Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Saphi 31let - výška 165 - váha 72kg
Autor Zpráva
Saphira_1981

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2012 11:31:38


Ahoj, vždy jsem si držela váhu na 56-58kg. V zimě jsem přestala kouřit a od té doby jde váha pořád nahoru. Za poslední týden další kilo :-/. U lékaře jsem si nechala udělat kompletní testy, ze zdravotního hlediska jsem v pořádku, všechny výsledky mám v normě. Co se týče jídla, jím pravidelně, můj jídelníček vypadá zhruba takhle:
Snídaně: ovesná kaše, případně cereálie a mléko
Svačina: většinou tvaroh ( neochucený ), racio chlebíček
Oběd: především maso ( cca 150g), zelenina, občas kousek bramboru nebo rýže
Odpolední svačina: co lednice dá, ale hlavně sýr, zelenina, někdy mussli tyčinka
Večeře: opět maso, většinou se zeleninou nebo trochou těstovin
Pohybu v poslednom čase tolik není, ale snažim se min. 2x týdně si jít na hodinu zaběhat ( horský terén ), a pokud to jde, přidávam i box, tae-bo, posilování.
Potřebovala bych dostat dolů aspoň těch 10kg, ať se už konečně začnu líp cítit.
Děkuji za rady a pomoc.
Iva.

Nezbednice25

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2012 13:13:26


Saphira_1981
Ahoj, podle mě máš málo sacharidů. Zkus si sestavit jídelníček na 160 - 170 S, 90-100 B.
Cereálie nejez, k 1. svačině to chce ještě dost kvalitních sacharidů (vločky, pečivo) s tím tvarohem, jogurtem, kefírem, k obědu alespoň 150 g brambor nebo 40 g rýže, odpoledne už míň sachrů a víc bílkovin (takže např menší krajíc chleba s vajíčkem, cottagem, tvarohovou pomazánkou, šunkou...). Müssli tyčinky v krajní nouzi a ještě po sportu. K večeři nech to maso, dej k tomu trošku přílohy a kopec zeleniny. Ještě bych zařadila druhou večeři. Samozřejmě podle tvýho denního "rozvrhu".
K tomu sportu: k tomu běhu dej ještě 2x posilku a je to. Buď trošku sobec a udělej si na sebe čas.

Pomáhala jsem hubnout kamarádce, která absolutně nic nedělá, sedavé zaměstnání. Sestavili jsme jídelníček na 150 S a 80-90 B, T do 25. Je stejně velká jako Ty, začínala na 74 kg, za 3-4 měsíce měla o 9 kg míň.

Saphira_1981

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2012 13:35:38


Ahoj, děkuji za radu.
Takže dněšní jídelníček zatím:
Snídaně: ovesná kaše Emco 1 sáček - 6,45B - 38,78S - 6,75T
Svačina: odtučněný tvaroh - 30,5B - 9,75S - 0,25T
Oběd: dušená baby mrkev 200g - 2,4B - 18,3S - 4,10T
vepřové 100g - 10,3B - 0S (?) - 23,6T
v plánu mám ještě dnes:
Svačina: salát z červené řepy 100g - 1,7B - 10,2S - 0,1T
Večeře: kuřecí prsíčka 150g 28,35B 0,45S 1,50T
1Racio chlebíček 1,4B 7,3S 0,20T

což je celkem
4 187kJ
81,10g Bílkoviny
84,78g Sacharidy
36,50g Tuky

a večer mně čeká cca 1,5 hod cvičení. Dnes doma, tak asi nějaké kardio.

Nezbednice25

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2012 13:39:35


Saphira_1981
Četla jsi, co jsem Ti napsala a všechny články tady Ach jo, už si připadám jak debil

Saphira_1981

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2012 13:52:26


Ale jo, četla, dnes můžu změnit večeři, místo racia teda rýže a zelenina ( jsem v práci s už připravenými krabičkami ).
Večer si sednu k jídelníčku na zítra, už to bude lepší

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!