Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Barrry 27 let 167/71,5 ... cíl 57 kg
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
kyta

Člen

# Zasláno: 14 Zář 2012 22:31:42


Ahoj, tak co dělaj nožky sruhý den pocvičení už je to v poho viĎ??

barrry

Člen

# Zasláno: 15 Zář 2012 09:27:19


kingie
Wow, díky, ááž tak? Tak tos mě fakt potěšil, za uchem já ráda.. ..to musím ukázat doma, ať mi nějakou novou koupí..
..se snažím .. ještě chvilu počkám na nějaký "mezihodnoty", jestli vše nastaveno ok, ale snad brý..


kyta
Ahojky, jj, "po" posledně už znatelnej rozdíl.. ..teda ale napoprvý fáákt děs běs, jsem nechápala nic.. Zrovna vyrážím na tůru se zbytkem smečky (pes + chlap), tak jsem ráda, že se můžu normálně hýbat..
Mimochodem, jsem ti, se dívám, ani nepoděkovala ta ten tip na "ředění" Emca - jsem trdlo, že mě to taky hned nenapadlo..

barrry

Člen

# Zasláno: 15 Zář 2012 16:44:11


Dnes se mi z plánované tůry nakonec kvůli "dobře" značeným stezkám vyklubala jen 3,5hodinová procházka, proto navýšené S a výjimečně bez teplého jídla:

8:40 kaše (45 g jáhly, 50 g mléko): 33,04 - 6,19 - 2,685
10:40 jog. Klasik + 6 pl. BV slunečnice: 22,68 - 10,41 - 4,65
12:50 30 g kuř. šunka Dulano + 35 g ov. vl.: 24,1 - 10,55 - 3,4
15:00 40 g tvaroh + 50 g mléko + 30 g ov. vl.: 24,75 - 13,1 - 3,15

ještě bude:
17:00 40 g kuř. šunka Dulano + 7 pl. BV slunečnice: 19,685 - 11,57 - 1,5
19:00 domácí tataráček + 1 WASA: 15,9 - 18,68 - 6
21:30 75 g tuňák + 2,5 dexi: 14,25 - 18,75 - 1,25

Celkem: S 154,405 - B 89,25 - T 22,635.

barrry

Člen

# Zasláno: 16 Zář 2012 18:49:18


8:30 kaše (30 g ov. vl., 15 g pohanka, 50 g mléko): 32,5 - 7,225 - 3,495
10:30 60 g cottage + 1 knäckebrot Racio + 25 g ov. vl.: 24,2 - 11,95 - 4,6

11:15 - 12:05 domácí posilování (podle "2. dne": ruce 2násobky + něco navíc; břicho - 3x10, 2x12 šikmé; dřepy 4x20, 2x20; výpady 20 každou, 5 min. orbitrek) ..pak 1/2 jablka

13:15 60 g pstruh + 130 g brambory: 23,4 - 13,4 - 1,8
15:15 50 g tuňák + 30 g jasmín. rýže: 23,67 - 13,51 - 0,71
17:45 2 pl. Madeta-Fitness + 3 pl. BV graham + 2 pl. BV slunečnice: 22,71 - 13,57 - 3,82

bude následovat:
19:45 95 g pstruh + 90 g brambory: 16,2 - 18,9 - 2,85
22:00 55 g tvarůžky + 3 WASA light: 13,1 - 18 - 1,15

Celkem: S 155,78 - B 96,555 - T 18,425.

barrry

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2012 18:54:06


7:45 kaše (30 g ov. vl., 10 g pohanka, 50 g mléko): 29,25 - 6,65 - 3,38
9:50 60 g tofu + 25 g jasmín. rýže: 20,145 - 11,275 - 5,155
12:00 50 g kuřecí + 115 g brambory: 20,7 - 13,9 - 0,825
14:20 50 g kuřecí + 25 g jasmín. rýže: 19,725 - 13,275 - 1
16:45 2 pl. Madeta-Fitness + 3,5 dexi: 20,35 - 12,4 - 4,2

bude:
19:15 120 g cottage + 2 WASA: 13,2 - 17,6 - 5
70 g tuňák + 20 g ov. vl.: 13,6 - 18,7 - 2,3

