Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Nezařaditelné a další dotazy a odpovědi / Nesouměrný pas
Autor Zpráva
Tereza90

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2012 20:14:50


Ahoj, mám takový dotázek. Teprv nedávno jsem si z fotek všimla toho,že mám poměrně dost nesouměrné boky. Celkem by mě zajímalo jak se mi to povedlo. Napadlo mě jestli je to možné mít je tak nesouměrné ze cvičení? Že jednu stranu víc namáhám než tu druhou? Taky mi bylo řečeno, jestli to nemůže být ze špatného držení těla nebo od páteře. Už od mala mám hodně prohnutou páteř a díky tomu mě při námaze i bolí záda. Vykřivenou do strany ji ale podle doktorky nemám.
Jinak i na in body jsem na jedné straně těla měla naměřeno více svalů než na druhé. Myslela jsem,že to mám kvůli úrazu kolema, že jsem tu nohu tak moc nenamáhala tak tam hold je míň svalů.

Tak by mě zajímalo jestli je teda možné že jsem si takhle "ublížila" cvičením nebo za tím hledat něco jiného. Případně jestli se s tím dá něco udělat. Přikládám foto

http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/7/7225/7225908_5b3d39cb40d3c743149f31 b9e66d25ae/images/P9240141.jpg?ver=2

kingie

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2012 22:25:02


Imho, na te fotce se zda ze mas celkem rovny postoj, takze i kdyz treba nemas idealni drzeni tela, tak stejne v tvem postoji to poznat nejde. A myslim ze ano, ze je to mozne mit tak nesoumerne ze cviceni. Ale nemyslim si ze by ti cviceni ublizilo, bez cviceni bys nejspise mela "rozkydle" obe strany boku, ale u tebe se to tyka jen prave strany(na fotce vlevo). Takhle to vypada, ze na leve strane je tuk diky svalum lepe napnuty a bok foremnejsi.
Myslim ze tohle se tyka vetsiho mnozstvi lidi nez si myslis. Kazdy kdo prosedi hodiny s drzenim mysi telo nenamaha rovnomerne, vetsina lidi ma silnejsi a pouzivanejsi hlavni ruku, vetsina lidi ma stojnou nohu, s kterou chodi rovneji nez s tou druhou.

Jestli je to teda tak, jak hadam, pak bych radil tohle:
Vice osvalena strana ma tendence odedrit vice zateze a tudiz se vice zkracovat. Takze hlavne ta si vyzaduje strecink (ktery se samozrejme cvici na obou stranach). Ta mene oslabena slabsi strana se zas snazi zateze zbavovat, takze tam to chce dost mirnou zatez aby ses tomu vyhla, ale zase dostatecnou aby k posileni doslo..
Par zakladnich pravidel:
-Dulezita funkcnost, takze vselijake rotace, cviky na rovnovahu a tak. K tomu jsou idealni prvky z bojovych umeni, breakdance, gymnasticko akrobaticke prvky..nevim proste najdi si na co se citis a co koleno dovoli
-S funkcnosti se poji i komplexni neizolovane cviky, delat jen ty izolovane by spis znamenalo ze jednu chybu opravis a dalsi s tim souvisejici ponechas.
-Aby byla splnena predchozi podminka, hlavni by mely byt cviky vychazejici z prirozene mechaniky celeho tela, takze na dvou(na to zahrnuje nejen dve nohy, ale i dve ruce, jako hrazda, bradla..) nebo na ctyrech. Horsi je to vleze nebo vsede, kde to uz zkratka nikdy nemuze byt tak komplexni a proto by melo byt pouze doplnkem.

A jestli je to jinak..cert vi

Tereza90

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2012 23:52:45


No zařadila jsem do cvičení rotační kolečko tak to by mohlo pomoci ne? Ale je to hrozná makačka tak snad tím svalům spíš neškodím.btw ty moje boky jsou strašné tak by mi kolečko mohlo pomoci se jich i zbavit ne?

kingie

Člen

# Zasláno: 15 Říj 2012 10:55:28


Vubec nevim jak funguje rotacni kolecko nebo jak se s tim cvici.

Tereza90

Člen

# Zasláno: 15 Říj 2012 12:03:26


http://www.youtube.com/watch?v=rEFA1bcF_ro&playnext=1&list=PL07759FC34 AB55C93


kingie

Člen

# Zasláno: 15 Říj 2012 12:26:49


Aha..no jsem k tomu skepticky, jako protazeni ano, ale k posileni by to chtelo bud drzet vahu noh(y) nebo trupu. S koleckem nedelas ani jedno. Ale netusim jak na tom jsi s fyzickou, jestli citis ze ti to pomaha tak prosim, jestli na tom ale nejsi zle tak se brzy dostanes do stadia, kdy kolecko nebude stacit.

Když kolecko, tak lepsi by bylo takovehle - do ktereho zapres vahu sveho tela, s tim se da cvicit i dopredu i na boku..
http://ostatni-fitness-naradi.heureka.cz/master-posilovaci-kolecko-dvo jite-ew01b/

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Říj 2012 10:42:07


Tereza90
máš nakřivo páteř - na rentgenu by to mělo jit vidět.

Kolečkem t nesrovnáš, nauč se stát a chodit opravdu rovně / jakoby se zvýšit, napřímit ...

Tereza90

Člen

# Zasláno: 17 Říj 2012 21:45:04


Martin
Takže cvičením to není a ani to s ním nenapravím?

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 18 Říj 2012 02:07:41


napravis, ale rehabilitacnim cvicenim. dojdi si nekam na fyzioterapii, a reknou ti co cvicit aby se to spravilo

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!