Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Raju 18 let 177,5/65,7
Autor Zpráva
raju

Člen

# Zasláno: 19 Říj 2012 21:48:27


Zdravim chalosi ... som chuducky jak nitka, cvicim 2 a pol mesiaca som do toho zazraty,vysledky su vidiet, ale mam trochu mensi problem ze nedokazem pribrat, ... pribral som len 2 kila a to si myslim ze keby som tolko nezral co zerem tak je to hned prec ... rano tvaroh + vlocky,orechy,banany,tmave pecivo napr. potom obed v skole (o 13h), po prichode domov dalsi obed (asi o 16h) - o 2 hodinky neskor nieco male (banany,hrozno napr.),a vecer zbytok z obeda .... neviem ako vy ale ja si rozkazat kazdy den kuracie nemozem,ked je gulas tak je gulas proste , cize sa pitam ako to robite ludia s tym jedlom .. a mensia otazocka kolko krat do fitka tyzdenne mam chodit, kedze ma to bavi chodim po-pa a so,ne regenaracia, techniku vsetko mam myslim v pohode, vsetko sa vyvija tak ako si predstavujem

raju

Člen

# Zasláno: 19 Říj 2012 22:25:25


este jedna vec rozviniem brucho kazdovecernym http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474&feature=relmfu ? vo fitku ma proste brucho cvicit nebavi, neviem cim to je .. nohy v pohode ale cvicenie brucha neznasam

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Říj 2012 13:33:08


Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro nárůst svalové hmoty, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=615
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se dělají velké svaly je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=2

A hlavně postuduj a napiš jídelniček - pak se bude o čem bavit.

raju

Člen

# Zasláno: 6 Lis 2012 22:02:15 ° Změnil/a: raju


6:30 mleko + vlocky
10:00 tvaroh + celozrny chleba
13:00 obed ve skole
17:00 obed doma
a pak je to katastrofa.. proste vsechno na co pridu

rad bych si koupil gainer + este protein na 22:00 hodinu
na creatin si netroufnu...
chci se informovat co je mozne jist od te 5 hodiny .. cottage,banany, chleby s sunkou ? .. dokazu to jist treba kazdy den, nemam s tim problem

jinak ted sem udelal zmenu v treningu chodim PO ST PA NE protoze sem proste uz nemel silu

muj plan vypada takto

A
PRSA
bench na smithu v rovine 4x10 38 kg
tlaky s jednoruckami hlavou dolu 4x10 12 kg
pulover 4x10 14 kg
ZADA
zhyby s sirokym uchopem - nadhmat na stroji s dopomoci 4x10 35 kg dopomoc
pritahy s velkou cinkou v preklone s ezedkem 4x10 15kg + Z
mrtvy tah s jednoruckami 4x10 14 kg
B
KVADRICEPS
drepy 5x12 40kg
leg press 4x10 80 kg
predkopavanie 5x10 35 kg
LYTKA
vypony na stroji 50 kg
RAMENA
tlak s velkou cinkou za hlavu 4x12 30 kg
upazovanie 4x12 6 kg
C
TRICEPS
tricepsove kliky 4x12 s vlastni vahou mezi dvema lavickami
french tlak s ezedkem 4x10 15kg + vaha ezedka
stahovanie kladky 7.5 kg lano
BICEPS
zdvih s velkou cinkou 4x12 10 kg + vaha ezedka
HAMSTRINGY
zdvih jednorucek 4x12 10kg
zakopavanie 5x10 30 kg

a v den kdy nemam trening cvivim 8 min abs workout z youtubu vecir

sorry za slovenstinu .. mam slovensky plan





Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!