Celkem: S 136,97 - B 93,8 - T 21,86. (bez pohybu)

barrry

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2012 20:34:52


7:30 kaše (30 g ov. vl., 10 g pohanka, 50 g mléko): 29,25 - 6,65 - 3,38
9:30 200 g jog. Klasik + 20 g ov. vl.: 21,8 - 12,4 - 7
11:45 50 g kuřecí + 115 g brambory: 20,7 - 13,9 - 0,825
14:00 60 g tofu + 25 g jasmín. rýže: 20,145 - 11,275 - 5,155
16:30 2 pl. Madeta-Fitness + 3,5 dexi: 20,35 - 12,4 - 4,2

bude:
19:00 55 g tvarůžky + 2 WASA: 13,1 - 18,5 - 0,75
21:30 80 g kuřecí + 2,5 dexi: 14,25 - 20,06 - 1,82

Celkem: S 139,595 - B 95,185 - T 23,13. (bez pohybu)

barrry

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2012 19:14:44


7:30 kaše (30 g ov. vl., 15 g pohanka, 50 g mléko): 32,5 - 7,225 - 3,495
9:45 50 g tvaroh + 40 g mléko + 30 g ov. vl.: 24,78 - 14,68 - 3
12:00 50 g kuřecí + 130 g brambory: 23,4 - 14,2 - 0,825
14:15 50 g kuřecí + 30 g jasmín. rýže: 23,67 - 13,61 - 1,035
16:40 100 g cottage light + 3,5 dexi: 22,35 - 13,1 - 3,7

18:00 - 18:50 domácí cvičko: 5 min. orbitrek, 20 dřepy (50%), 4x20 dřepy, 3x(2x20) výpady, 4x(2x20) zanožování na zemi, 3x10 výpony na lýtka ve stoje, 3x10 sedlehy, 4x(2x20) zanožování na zemi, 3x(2x20) výpady, 2x20 dřepy .. pak 1/2 jablka

bude:
19:45 70 g tuňák + 20 g jasmín. rýže: 15,78 - 17,44 - 0,84
21:45 55 g tvarůžky + 5 pl. BV slunečnice: 14,175 - 19,05 - 1,05

Celkem: S 156,655 - B 99,305 - T 13,945.

barrry

Člen

# Zasláno: 20 Zář 2012 18:33:15


7:00 45 g Emco rybíz light: 28,845 - 4,95 - 5,265
9:30 100 g cottage light + 3 WASA: 20,4 - 14 - 3,3
11:30 50 g kuřecí + 115 g brambory: 20,7 - 13,9 - 0,825
13:30 50 g kuřecí + 25 g jasmín. rýže: 19,725 - 13,275 - 1
15:30 150 g jog. Klasik + 50 g pol. mléko + 15 g ov. vl. + 10 g otruby: 20,74 - 12,38 - 6,46
18:10 40 g domácí lučina + 30 g tvarůžky + 1 knäckebrot Racio + 150 g pol. mléko: 14,47 - 17,808 - 6,214

bude:
21:00 20 g domácí lučina + 65 g tuňák + 2 knäckebroty Racio: 13,31 - 18,304 - 2,782

Celkem: S 138,19 - B 94,617 - T 25,846. (bez pohybu)

barrry

Člen

# Zasláno: 21 Zář 2012 19:11:20 ° Změnil/a: barrry


6:30 kaše (30 g ov. vl., 15 g pohanka, 50 g mléko): 32,5 - 7,225 - 3,495
9:20 200g jog. Klasik + 20 g ov. vl. + 5 g otruby: 22,82 - 13,14 - 7,23
11:30 50 g kuřecí + 30 g jasmín. rýže: 23,67 - 13,61 - 1,035
14:00 90 g cottage light + 4 dexi: 24,96 - 12,3 - 3,5

15:20 - 16:20 fitko: 40 min. stepper (prům. tep 153-155), 10 min. rotoped (prům. tep 152) ..pak hruška

