Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / William - 28/178/86
Autor Zpráva
William

Člen

# Zasláno: 16 Lis 2012 16:49:52


Ahoj, přes kamaráda jsem se dostal na nějakou analýzu životního stylu a zjistil jsem, že jsem na tom hodně špatně, 22% tuku, 65 kg svalů a kostí, málo piji a tak dále.
Abych se dokopal k pořádné změně, našel jsme tyto stránky a když na mě budete dohlížet, snad vytrvám.
Kynout jsem začal někdy v 25, předtím jsem byl strašný střízlík. Teď nastal čas se sebou něco dělat.

Jako první věc jsem začal pořádně pít, v práci(sedavé zaměstnání) mám před sebou džbán(voda) a ten musím v práci vypít. Má tak 1,5 litru, chci se dostat na necelé dva za pracovní dobu, snad to do konce příštího týdne zvládnu.

Další věc je jídelníček. Koukal jsem na vzorové a ty mi přišli celkem dobré, až na to, že jsou pro ženu o x-kilo lehčí, říkám si že mě to nemůže nasytit. Neměl by někdo čas sem hodit jednodenní jídelníček pro mě? Složený z klasických věcí, jako jsou ty jídelníčky pro ženy.

Co se sportu týče, začal jsem s kamarádem chodit 2x týdně do posilovny. Mám teď porouchané koleno tak si ze sportů moc vybírat nemůžu. Předtím jsem skoro rok chodil na thai-box, od problému s kolenem jezdil na kole, ale to v zimě moc nejde.

Postupně sem budu přidávat další informace. Díky za podporu

William

Člen

# Zasláno: 16 Lis 2012 16:52:34


Ještě jedna věc, kde seženu celozrnné pečivo? Do zdravé výživy se jen tak nedostanu, natož pravidelně a v tescach, billach a podobně mají jen vícezrnná a "tmavá"

Goty

Člen

# Zasláno: 16 Lis 2012 17:36:25


Zdar, hele koukni se ke mě. Začínal jsem hubnout skoro na stejný váze jako ty, věkově a výškově taky podobně.
A co se týká pečiva tak na tmavém neni nic špatnýho, nebo já jsem si s nim rozuměl dobře

William

Člen

# Zasláno: 16 Lis 2012 18:45:15


Díky moc, jdu se kouknout.
Já právě četl, že to bývá normální bíle přebarvené na tmavou a přidáno pár semínek..

William

Člen

# Zasláno: 18 Lis 2012 20:28:12


Ahoj, ještě jednu otázku mám. Když du ráno do posilovny (v 7 hod začínáme, 8:30 konec, 8:45 sem v práci). Kdy a co jíst?
Díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Lis 2012 14:25:25


William
napiš prvni nějaký rozumný jídelniček, ať se je čeho chytit.

William

Člen

# Zasláno: 19 Lis 2012 22:29:56


Tak co jsem jedl dnes:

6:00 - banán
7:00-8:45 - fitko (to sem opět moc neustál)
9:15 - emco kaše
11:15 - kuře na kari s rýží
14:30 - 3x grahamový chlebíček + 300ml jogurtu
17:00 - 5x graham(já vím, ale nebylo nic jiného v práci po ruce)
19:00 - 2x mandarinka, plátek šunky(95% lídl)
22:00 - kuře v troubě, koření, trocha soli med, brambory opecene v troube, koreni, cibule

Hlad mám víceméně celí den, večeřet jsem měl zásadně dřív, odpolední svačina nestála za nic, zkusím se zítra polepšit a znovu to sepíši.
Je možné jíst rán o ty emco kaše dvě? Dám si jednu a za půl hodiny už mám zase hlad..

William

Člen

# Zasláno: 19 Lis 2012 22:36:10 ° Změnil/a: William


V tomto odkazu lze najít fotky mojí postavy..

