Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Jana Klasova 40 let, 51/162
Autor Zpráva
Jana Klasova

Člen

# Zasláno: 28 Lis 2012 16:58:33


Dobrý den,měla bych speciální dotaz do této poradny.Je mi 40 let /162cm/51kg/.Vždy jsem sportovala a neměla problém s váhou či postavou.Před několika lety jsem onemocněla,v důsledku nemoci a tím spojené konzumaci léků ztrácím podkožní tuk na horních a především dolních končetinách.Z mého dříve pěkně kulatého zadečku se stala placička nepěkného vzhledu bez svalové hmoty/to si myslím že je věkem/,má stehna jsou hubená viditelné svalstvo /bez podkožního tuku/,na bříšku nějaká pneumatika bude,Rozhodla jsem se něco dělat a je fakt že bych se ráda dostala na 55-56 kg/to jsem se cítila nejlépe/Byla jsem několikrát v posilovně ale asi málo,v létě jsem běhala 3krát v týdnu,2-3krát cvičila podle Zuzka light/z internetu/a docela se mi dařilo,bříško klesalo díky běhání,tvarovalo se díky cvičení..,celkově jsem se cítila dobře ovšem zadeček se téměř vůbec nezvedl ani nezakulatil,proto vás žádám o radu jak si sestavit a zkompletovat cvičení,posilování, běh/kardio/,jaký proteinový doplněk koupit a jak ho užívat/již jsem vyzkoušela několik ale nejspíš jsem nedodržovala správné dávkování,brala jsem jednu odměrku jednou denně po každém cvičení/ to bylo asi málo/,můj jídelníček se skládá z masa,zeleniny syrové y vařené rýže,těstovin...5-6krát denně jím,piju hodně vody,sladké skoro vůbec nejím/nechutná mi/,ovoce jím ráda a často.Nevím jestli porce masa a příloh bych neměla zvětšit a o kolik?Byla bych ráda za vaši pomoc,děkuji Klasová

MichalPM

Člen

# Zasláno: 29 Lis 2012 07:18:54


Jana Klasova
DŘEPY a zase DŘEPY..hluboke,squaty, stridat objemovy serie s vyssim poctem apod...
je to zaruceny..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Lis 2012 12:17:16


Jana Klasova
sakra to je název tématu

Je to jak píše MichalPM zadeček je tvůj největší sval a šmrdlaním ho neoslovíš. Stačí rozumně jíst (viz články zde na F-sportu) a tvrdě posilovat - ono už se s tím tvé tělo popere - nebude mít jinou volbu.

kveta

Moderátor

# Zasláno: 29 Lis 2012 14:11:17 ° Změnil/a: kveta


Jana Klasova
Mohla bych vypravet

Zarad ... drepy, vypady, vystupy na lavici, vyskoky, MT s rovnyma nohama. Nevim do jake miry jsi oka se zatezi, ale budes muset ty svaly cim dal vetsi zatezi stimulovat. Po cviceni bys je mela citit a ne ze to jen posmrdlas a dalsi dva dny po fitku neucitis zadnou zmenu (osobne si uz ani nepamatuju, kolikrat jsem si po treninku nemohla normalne sednout ).

Misto behu zarad chozeni do schodu a nebo na behacim pasu do kopce, ale kroky delej dlouhy at zabira to, co ma. Stepper radsi ne, bo na nem vetsina lidi cvici blbe. Pripadne kolo, ale dej si vetsi zatez (klidne muzes i do slapek). Vyzkousej postupne a uvidis, kde to budes citit nejlip.

Edit: Ten 'unaveny zadecek' jsem ti zmenila ... bylo to strasny!

verisek

Člen

# Zasláno: 29 Lis 2012 14:51:41


Mě teda pomohlo hodně i to běhání, ale intenzivně (intervaly na 180tepů/min) na písku a v trochu členitějším terénu. Rovinka na betonu se zadkem moc neudělá.
A dřepy, výpady, schody. Ale musím říct, že mi nikdy nepřišlo, že bych do schodů chodila s pomocí hýždí a zadních stehen, až když jsem ty svaly trochu posílila a naučila se jimi řádně zabrat (dřív mi přišlo, že na tom pracují lýtka a přední stehna).

kveta

Moderátor

# Zasláno: 29 Lis 2012 15:08:24 ° Změnil/a: kveta


verisek
Kdybys chodila do vysokych schodu a nebo ob schod (jak jsem psala, velky kroky ci zatez), tak bys zadek citila tak jak mas. Stejne tak jako u vypadu.

Jana Klasova

Člen

# Zasláno: 30 Lis 2012 07:49:44


Děkuju všem asi je to ve mě...,půjdu na to tvrději,během 10 let jsem navštívila několik fit center a měla instruktory/na zadek jsem si nemohla sednout ani na záchodě,ani se ohnout do trouby atd../ale to bylo vše s mojim zaďourem dobrý...však posledních pár let přitažlivost zemská a genetica začali dělat divy,ale jak říkáta když budu víc makat musí to být vidět,akorát že když jsem byla mladší bylo to jednodušší.,cvičení mi dělá radost budu tedy víc makat a těšit se až si zas nesednu na prd...,díky Jana

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Pro 2012 11:42:21


Jana Klasova
no je to tím, že ten tuk tam s věkem mění polohu a množství. Jsou dvě cesty buď to vzdát, anebo toho využit a propracovat se k vymakanějšímu zadečku, což je zase pozitivní stránka toho, že ten tuk už se tam nedrží tak moc.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Pro 2012 12:14:11


Jana Klasova
našel jsem pěkné video na cvičení zadečku. Paní na videu je evidentně trošku na steroidech, takže Vám tak velké svaly nehrozí. Ale zase můžete lépe vidět tu techniku svírání a zatínání:



Youtu.be

Jana Klasova

Člen

# Zasláno: 7 Pro 2012 22:24:10


Dobrý den,tak jsem na to jukla...no zadeček má velkej ale pěknej,asi mi tak velkej nenaroste ale jestli z nějakého procenta se bude podobat budu nanejvejš spokojená.děkuju Janamrk:

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!