17:20 50 g kuřecí + 30 g jasmín. rýže: 23,67 - 13,61 - 1,035

bude:
19:45 30 g domácí lučina + 70 g krůtí šunka Dulano + 2,5 WASA: 15,865 - 18,831 - 4,248
22:20 55 g tvarůžky + 2 knäckebroty Racio: 14,3 - 18,3 - 0,95

Celkem: S 157,785 - B 97,016 - T 21,493.

barrry

Člen

# Zasláno: 22 Zář 2012 10:22:44


Ahoj, sice jsem měla původně v plánu bilancovat až za týden.. ..ale vzhledem k tomu, jak jsem poslední dobou schopná dát sem večer tak akorát jídelák a naplánovat/navařit na další den .. navíc kdo ví, co bude příští víkend.. ..lupnu to sem už dnes

Přiměla mě k tomu asi i má dnešní váha: 68,7 kg (9.9. bylo 69,6 kg, 1.9. původních 71,4 kg)

Zatím frčím bez hříchu (nepsaný 1 kafe s pidicrcánkem pol. mléka denně odmítám řešit – neva, ne?) .. ALE přijde mi, že jedu posl. 2 týdny jaksi pomalu .. nevím .. možná by bylo na čase něco změnit (?)

Táákže začnu přehledem za posl. dny, kdy se řídím systémem 140 S (bez pohybu) / 160 S (s pohybem):

3.9. S 137 - B 92,7 - T 25,4
4.9. S 132,4 - B 93,54 - T 21,28
5.9. S 130,85 - B 91,85 - T 23,48 (málo S – nepočítám do průměru) ..50 km kolo
6.9. S 139,8 - B 93,5 - T 23
7.9. S 149,4 - B 93,13 - T 21,78 ..45 min. dom. posilko
8.9. S 150,55 - 93,4 - 24,08 ..61 km kolo
9.9. S 139,16 - B 92,74 - T 22,29
10.9. S 151,4 - B 95,86 - T 22,325 ..45 min. dom. posilko
11.9. S 153,9 - B 100,265 - T 21,435 ..80 min. in-line brusle
12.9. S 139,97 - B 98,635 - T 15,175
13.9. S 151,195 - B 91,405 - T 19,615 ..50 min. dom. posilko
14.9. S 158,14 - B 94,98 - T 18,005 ..50 min. stepper/veslování
15.9. S 154,405 - B 89,25 - T 22,635 ..výlet
16.9. S 155,78 - B 96,555 - T 18,425 ..50 min. dom. posilko
17.9. S 136,97 - B 93,8 - T 21,86
18.9. S 139,595 - B 95,185 - T 23,13
19.9. S 156,655 - B 99,305 - T 13,945 ..50 min. dom. posilko
20.9. S 138,19 - B 94,617 - T 25,846
21.9. S 157,785 - B 97,016 - T 21,493 ..50 min. stepper/rotoped

Reálně mi to vychází průměrně takto:
- bez pohybu (8 dnů) – S 137,8
- s pohybem (10 dnů) – S 153,9

JENŽE: V zápalu boje jsem jaksi pozapomněla na radu, že bych měla za každé kg ubrat 3 S, takže se odteď chystám najet na S 132 (bez pohybu) / 152 (s pohybem) .. prosím o radu, jestli takto ok?

Jen bych ještě měla pár otázek:
a) vzhledem k tomu, jak (málo) cvičím, nemám si těch S 152 radši snížit? (těch +20 S se mi zdá docela skok)
b) jen se chci ujistit, jestli jsem to původně pobrala správně (páč to tak dělám), že v cvičební den počítám s vyššíma S už od snídaně?
c) všimla jsem si, že někdo navyšuje S až den po cvičení (?)

