Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / skrabos 17let - 182cm/85kg
Autor Zpráva
skrabosu

Člen

# Zasláno: 12 Lis 2012 01:39:32


čus, je mi pár měsíců 17let, cvičit jsem začal ve 14ti, kdy jsem začal jako malý a tlustý s tím, že jednou chci mít pořádný svaly a do toho bříšňáky. Úspěchy za první 2roky pro mně byly dost velký na malýho línýho špekouna, nebudu popisovat jak jsem se postupně měnil, ale po 2letech, kdy jsem třeba půlrok cvičil a pak mě to na 2-3 měsíce přestalo bavit (takle furt dokola) jsem si řekl že zkusím do těch buchet jít. Měl jsem 91kg(nikdy jsem nejezdil ale nohy, nevím ani proč), na první pohled podle pracek šlo vidět že cvičím, ale bylo celkem dost tuku, tak jsem se rozhodl jít na box. Po 7mi měsících boxu (dost jsem ho flákal, místo 6x týdne jsem chodil 3x týdně) jsem zhubnul 10kg, ale buchty pořád nebyly, ručičky malý, celkově se lidi okolo divily jak jsem se vyfoukl. Nevěděl jsem že takle dopadnu, stránky jako tyto jsem neznal a ani mě nenapadlo je hledat. Řekl jsem si že to takle nepůjde a skočil zpátky do fitka


Teď cvičím 4měsíce takhle:
Pondělí = kozy, bicák
Úterý = požární sport (občas běháme, nic namáhavýho)
Středa = ramena, tricák
Čtvrtek = záda, bicák
Pátek = nohy, tricák
Sobota,Neděle = flákání, někdy zaplavat (když mám odvoz, chodil bych fitko o víkend, abych chodil obden a něměl to takle namrskaný, ale busů jezdí strašně málo tak si najdu jinou aktivitu)

Vše jezdím 3sérky po 7mi. Jističe co mě hecuje mám, hlídá zároveň abych to nešidil, techniku cviků také, jediný mrtvý tah mi dělá problém prostě mi ten cvik nejde, máma má s křížem od mala problémy, že se pak několik dnů díky tomu nehne, a já po odcvičení mrtvoly i s malýma váhama se druhý den taky prohejbám, tak jsem je úplně vyřadil z tréninku.

Jednotlivé cviky, které jezdím:
nejčastěji jezdím tuto: 5sám, 6tou a 7mou pomoc a v pořadí, jak jsou napsány.
Pondělí:-benč - začínám na 80, končím na 105kg
-jednoručky na trochu šikmé lavici - 30 až 40kg
-stroj, nevím jak se mu nadává, ale sedím, mám naplé ruce a dávám je k sobě
-kliky
-přítahy na bicák
-bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem
-na lavici jednoručky
-kladivový bicepsový zdvih ve stoje
-břicho 15min

Středa:-tlaky ramen s jednoručkami v sedě-25 až 30kg
-tlak s velkou činkou za hlavu v sedě na izolovaném stroji
-rozpažování s jednoručkami - 10, někdy 12,5kg
-předpažování s jednoručkami - 10, někdy 12,5kg
-trapézy
-kliky na bradlech
-benchpress úzkým úchopem nadhmatem
-Francouzský tah v sedě s jednoručkou
-na stroji stahování kladky dolů
-mezi lavičkama spouštění se dolů a nahoru s činkou na stehnech
-břicho 15min

Čtvrtek:-přítahy s širokým úchopem 3x po osmi
-Veslování na spodní kladce v sedě
-přítahy jednoruček
-stahování horní kladky širokým úchopem
-mohli byste mi něco doporučit na křídla?
-bicák to samý, jen místo jednoruček v sedě dáme na lavici tu zkřivenou tyč
-břicho 15min
Pátek:-dřepy
-leg press
-předkopáváni, zakopávání
-lýtka ve stoje
-tricák stejně jak předtím, jen místo Francozskýho tahu v sedě s jednoručkou, dám Francouzský tah v leže s velkou činkou.
-břicho

Toť k tréninku, teď jídlo
Těžko vám řeknu kolik gramů, proste sním co se do mě vejde + ještě neco navíc.
Snídaně: 6:00 - miska vloček zalitá mlíkem a kakaem
- banány
-jogurt(1-2, jak kdy)
Svačina: 9:30 - většinou 3rohlíky, ať bílý bo celozrnný(častěji celozrnný) ale páč mi chutná tak mám nejradši 1balení racio pufovaný rýže místo rohlíků se sýrem, velkou porci salámu nebo šunkovýho, někdy 8nožiček syrových párků (táta vlastní řeznictví, můžu si vybrat co ale nevím co jinýho ke svačině, tak si vybírám tyto věci od kterých mám jistotu že vím, z čeho jsou)
15:00 - oběd.. mezi 9:30 a obědem je velká mezera, já ať si vemu kolik chci jídla, stejně to sním najednou o svačinu páč tý vůni z tašky neodolám. Takže na oběd jsem doma v 15:00, nejčastěji špagety s mletým hovězím, nebo rýže s hovězím na česneku, někdy tortellini když nestíha, nebo se někdy stane že nestihne uvařit vůbec, tak sním pár rohlíků s činskou a v 16:00 vyrážím pravidelně do fitka.
18:00 - z5 z fitka, většinou 5-6bílků v mikrovlnce s balenim racio ryzovych chebicku zas nebo černýma rohlikama, sýr, banány, ovoce, občas po mě hodí rajče ať taky sním mnou nenáviděnou zeleninu.
21:00 - už bývám mrtvej


Ták toto je asi o všem, jak to vedu. Teď za ty 4měsíce co cvičím jsem nabral na 86kg, biceps 40cm, prsa nějakých 113 tuším, zbytek si nevzpomenu, zítra někde vyšaším něco na měření a zjistím.
Každopádně síla i velikost šla dobře nahoru, lámu svoje osobní rekordy, ještě před 4ma měsícema mě nenapadlo že z maximálky 85kg na benč půjdu na 105, tuků je taky o hodně méně.

Důvod, proč sem píšu:
Píše sem hodně lidí, některým fitko jde, některým ne, tak jsem si řekl že pomoc od zkušenějších se mi taky bude hodit
Chci přes zimu zamáknout, přesněji chci se snažit nabrat co nejvíce svalů a nejméně tuků díky jídelničku, a celkově slyšet, co změnit na tréninku. Zapoměl jsem dodat že se mi zdá, že mám poměrně malá ramena do šířky, oproti tomu jak mám velký kozy, který doslova svítěj v poměru s pasem. Zbytek je OK, ještě teda ty křídla by se hodilo zvětšit, ale radši bych byl za ramena
CHCI ÚMYSLNĚ nabrat kvalitní svaly a méně tuku, ikdyž teď už mám celkově svalů dost podle ostatních, mě se to teda zdá furt málo , chodí zamnou lidi ze školy, ptají se mně jak jsem takle vyrostl, většinou mi lidé nevěří že mi je méně jak 20.

Protože mám blíž k tomu být tlustší, týden se nehlídám a hned to jde znát. Poté bych totiž rád plochý břicho páč teď to není nic extra na chlubení, ale to až na léto samozřejmě
Jsem zvědavej s čím na mně tedy přijdete, rád to změním, do fitka se těším víc jak do postele

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!