Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Sharek - cvičím a přibírám...dělám něco špatně?
Autor Zpráva
sharek

Člen

# Zasláno: 5 Lis 2012 17:16:20


Ahoj všem,
jdu k Vám pro radu. Už půl roku cvíčím s kettlebellem 3x týdně a po tu dobu mám na hoře 3,5kg. určitě jsem jsem si na sobě všimla že některé partie jsou pevnější a stále se do všeho oblečení vejdu. co mám dělat aby to mělo opančný efekt? nechci být moc svalnatá co se týče jídelníčku tak je asi možná trochu stereotipní :
ráno: ovesné vločky s jogurtem
svačina: bud jogurt nebo ovoce (preferuji babány)
oběd:většinou těstoviny, rýže, kuřecí maso, brambory (vařím si sama)
svačina: někdy mám chut někdy ne bud jogurt nebo celozrný chleba se šunkou a sýrem
věčere: tvarohy, kuřecí maso,šunka,sýr, celozrné pečivo, těstoviny, brambory.
někdy samozdřejmě zhřešim ale ne tak že bych si dala dort a dochutila to majonézou

Ráda bych znala vaše názory jestli dělám něco špatně

Děkuji

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Lis 2012 10:01:39


sharek
Ovoce na svačinu nee a máš ve stravě dost chyb a to nevidím ještě množství.

Takže nehubneš proto, že nejiš správně. Že si zpevnila svůj svalový tonus je perfektní a určitě hned vypadaš pevněji a lépe, ale pro odstranění tuků, to chce najet správný jídelniček.

sharek

Člen

# Zasláno: 28 Lis 2012 22:10:50


moc děkuji za odpověď,

pokouším se sestavit si jídelníček ale nák mi to nejde do hlavy. přečetla jsem snad všechno ale asi jsem blbá
dle tabulky bych měla mít B83 S110 T18.

Prosím o zhodnocení jestli jsem to udělala alspon trochu dobře.
ráno: 7:30 50g ovesných vloček, 100g jogurt 1lžíce medu (B11,S38,T7)
svačina:10:00 10G šunky, 30g tmavé pečivo, 30g tvaroh (B11,T5,S11)
oběd: 100g kuřete, 100G rýže,50g zelenina (B20,T4,S35)
svačina:120G jogurt, knaeckebrot 20g, 10g šunka (B10, T1,S25)
večeře: 150g cottage sýr, knaeckebrot 20g (B22,T8,S22)

hodnoty jsou trochu rozlítané ale šlo by to?

prosím o názor.

dobrou noc
sharek

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Lis 2012 12:19:38


sharek
Jdeš na to správně
Jen ještě srovnat ty hodnoty v jednotlivých jídlech a pak časem vyladit to správné celkové množství za den. Nevidím časy, ale většině lidí to vychází spíše na 6jídel denně.
Pokud ti stále nebudou vycházet ty bílkoviny, dá se dokoupit protein a to jídlo zapít trochou proteinu.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!