Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Annemarie 31let/169cm/88kg
Autor Zpráva
Annemarie

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2012 22:04:25


Annemarie 31let/169cm/88kg

Annemarie

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2012 22:29:09


Ahoj,
všechny moc zdravím a děkuju za tak bezvadný stránky, kde je tolik informací. Chtěla bych moc poprosit o pomoc v mém snažení se zbavit nějakých zbytečných tuků.
Zatím se mi od ledna podařilo zhubnout z 96kg na 88kg pouze tím, že jsem chodila 3x týdně cvičit na trx. Nicméně teď se moje hubnutí nějak zastavila a zpomalilo se i zlepšování kondice.

Pomůže mi, když předělám trénink na 4x týdně:
út-kruhový trénink(zatím nevím co to přesně bude, je to novinka v mém oblíbeném fitku),
st-trx,
ct-kruhový trénink,
ne-trx?

Vadí že cvičím 3 dny za sebou?

Ještě víc než ty kila mě ale štve, že neudělám jedinej slušnej klik, samozřejmě že pánskej. Když se dostanu tak cca na 90° úhel v loktu tak mě začne bolet kolem bederní páteře, že nemůžu dál a zároveň to neutáhnou ruce. Je to tím, že jsem moc těžká a dělat kliky se skoro 90 kily je moc těžký?

Jinou pohybovou aktivitu nemám, sedím celou pracovní dobu u počítače, obyčejný pohyb z práce do práce sem tam nějaký schod nepočítám. Klasický posilování mě moc nebavilo, to jsem vydržela asi půl roku

Kolem 90kg vážím už dlouho, s trx jsem začala vloni na podzim, předtím jsem chodila 3x týdně na tae-bo, ale stejně to na mojí postavě není moc poznat.

Nebo budu muset sáhnout na jídelníček? Dosavadní váhový úbytek jsem zvládla beze změny stravování, ale za poslední měsíc jsem byla trochu nemocná a na váze ani na metru při měření se nic nezměnilo.

Můj běžný jídelníček vypadá asi takto
snídaně - pouze oslazená káva s mlékem - cca 1dcl mléka
svačina - 1 jogurt
oběd - standard od eurestu(závodní stravování) - pouze hlavní chod, zeleninový salát
svačina - nic
večeře - střední bageta, 150g rybího salátu, jogurt, kus ovoce
Během dne mezitím cca 2 kávy z automatu.

Aktuálně nejvíc přemýšlím, jak se zbavit automatovýho kafe, abych na něj neměla chuť

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Zář 2012 11:40:33


Annemarie
Pokud střídáš silové cvičení a aerobní (předpokládám), tak 3 dny za sebou nevadí.

Ad ty kliky. Ano, 90kg je neúměrná zátěž pro svalíky kolem páteře. Klidně zatím dělej dámské kliky. Až někam k 65kg je ghubnuti stejně hlavně o jídle.

Ten jídelniček je katastrofa, až na počet "jídel" je vše úplně špatně. Přečti si zde, jak má správně vypadat a zkus to celé překopat.

Annemarie

Člen

# Zasláno: 13 Zář 2012 21:29:41


Uf, najednou by to bylo moc změn, prozatím se naučím snídat a vůbec jíst 5-6x denně.

Zítra zkusím tohle:
snídaně - jogurt bílý + nestle fitness lupínky s ovocem, slabá káva s mlékem
svačina - 1 krajíc chleba s lučinou, caro rozpustný nápoj se smetanou
oběd - závodní jídelna-pečené kuře s rýží, mrkvový salát, caro rozpustný nápoj se smetanou
svačina - jogurt ovocný + 3 plátky knäckebrotu
večeře 1 - orestovaná vepřová kotleta, brambory, rajče, slabá káva s mlékem

Vážení bych se ráda vyhla a řídila se spíš pocitem, ale když to nebude fungovat, tak si kuch. vánu pořídím.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Zář 2012 21:49:48


Annemarie
zkoušení postupně je na nic, protože, když se nenacpeš dostatkem správných sachrů, tak tě začne honit mlsná. Je tu o tom článek proč nás honí mlsná.

A proto ty lupinky prostě hoď do koše !!!! A kup si Emco ovesnou kaši - klidně ovocnou.
Jinak už to máš rozumné, jen vepřovou kotleu bych nahradil třeba nějakou rybou.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!