Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Juris 18 60/176 - jak přibrat na váze?
Autor Zpráva
Juris

Člen

# Zasláno: 3 Lis 2012 11:43:47


ahoj, je mi 18 let, 176cm a dnešním dnem se stalo něco pro mě extrémního - na váze 59,7kg, což je na mě dost velký bizár... jde o to, že ještě před cca 9 měsíci jsem vážil 94kg a byl obalený tukem. Pomocí zdravé stravy a pohybu (vrátil jsem se po 8 letech k fotbalu+domácí posilování s jednoručkama a vlastní vahou) se mi podařilo zhubnout, dokonce mi jde vidět i sixpack, na což jsem hrdý ( ) ... no ale hubnu pořád dál... stravuju se zhruba 7x denně a o jídle toho dost vím. Uvědomuju si, že mám výdej nižší než příjem, ale mám takový divný pocit, že když budu vic jíst, zase ztloustnu. Proto bych vás rád poprosil o rady, jak zdravě přibrat na váze a neztloustnout. Se svou postavou jsem teď spokojený, ale ta váha mě děsí. Díky všem za rady.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 3 Lis 2012 13:51:44


tak si pro zacatek spocitej kolik je u tebe +/- vyrovany prijem/vydej. Kdyz zachovas pohyb a budes se pohybovat na teto hranici nebo mirne + pro prijem, tak nebudes tloustnout, ale budes pomalicku pribirat. uvedom si ze 60 kilo je pri 176cm, navic v 18ti, kdy jsi jeste porad trosku ve vyvinu podvyziva.

kveta

Moderátor

# Zasláno: 3 Lis 2012 16:22:24 ° Změnil/a: kveta


Souhlas! Vahu jsi mel zacit resit uz jak zacla padat pod 70. No co uz, hlavne ze jsi konecne dorazil. Doufam, ze ses totalne psychicky neodrovnal. Jinak na 200% mas silene malej prijem, bo padat pod 60 uz je alarmujici. Pro zacatek sem teda hod denni jidelnicek a tvoje celodenni aktivity.

PS: Topeni (neboli sixpack) neni obrazkem sily ci zdravi, ale nizkeho podkozniho tuku. Ktery samozrejme podvyziveni chlapi maji skoro vsichni ... to jen tak na okraj.

Edit: Tim nemyslim, ze vsichni, co maj sixpack jsou podvyziveni ... to je doufam jasny!

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 3 Lis 2012 19:21:29


u podvyzivenych se to vyslovuje stejne, ale pise jinak: sick-pack ))

kveta

Moderátor

# Zasláno: 4 Lis 2012 02:50:10


Mahamotti


flink

Člen

# Zasláno: 4 Lis 2012 08:41:01


Mahamotti


Juris

Člen

# Zasláno: 18 Lis 2012 15:03:38 ° Změnil/a: Juris


tak jsem rád, že se bavíte...

od zítra začínám chodit do posilky
mám naplánované první tři týdny 2x týdně, potom nejspíš 3x.

Cvičební plán na zítra:
Předkopávání 10-12 opakování
Zakopávání vleže 10-12 opakování
Legpress 6-8 opakování

Stahování horní kladky před hlavu 8-10 opakování
Stahování horní kladky za hlavu 8-10 opakování
Přítahy spodní kladky k pasu 6-8 opakování

Francouzský tah vleže s velkou činkou 6-8 opakování
Stahování horní kladky nad hmatem 8-10 opakování

Dva cviky na břicho

všechno po třech sériích


Jídelníček na zítra:

Snídaně:
Ovesné vločky 50g
Pšeničné vločky 50g
Bílá Hollandia 150g
Protifar 90% 10g
2 005kJ / 26,2 B / 68,5 S / 9,3 T /

Dopolední svačina:
Chléb fitness Healthy Living Tesco 56g
Cottage 15g
Dětská šunka 20g
Eidam 30% 15g
701 kJ / 11,56 B / 19,01 S / 4,96 T

Oběd:
Domácí Tortilla s kuřecím masem a zeleninou
cca. 1500kJ / 25 B / 35 S / 5 T

Odpolední svačina (cca. hodinu před tréninkem):
Ovesné vločky 40g
Odstředěné mléko 100ml
767kJ / 8,3 B / 33,48 S / 2,5 T

po treninku banán, půl hodiny na to protein

Večeře:
Rýže parboiled 80g
Kuřecí prsa 100g
Cottage 20g
1 821kJ / 21,44 B / 62,66 S / 7,48 T

Druhá večeře:
Tvaroh odtučněný
690 kJ / 30 B / 9 S / 0,75 T

Celkem:
7 805kJ / 131,63 B / 248,7 S / 30,64 T

kingie

Člen

# Zasláno: 18 Lis 2012 16:45:03


Zada:
Protoze nechces aby rostly jen velke svaly, ale aby rostly vsechny svaly, potrebujes zaradit cviky jako mrtvy tah, pritahy v predklonu, pritahy k hrazde na siroko, proste zakladni silove cviky. Az neco z toho odcvicis, pak teprv je cas si dat odpocinkove sezeni s kladkou.
Stahování horní kladky za hlavu - nevidim smysl, neresis prece tvar svalu ale objem, takze klasicky pred hlavu uplne staci.

Nohy: Totez jako u zad, lezet je cas az kdyz nemuzes stat a chodit
Takze drepy, mrtvoly, kdyz legpress tak radsi horizontalni(ktery ma bliz k normalnimu komplexnimu pohybu)

35S rychlych strednich na obed je strasne malo. A vlocky s mlikem budes travit jeste behem treninku..Co takhle to prohodit, tortillu stravis jako nic.

Juris

Člen

# Zasláno: 19 Lis 2012 20:13:24


tak místo těch vloček jsem před treninkem (cca. hodinu a ctvrt) hodil:
Piškoty 20g
Hollandia 125g
678 kJ / 6,58 B / 20,38 S / 7,19 T

Trenink příjemnej, snažil jsem se to nepřepísknout, ale přesto cvičit poctivě. Myslím, že se to vyvedlo, jsem spokojený.

SpameRx

Člen

# Zasláno: 20 Lis 2012 10:40:46


banán je po tréningu dobrej, ale během půl hodiny po tréningu jen jeden banán, tje docela málo...

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!