Beja

Člen

# Zasláno: 19 Lis 2012 23:00:11


Máš hezký břicho A když čtu co jíš, tak se nedivím. Mandarinka a pláááátek šunky k večeři a před spaním hody. Jestli si tyto stránky čet tak víš, že si musíš všetko spočítat a naplánovat. Tabulky s hodnotami jsou tady dobré, ale pro začátečníka jednoduchší napr. e-kalkulačka na flora.cz. Pokud budeš jídlo dávat jenom tak od oka, tak to rychle vzdáš, protože výsledky se nedostaví. Pečivo si kup normálně v obchoďáku - sáhni po žitném chlebu - spravidla balený, moc tmavý. K tomu kup nějaké suchary Wasa nebo tak. Je toho spoustu. Ale všechno je to tu popsané. Takže studuj
A co máš s kolenem?

William

Člen

# Zasláno: 19 Lis 2012 23:07:13


No, snazil sem se ho nejak nezatahovat, spis naopak, ty fotky vapadaji hur nez to je ve skutecnosti

Mam chondropatii čéšky, sportem sem si obrousil chrupavku, i kdyz nejspis jsou k tomu potreba nejake sklony.

V kolik se má veceret? Da se to nejak urcit? Hody pred spanim to snad nejsou, spat pujdu tak 2,5 hodiny po tom kureti.

William

Člen

# Zasláno: 20 Lis 2012 19:41:36 ° Změnil/a: William


Tak dnešní jídelníček bez druhé večeře, doufám, že to je lepší, prosím vyjádřete se a řekněte, co je třeba upravit:

8:30 - emco kaše
10:30 - 2x tmavá houska, čokoládové kefírové mléko
12:30 - čevabčiči s bramborem a salátem, nemaštěno
14:45 - 2x tmavá houska, 250g bílé hollandie
18:15 - 2x vícezrná kaiserka, 100g mozzareli, 70g šunky(95%), 2 ředkvičky, 1/3 salátové okurky, 1/3 papriky

hodnoty podle e-kalkulačky
energie: 11783kj
bílkoviny: 131g
sacharidy: 358g
tuky: 95g
cholesterol: 126mg

podle čísel bych měl mít +- stejně bílkovin a daleko měně sacharidů. Jedl jsem tak, abych neměl hlad, když uberu, budu hladový, co bych měl změnit abych při menším množství jídla nehladověl?

díky moc za všechny rady!

Goty

Člen

# Zasláno: 20 Lis 2012 20:23:11


William
Poslední jídlo asi hodinu před spaním, dobrý jsou žitný knackbroty, tvaroh, syrečky, šmakoun. Lepší než ovesná kaše od Emca (i když mě taky chutná), jsou obyčejný ovesný vločky, zalejt horkou vodou a nechat nasáknout + holandie jogurt a k tomu třeba i banán.
K obědu je super kuřecí maso nebo tunak s ryzi, bramborem. Ty hodnoty S a T se mi zdaj celkem vysoký a B klidně zvednout na 150.

William

Člen

# Zasláno: 20 Lis 2012 20:41:08


Díky moc za odpověď. Zkusím s tím zítra nějak zaexperimentovat, aby se to srovnalo. Vezmu si do práce vločky, kolik bych jich měl mít, pokud k nim přidám i jogurt? Budu si muset asi nosit vlastní oběd, moc zdravého se v kantýně asi nenajde.

Goty

Člen

# Zasláno: 20 Lis 2012 21:30:57


Ty celkový hodnoty by mohly bejt do začátku S=270, B=170, T=do 30, ostatně dolů se může jít vždycky.
Ty vločky si budeš muset spočítat, někde tady byly ke stažení excelovský tabulky a tam ti to rozpočítalo kolik čeho máš sníst v jednotlivých jídlech a hlavně si do toho můžeš zapisovat svoje kombinace jídel.
Takže ke snídani by jsi mohl mít třeba 60g vloček + 50g holandie (s příchutí) + 50g banánu, celkem S=55; B=9,5; T=5,5.

William

Člen

# Zasláno: 20 Lis 2012 21:49:29


Zkoušel jsme to počítat na flora.cz, zkusím to rozpočítat na jednotlivá jídla, abych neměl pořád hlad zkusím jíst častěji a méně.

