Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Juraj 22let/186cm/73Kg
Autor Zpráva
Juraj

Člen

# Zasláno: 11 Lis 2012 23:40:55


Zdravím vás,

je mi 22let, atletické postavy, výška 186cm a momentální váha je 73kg.
Cíl: dejme tomu těch 90Kg ..a pak se uvidí.


Před cca půl rokem jsem měl nějakých 84Kg, nabráno z 70kg za necelé 2měsíce. Jedl jsem denně těch 6-8 jídel pravidelně, vločky, vajíčka, ovesnou kaši, rýže, brambory, maso, syrečky, prostě vše co se jíst má, suma sumárum to dávalo těch 200g B a 400g S + min. 4l vody denně. Do toho jsem bral gainer Giant mutant mass 4000 od weideru /7Kg/ a pil jsem ho vždy po mezi snídaní a svačinou, po tréninku a kolikrát i v odpoledních hodinách. Pro mě ideální gainer, vyzkoušel jsem 3 a gmm4000 se osvědčil nejlépe, tudíž bych u něj chtěl zůstat, nemám problém konečně se stravitlností a chuťově mňamka. Každej večer jsem do sebe lil ještě potein /nevim co to přesně bylo /tuším 80% whey protein od strongbody, měl jsem od nich i gainer, ale takovej humus jsem snad v životě nepil, bylo to utrpení/ + ještě jsem bral Creatine pH-X od BiotechUSA 210kapslí /v cvičební dny 6tablet - 3ráno, 3po tréninku a v necvičební 3 ráno/ ..cvičil jsem 3x týdně pondělí /hrudník-biceps/, středa/záda-triceps/, pátek/nohy-ramena/ spánek těch 8hodin denně. + pivo jsem pil v necvičební dny občas.

Takhle jsem fungoval ty necelé 2měsíce a pak to přišlo, nemoc, trápení, nechuť do ničeho, finance, prostě jedno z druhym.. Teď se vše dává do pořádku zase a rád bych opět začal se sebou něco dělat, rád bych se zase cítil jako předtim. Klidně i lépe.

Na F-sport už pokukuji nějakou dobu a hodně jsem tu toho vyčetl a rozhoupal jsem se založit si deníček a koukat jak se budu postupem času "transformovat"

Momentálně jsem ve fázy cvičení doma /rozcvičení se/ a pomalinku se "rozežírat" a pokukování po netu po doplňkách. Měl a možná i mám za to, že GMM4000 je nej na trhu, ale narazil jsem na internetu na gainer s názvem Royal Mass a vypadá dobře, sice jen 6kg oproti 7kg a i cena je vyšší, ale pokud mi pomůže nabrat více, jdu do toho, i když GMM4000 už je mnou ověřen. Dále nevím jestli koupit nějaké NO a podobně, nikdy jsem to nějak nehrotil, moje dogma je kopa jídla, gainer + na noc proteiník. Ten krealkalyn bych si nekupoval ani, měl jsem ho za směšnou cenu, jestli zafungoval nevím.

Chtěl bych vás všechny požádat o vyjádření názorů co byste z výše uvedeného změnili a co by bylo pro mě nejlepší. Osobně myslím, že to šlo pěkně, ale vždy je co zlepšovat ..zvlášť když svaly si "pamatují" prý

Každopádně co nejdříve potřebuji objednat gainer+protein určitě, jestli řešit i nějaké No, Bcca a podobně, nevím. Prostě si vyhlídnout matroš, objednat a s chutí do toho.
Zatím jsem tak nějak pokukoval po tomto:

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=551 ?? + protein nebo sehnat nějaký set přímo..
..nevim, moc jsem po tom ještě nepídil. Jsem chudý student, musim vybírat pečlivě.

Díky za přečtení a případnou reakci

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Lis 2012 22:32:51


GMM4000 je lepší než ten Royal Mass, jen se netváří tak hogofogo. Ten Royal si nikdo nekoupil 2x, naopak GMM4000 si lidé kupuji X krát za sebou - to o něčem vypovídá.

