goty

Člen

# Zasláno: 14 Zář 2012 06:46:42


A jinak jsem na 80kg.

Goty

Člen

# Zasláno: 14 Zář 2012 20:55:42 ° Změnil/a: Goty


dnes

6:00 ovesné vlocky EMCO (60g), bílý jogurt Milblu (75g) B 9,69; T 7,31, S 34,32

8:00 ovesné vlocky EMCO (60g), bílý jogurt Milblu (75g) B 9,69; T 7,31, S 34,32

10:00 chleba (50g), sýr eidam 30% (140g) B 20,5; T 3,05; S 28,15

12:00 tunák (1bal), rýže (35g), cottage (20g), rajce B 19,25; T 1,82; S 28,9

14:30 tunák (1bal), rýže (35g), cottage (20g), rajce B 19,25; T 1,82; S 28,9

15:00 carnitin
15:30 - 16:15 posilka + sacharidak B 0; T 0; S 25

17:00 tunák (1bal), rýže (35g), cottage (20g), rajce B 19,25; T 1,82; S 28,9

19:00 tvaružky (80g), plátky BonaVita (5pl) B 26,98; T 1,24; S 18,2

21:00 tvaroh bez tuku (125g), knackenbrot (2pl), šmakoun (100g) B 28,85; T 0,85; S 18,83

21:20 protein B 21,25; T 0,66; S 0,51

21:30 spánek


celkem: B=153,33 S=220,82 T=28,48
s doplnky B=174,58 S=246,33 T=29,14

Goty

Člen

# Zasláno: 14 Zář 2012 20:57:36


Může být ten sachariďák hnedka po cvičení nebo ho nemám dávat když cca do půl hodiny mám jídlo?

Goty

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2012 19:55:49


Dnes proběhlo kontrolní měření a vážení.

Hodnoty = současné (před měsícem)

váha = 79,5 (81,5) kg
stehno = 59 (62) cm
zadek = 96 (99) cm
pas = 81 (83) cm
hrudník = 101 (101) cm
biceps = 34 (33) cm


Co se týká jídelníčku tak kombinuji ty předešlé, ale nechce se mi to sem pořád kopírovat.

Goty

Člen

# Zasláno: 6 Říj 2012 19:36:12


váha 79kg

Goty

Člen

# Zasláno: 14 Říj 2012 21:10:16 ° Změnil/a: Goty


77,5kg

Goty

Člen

# Zasláno: 16 Říj 2012 17:47:25


Mám dotaz Jak dlouho by mělo trvat období mezi hubnoucí fází a nabírací a kolik přidávat týdně jídla? Jde mi o to aby tělo nemělo moc velký šok když se zvedne příjem jídla skoro dvojnásobně.
Díky za rady.

Goty

Člen

# Zasláno: 24 Říj 2012 16:43:06 ° Změnil/a: Goty


14,4% tělesného tuku
3% vnitřního tuku
64kg svalů
59,6% vody v těle

Goty

Člen

# Zasláno: 29 Říj 2012 18:54:32


Dnešním dnem zavírám tento deníček a přesunuji se do nabíracího. S váhou jsem na 76,5kg a do konce týdne asi na 76. Od pondělka už budu nabírat.

Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.