Budu vděčná za rady a postřehy .. předem díky a fajn víkend všem

-----------------------------------------
Rozhodla jsem se začít i měřit .. nelekejte se!
pas (přes nejužší) – 78
p*del (přes nejširší) – 100
stehno (tady nevím kde, proto nahoře a uprostřed) – 59/54

clockhauska

Člen

# Zasláno: 22 Zář 2012 13:24:55


bod a) mě taky zajímá,tk počkám co ti ostatní napíšou

kingie

Člen

# Zasláno: 22 Zář 2012 17:27:08


No na to ti jednoznacnou odpoved nikdo dat nedokaze, musis trochu poznat svoje telo. Proto je dobre ze jsi zacala s merenim. Je klidne mozne, ze telo reagovalo na pohybovou aktivitu vetsi zasobou cukru a potazmo vody ve svalech pro lepsi vydrz. Jestli centimetry pujdou dolu dobre a kila jen tak pomalounku polehounku, tak je to uplne v poradku. Nebojujes s kily, ale s tuky. Az jak poznas ze soucasny stav je slepa ulicka, tak to bude treba vymyslet nejak jinak.

barrry

Člen

# Zasláno: 22 Zář 2012 19:42:10 ° Změnil/a: barrry


kingie
Ahoj, já vím, že jde o cm, ne kg .. spíš mám posl. dobou (i když jsem tu krátce) pocit, že tak nějak stagnuju i v tomto směru, proto ta snaha o změnu.

Takže trošku dilema .. zase nechci zbytečně hysterčit. Zkusím to lehce ponížit právě ve cvičební dny: kolem 150 S, jinak to zatím nechám na těch 135 - max. 140, jak mám. A se uvidí .. (na cm)

Mohla bych tě jen ještě poprosit o odpověď na b)?

Díky moc za rady .. seš zlatej, že ses mě tady tak ujal..

---------------------------------------------------------------------- -----------

Každopádně jsem dnes (aktivně) od rána nasadila S na 132 a mám celej den co dělat, abych se udržela na uzdě .. ono jasně, po 1 dni brzo na soudy (taky je dnes počasí ideálně tak na kakao s medem u tv), ale..
Takže dnešek:

8:45 kaše (30 g ov. vl. + 10 g pohanka + 25 g mléko): 28,075 - 5,85 - 3,005
11:00 150 g Klasik + 20 g ov. vl.: 19,75 - 9,95 - 5,65
13:15 50 g hovezí + 40 g pečená cuketa + 100 g brambory: 19,6 - 13,3 - 3,66
15:20 50 g tuňák + 25 g ječné kroupy: 18,825 - 13,975 - 0,95
17:30 1 vejce + 1 bílek + 25 g ječné kroupy: 18,825 - 13,475 - 6,45
19:30 30 g domácí lučina + 70 g krůtí šunka Dulano + 2 WASA: 12,685 - 18,331 - 4,198

bude:
22:00 20 g domácí lučina + 55 g tvarůžky + 2 WASA: 13,21 - 20,054 - 2,482

Celkem: S 131,15 - B 94,935 - T 26,395.

barrry

Člen

# Zasláno: 23 Zář 2012 18:09:28


9:00 Knuspi vločky 4zrnné + 70 g pol. mléko: 30,65 – 8 – 3,84
11:20 jog. Klasik + 25 g ov. vl.: 23,15 – 10,6 – 6,05
13:40 50 g hovězí + 1 pl. žitný celozr. chléb: 22,736 – 13,574 – 4,138

14:35 – 15:25 dom. posilko (podle "2. dne": ruce 2násobky + něco navíc; břicho - 2x10 a 2x10, 2x2x10 a 2x15 šikmé; dřepy 20 50%,4x20 a 4x20; výpady 20 každou, 5 min. orbitrek) ..pak hruška

16:15 70 g v. ledvinky + 25 g. jasmín. rýže: 20,11 – 12,392 – 3,325

bude:
18:15 70 g v. ledvinky + 25 g. jasmín. rýže + 5 g ov. vl.: 23,51 - 13,042 - 3,725
20:15 55 g tvarůžky + 5 pl. BV slunečnice: 14,875 - 19,05 - 1,05
22:15 70 g tuňák + 2,5 dexi: 14,25 - 17,6 - 1,2

Celkem: S 149,281 - B 94,258 - T 23,328.

barrry

Člen

# Zasláno: 24 Zář 2012 17:56:37 ° Změnil/a: barrry


Tak dnešek teda vcelku bojovka - několikrát překopaný jídelák .. skrz lítání kolem plánované změny bydlení mi vypadlo fitko (takže po 2. jídle přepočet na snížené S - bomba) .. no, a pak mé první zhřešení, páč to vypadá konečně na dobré cestě .. jóó
Tož tak, ve výsledku jsem se docela i vešla (ke složení se radši nevyjadřuju):