NOčko určitě zkus - doporučuji Napalm(silná stimulace) nebo Muscle Serum (bez stimulantů).

Než krealkalyn toradějinějakou směs nebo prostě kvaltiní monohydrát. Zajímavý je ten Con-cret.

BCAA se začínají brát místo amin, to brání před a po tréninku jsem vždy považoval za pitomost a teď to tímto dávkováním ukazuji iněkteři výrobci. Lépe tedy kvalitní amina 3x denně mezijídly na prázdný žaludek.

Juraj

Člen

# Zasláno: 13 Lis 2012 01:17:14


Díky Ti za odpověď

Gainer mám odzkoušen, takže u něj zůstanu, ostatní jako je protein, NO a BCAA musim vyzkoušet. a poznat , co mi bude vyhovovat. Ten krealkalyn nevím, nic mě druhej den po cvičení nebolelo, necejtil jsem se unaveně a chuť byla stejná, neměl jsem tedy důvod shánět nějaké další doplňky a jsem si říkal, že to je třeba tim krealkalynem.

Jestli vzít mnohohydrát nevím, z kamarádu slyšim na něj jen negativní ohlasy, že to zavodnatí a to je vše, nestudoval jsem to, takže jsem o tom nijak nepřemýšlel. Jak jsem psal výše, razim, že kopa jídla + gainer + protein ..ostatní doplňky jdou mimo mě, ale proč nezkusit.

Mohl bych Tě poprosit o sestavení nějaké sady?? Mě jen zaujal ten Royal Mass diskuzma, tak jsem se radši optal, zůstanu tedy u GMM4000. Pak protein a pokud Ti to nebude dělat problém hodit konkrétní odkazy odsud z eshopu, tak si od Tebe nechám doporučit i to ostatní, konkrétně.

A kdyžtak pár písmenek o dávkování, protože jestli to vezmu vše, tak abych se pak nepředávkoval ..etiketou se třeba u gaineru neřídim, nevím ale jestli tohle můžu dělat stejně.

Snad to nebude problém a předem moc díky

Juraj

Člen

# Zasláno: 13 Lis 2012 01:59:49


Zkusim sám nástřel co jsem tak narychlo popídil.

Protein:

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2650

nebo http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1275

Gainer je jasný:

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2833

NO

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1825 ??

v BCAA se ztrácím..

Zaujalo mě také:

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=21
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=723

a tu chvilku jsem se to snažil navolit tak, abych moc nekombinoval jinéznačky a tak, osobně myslim, že by nebylo špatné vzít ten gainer s tim Explomax /předpokládám, že to je pořád jeden a ten samí mnohohydrát/ + protein také s tim explomaxem, ale o tom proteinu nic nevím.

Nevím, zkrátka v tom mám trochu binec a přijde mi toho moc, tak bych s tim potřeboval poradit a trochu usměrnit, pokud mi k tomu povíš svoje, upravíš, budu rád, případně hned objednám, už chci začít

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Lis 2012 10:14:29


Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro nárůst svalové hmoty, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=615
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se dělají velké svaly je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=2

Juraj

Člen

# Zasláno: 11 Pro 2012 15:58:57


Ahoj,

mám Protein, Gainer, Creatin, Taurin

prosil bych o názor, vyjádření na dávkování:

Protein dávám na večer jednu plnou dávku.
Gainer beru ve:
- ve cvičební den první ráno mezi snídaní/svačinou a druhý po cvičení hned.
- v necvičební den, první mezi snídaní/svačinou a druhý odpoledne mezi svačinama.

Takhle jsem to bral i dříve. Nevím ale, kolik toho Taurinu a Creatinu. Vím, že si to každý musí zkusit sám na sobě, ale přecejen bych se na tohle zeptal.

Má smysl brát 2tbl Taurinu + 5g creatinu /micronized Explomax/ namíchaný společně ráno s gainerem, 2tbl+5g před tréninkem a 2tbl+5g po tréninku s gainerem?
a v necvičební dny? co myslíte?