Beja

Člen

# Zasláno: 21 Lis 2012 20:43:01


William,
máš vysoké hodnoty sacharidů - proč čoko kefírové mléko? 'Sáhni po něčem bez cukru. Pečiva máš odpoledne taky hodně - od 15 do 18 sníš 4 housky. I když "celozrnné" - houska a kaiserka jsou právě z těch, co je jako tmavé pečivo jenom tváří. Lepší je žitný chléb - hutný tmavý chléb. V houskách se jenom cpeš moukou a to ti jde do břicha.

Takže housky nahradit kvalitním žitným chlebem.
Co se hladu týče. Klidně si dopolední sváču rozděl na 2. 1/2 v 10h a 1/2 v 11h. Ve 12 pak oběd. Takže dopoledne budeš jíst 4 krát a to ti rozběhne metabolizmus.

Odpoledne: housky nahraď žitným chlebem zasytí víc než pečivo. Taky přidej jednu lehkou sváču třeba před 17. Spíš bílkovinu - cottage + nějaký plátek sucharu, zelenina.

Večer: 18 - 18.30 večeře jako oběd - raději více bílkoviny (masa) jako přílohy. Nebo si udělej bílkovinovej talíř: pár plátků šunky (2-3), pár plátku sýra, cottage, vejce, k tomu tmavý chléb a zelenina. Ve 20 malou svačinu (plátky syra, šunky (nebo malý bílý jogurt) + nějaký suchar). Klidně i hodinku, nebo i půl před spaním. Ať do rána tělo nehladový.

Když se ti to vážně nechce počítat, tak odpiš jídeláky v diskusi od někoho kdo je přibližně tvé váhy a výšky.

Stejně si nějakej línej Všechno co ti tu radíme máš už napsáno a přehledně na těchto stránkách.

William

Člen

# Zasláno: 22 Lis 2012 14:54:35


Ahoj, díky moc, tohle mi hodně pomůže, hlavně ta možnost si k večeři udělat nevařené jídlo, o tom jsem hledal a moc nenašel(nebo přehlédl).
Já právě někde četl že se nemá jíst zas moc často, protože si neodpočine. No, budu se držet pouze rad odtud, je zřejmé, že ty fungují.
Jinak od neděle budu mít k dispozici crossový trenažer, tak snad bude pohybu dost.

Beja

Člen

# Zasláno: 22 Lis 2012 23:03:33


William,
já nejsem až taký odborník, ale co je tady psáno, to je dáno Ale můžu si něco špatně vyložit a tím pádem i zle poradit. Proto už konečně začni makat. Večer sedni, napiš na papír jídlo co plánuješ na druhej den, zadej do tabulek, spočitej a napiš to sem. Stačí tak 3-4 dny toto praktikovat, odborníci typu Martin ti to zhodnotí a pak už určitě budeš vědět jak mají tvoje porce vypadat a z čeho se skládat.

K tomu cross. trenažér: pozor na něj. Budeš na něm před tv trávit nějakou hodinu po večerech (můj manžel musí už dvě - vypočítali mu to na speciálním meření kondičky na zátěžovém testu)- ale bude ti to k ničemu, pokud nebudeš zvyšovat obtížnost a čas. Organizmus si na to zvykne a nebude spalovat ani budovat svaly. Dle mého nejlepších výsledků dosáhneš intervalovým tréningem: minutu, dvě budeš makat jak divej, ledva popadneš dech, pak polovinu času na pohodu. Takto to zopákneš během 20-30 minut několikrát a uvidíš jak budeš vyřízenej. Vybuduješ kondičku, vybuduješ svaly, zvýšíš bazální metabolizmus - hubneš. Vygoogli si intervalový tréning - můžeš si počíst na dobrou noc

William

Člen

# Zasláno: 23 Lis 2012 14:40:24


Díky moc, hlavně k tomu crossu, teď jsem si přečetl článek o intervalovém cvičení a vypadá to velmi zajímavě

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!