8:40 kaše (30 g ov. vl. + 10 g pohanka + 50 g mléko): 29,25 - 6,65 - 3,38
10:40 50 g žitný celozr. chléb + 50 g tvaroh: 22,1 - 12,15 - 0,55
12:40 jog. Klasik + 20 g ov. vl.: 19,75 - 9,95 - 5,65
14:40 70 g v. ledvinky + 25 g. jasmín. rýže + 5 g ov. vl.: 23,51 - 13,042 - 3,725
17:15 70 g v. ledvinky + 25 g. jasmín. rýže: 20,11 – 12,392 – 3,325
(?) 17:30 je to tu: můj 1. anti-f-úlet .. jednou to přijít muselo - dneska jsem měla důvod slavit, tak jsem si zobla .. 20 g nepražené arašídy: 11 - 1,2 - 7

bude (poníženo .. zachraňuju, co se dá):
19:15 55 g tvarůžky + 1 WASA: 7,1 - 17,5 - 0,65
21:30 40 g tuňák + 2 bílky + 1,5 WASA: 9 - 18,7 - 0,55

Celkem: S 141,82 - B 91,584 - T 24,83.

kingie

Člen

# Zasláno: 25 Zář 2012 16:22:31


b) Nevim - jak jsem pochopil tak tvoje cviceni je spis stylu kardio fitness nez bodybuilding fitness, tak u tebe mozna duraz na pred a potreninkove jidlo nemusi byt tak velky a navyseni rozlozene v prubehu dne je minimalni na to, aby nadelalo nejakou skodu. Me osobne ten rozdil prijde bezvyznamny, ale jestli chces byt z toho chytrejsi, ozkousej si to tak i tak. Pokud bys cvicila intenzivni bodybuildersky trenink, tak by se vyuzilo i to navyseni dalsi den dopoledne.

barrry

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2012 20:46:53


kingie
Ahoj, díky za odpověď. Říkala jsem si, že zkusím radši menší rozdíl: S 140 / 150 (rozložení teda ponechám jako původně) a uvidí se.. Bohužel mám teď dost hektické období - po práci vždycky ještě tisíc věcí na zařizování, takže i to málo cvičení bude muset krapet ustoupit .. radost z toho nemám ani trochu, ale nedá se svítit .. dočasně ..

----------------
Včera:

7:30 35 g Emco light rybíz + 10 g ov. vl.: 29,235 - 5,15 - 4,895
9:30 2 pl. Madeta-Fitness + 50 g žitný celozr. chléb: 20 - 12,95 - 4,05
11:30 50 g kuřecí + 115 g brambory: 20,7 - 13,9 - 0,825
14:00 50 g kuřecí + 115 g brambory: 20,7 - 13,9 - 0,825
16:30 jog. Klasik + 20 g ov. vl.: 19,75 - 9,95 - 5,65
18:30 150 g cottage light + 4 pl. BV slunečnice: 14,62 - 18,54 - 4,9
21:15 20 g domácí lučina + 55 g tvarůžky + 2,5 WASA light: 11,21 - 19,304 - 2,782

Celkem: S 139,615 - B 94,344 - T 24,327.

----------------
Dnešek:

7:30 kaše (30 g ov. vl., 10 g pohanka, 50 g mléko): 29,25 - 6,65 - 3,38
9:30 200 g jog. Klasik + 20 g ov. vl.: 21,8 - 12,4 - 7
12:00 100 g shmaky + 25 g jasmín. rýže: 20,025 - 13,475 - 0,375
14:00 2 pl. Madeta-Fitness + 50 g žitný celozr. chléb: 20 - 12,95 - 4,05
16:30 100 g shmaky + 25 g jasmín. rýže: 20,025 - 13,475 - 0,375
18:30 30 g dom. lučina + 45 g tvarůžky + 2 knäcky Racio: 14,265 - 17,631 - 3,448

bude:
21:00 40 g dom. lučina + 40 g tuňák + 2,5 dexi: 14,47 - 18,408 - 4,564

Celkem: S 139,835 - B 94,989 - T 23,192.

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!