Creatin beru poprvé a musim říct, že mi celej ten gainer kazí. Je lepší ho takhle kouskovat po tch 5g? Nebo vzít větší dávku po tréninku? /kolik/

Díky za odpověd

Juraj

Člen

# Zasláno: 20 Lis 2014 14:11:45 ° Změnil/a: Juraj


Ahoj po dlouhé době.

Začal jsem pracovat na stálé noční směny od 8 do 8 krátky/dlouhý týden.

Nějak to pořádně neumim zkloubit s jídlem, cvičením a regenerací. Cvičeni už nezvládám na Po/stř/pát, spaní mezi směnama mám sice 8hodin, ale ten přechod mi pak nevychází na spánek. jídla nedokážu tolik sníst co přes den /logicky asi/, je to sedavé zaměstnání. Zhubl jsem a momentálně mám 80kg, "bez" tuku.

Mohl by mi k tomu prosím někdo přidat nějakou zkušenost? Práce se vzdát nechci a rád bych nabíral. Rád bych našel takový ten stereotyp.

Díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Lis 2014 08:39:07


Juraj
k rok staré otázce -
bereš to dobře, jen ten taurin před tréninkem může způsobit rychlejší únavu, protože urychlí spotřebu glykogenu.

a k dnešku -
Začni si to vždy časovat od té směny, hodinu za hodinou, co chceš stihnout, jídla, aktivity i trénink.

Juraj

Člen

# Zasláno: 25 Lis 2014 12:27:31


Jídlo už fajne, už to do sebe přes noc cpu ..později vše přepočtu, doplním, cíl je teď hrubé nabírání.

Jen v rychlosti pár nejasností, narvu do sebe 5 jídel přes noc
17:30 - kaše, vločky, rozinky
- mezi gainer
20:00 - vepřová kýta + rýže/těstoviny/brambor
23:30 - tvaroh + piškoty + banán
03:00 - šunka/sýr + pečivo
- mezi gainer
06:30 - vepřová kýta + rýže/těstoviny/brambor
09:00 - mozarella + zeleninka

Takhle funguje noční. "Sedim a čučim" vesměs.

- mezi šichtama mám čas pouze cca 2 hodiny. Takže po probuzení musí následovat trénink, není to špatný/nevyhovující?

/odcvičit to musím, spíš mě zajímá, jestli by třeba nebylo lepší odcvičit například půl hoďky po vyspání, pak šichta a pak půl hoďky před spaním, pokud ano, tak hlavně hrubý nástřel JAK - možná hloupost, nebudu to dávat, ptám se/

- jak vyřešit spánek když

1. po šichtě spim cca 4hoďky /13:00/, vstávám abych se přeorientoval na den a v noci šel normálně dejme tomu ve 22:00-0:00 spát a ráno pak od 6:00-8:00 funguju na celý den. Takže ošidim spánek o 4 hodiny. To je asi v poho. /?/

2. ale když jdu večer na noc a jsem od od 6:00-8:00 vzhůru, tak jak to vyřešit? ..mám si přispat ráno? Nebo jít spát během dne? Nebo to prostě vydržet?-Jedu pak jakoby 24ku a asi by mě to dost brzdilo v růstu kvůli absenci spánku.
- v každém případě něco ošidim a já nevim co je je menší zlo.

Tož asi vše, díky za odpověď a uvidíme se za 10-15 kilo



Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Lis 2014 08:36:50


jestli by třeba nebylo lepší odcvičit například půl hoďky po vyspání, pak šichta a pak půl hoďky před spaním, pokud ano, tak hlavně hrubý nástřel JAK
Juraj
ano u silového cvičení je to lepší, Prostě vždy procvič jen jednu partii, krátce a tvrdě. Tedy cca 2-3 série postupného najetí, 4-6 tvrdých "velkých" sérií a pak 4 série na nějaký detail a hotovo.

6h spánku denně někomu stačí, někomu ne, když tak se holt dospíš aspoň jednou za týden.

Měl by sis holt najit sám, kolik je tvůj minimální spánek, aby se ti únava nehromadila, s nějakým tím případným dospáním se jednou za čas.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!