Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / MissGiraffe - 184/61-62
Autor Zpráva
MissGiraffe

Člen

# Zasláno: 23 Zář 2012 22:23:44


Ahoj,
předem moc děkuji za jakoukoliv radu.
Jak bych začla...
Od malinka jsem na sladké, celé dětství jsem mlsala, až jsem se projedla k necelým osmdesáti kilům. To jsem se ale rozhodla změnit, zhubla jsem na 54, diagnostikovali mi mentální anorexii a poslali mě na "výkrm". Mám za sebou spoustu diet, hladovění.. Obávám se, že mi to dost spomalilo metabolismus. Teď už vím, že to byla chyba. Navíc jsem pak měla děsné chutě, tělo si říkalo o to, o co jsem ho šidila, zase jsem se tláskala sladkým a spadla do bulímie.

V nemocnici jsem přibrala na 64kg a teď jsem odhodlaná začít jíst zdravě a vypracovat si postavu. Bohužel jsem tam ale nepřibrala žádné svaly, jen samý tuk. Po propuštění z nemocnice jsem si zašla na inbody měření, naměřili mi cca 20% tělesného tuku.
Teď mám tak 61-62kg, váha mi takhle klesla sama. Ráda bych jí teď udržela, ale tak, že zaměním tuk za svaly. Na váze nechci ani hubnout, ani přibírat, váhu se snažím si udržet, ale hubnout na tucích a přibírat na svalech.

Takhle asi vypadá teď nějak můj jídelníček, vím, že tam mám přehnaně moc cukrů, ale jak už jsem psala, jsem na sladké a když tělu ty cukry nedopřávám takhle postupně, postrádá to a mám tendence se pak přejíst, proto si nemyslím, že by bylo moudré na cukrech ubírat. Také mi prosím nepište, že bych měla mít občas slané snídaně, ty mě správně "nenastartují" a hlavně pak mám chutě. S tímhle jídelníčkem bych řekla tělu nic nechybí, nemám tendence se přejídat, cpát se nekvalitními sladkostmi a tak podobně.

Snídaně: Většinou mám ovesnou, nebo pohankovou kaši (40g vloček, hrnek mléka, nějaké to ovoce, oříšky nebo semínka a doslazené 20g medem, sirupem z agáve nebo třtinovým cukrem)
Nebo také mívám sypané neslazené musli s jogurtem nebo tvarohem, pochopitelně také doslazené kupou medu.

Svačina: Většinou mám Jihočeský bílý jogurt, doslazený dvěmi lžičkami kvalitního džemu bez přidaných cukrů, a k tomu mívám kvalitní musli tyčinku (např. bio Naturka), nebo pokud příjdou chutě proteinovou tyčinku.

Oběd: Dva plátky domácího celozrnného chleba, namazané půlkou vaničky Lučiny a trocha šunky 96% masa

Svačina: Nízkotučný tvaroh (půlka vaničky), nebo jogurt s ovocem 1ks), doslazené medem, tentokrát jen jednou lžičkou

Večeře: 2 míchaná vajíčka se šunkou, sýrem a rajčaty, nebo kus celozrnného domácího pečiva s Lučinou (hodně silnou vrstvou), nebo s cottage, vždy zelenina.

Pokud večer hodně cvičím, nebo pokud mám hodně pohybu během dne, nebo pokud mám ten den nějakou aerobní aktivitu, po večeři cca 3h před spaním ještě piju 2 lžíce proteinového kvalitního prášku s 200ml mléka.


Co se týče pohybu, snažím se mít 3x týdně nějakou aerobní aktivitu (alespoň 1 hodinu), 4x týdně cvičím workout (inspirovala jsem se Jillian, ale trochu jsem si to poupravila), který mi většinou zabere tak 30-40min a každý den posiluju na břicho.

Denně piju 3l, z toho alespoň 2l vody, 1l čaje doslazeného nekalorickou stévií.



Myslíte, že je to v pohodě a že se s tím dá zaměnit tuk na svaly? Máte pro mě kdyžtak ještě nějaká konkrétní doporučení? Jsem opravdu absolutně nezkušená.
Váha se mi víceméně drží, bohužel mírně stoupá, ale centimetry zůstávají pořád stejné, možná by to mohlo být svaly, nevím, nechci být naivka..

Předem strašně moc děkuju za jakoukoliv odpověď
Díky

Lacky

Člen

# Zasláno: 24 Zář 2012 11:12:56


Ahoj, vždyť 20% tuku je krásné

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!