Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Matyldak (Kuba) - 19-90/184
Autor Zpráva
Matyldak

Člen

# Zasláno: 28 Lis 2012 20:37:36


Zdravím F-Sport.cz a především Martina.

Je mi 19 let, jsem studentem střední průmyslové školy v Třebíči a posilování je můj prioritní koníček, který se stal mým životním stylem. Motivace získávám díky hudbě nebo čtením různých článků atd... Mým vzorem je Arnold

Jak vlastně vypadá můj týden:

Pondělí

Prsa+biceps+břicho

Benchpress/Tlaky na rovné lavici 4xY (Y znamená neurčitý počet opakování, jelikož nejedu na počet nýbrž na to jak to cítím při provedení a jak to zvládám).
Tlaky na lavici hlavou dolu / hlavou nahoru 3xY
Rozpažky na rovné lavici 3xY
Klasické kliky 3xY (Poslední cvik jakoby jedu do skoro selhání, prioritně to dělám kvůli propumpováním svalu, abych nahnal co nejvíce krve do svalu a z toho se odvíjí rychlejší přísun živin do svalu(otevření kapilár).

Přítahy velké činky ve stoji, jednoručky ve stoje 3xY
Kladivové zdvihy v sedě / scottova lavice s erzetou 3xY
Cvik v předklonu kde solidně naháním krev do bicepsu(arnold pump video) 3-4xY.

Břicho

Těchto cviků je moc, dragon flag, vyhazování noh před sebe, zkracovačky, atd.. každopádně 2 cviky po 3 sériích, zase počet opakování není stejný, prostě jedu technicky dokud to nepocítím.


Úterý
V úterý se snažím běhat 15-20 min, preferuji outdoor běhání, přes zimu indoor(fitko) na pásu. Průměrná rychlost 11.5 - 12.5 km/hod, uběhnutá trasa je někde mezi 3.2km - 3.6km.
Jednou za čas jdu místo běhání po škole plavat, plavu převážně kraulem, který prolínám prsami(na záda je to fakt skvělé, doporučuji a o regeneraci a uvolnění ani nemluvím )

Středa

Triceps + záda + břicho

Shyby na šířko s nadhmatem/podhmatem. Někdy na úzko shyby. 4xY
Mrtvý tah - klasický nebo sumo 3xY
Přitahování velké čínky v předklonu / Přitahování kladky na stroji(jak kdyby sedím na zemi se zapřenýma nohama a přitahuji v rovině váhu s mírným prohnutím v zádech a vystrčením mírně prsou. 3xY
Pullover 3xY

Kliky na dvou lavicích 3xY
Kliky na bradlech / Francouzský tlak podhmatem ( proč podhmatem? - nízká váha a solidně to jde cítit) 3xY
Stahování provazu na stroji ve stoje 3xY
(zakončuji triceps takovým pumpováním s malinkou váhou v nakloněné lavici (cca 45-60stupňů), solidně to prokrvím!!.



Čtvrtek

Relaxační den )

Pátek

Jezdím na MMA, kde je docela záhul rozcvička a celý trénink vůbec.

Sobota nebo Neděle

Ramena+Biceps+Triceps+Břicho

Podle toho, jak se cítím, si zajdu v sobotu nebo v neděli do posilovny.

Ramena

Tlaky s velkou čínkou / Jednoručky v sedě 3xY
Přepažování s jednoručkami 3xY
Izolační cvik, kdy ležím na lavici a pomalu pouštím rovnou čínku před sebe / Arnoldovi tlaky 3xY

Triceps, břicho a biceps viz nahoře už jsem psal.,

_____________________________________________________

Pár bodů navíc:

Nejezdím moc velké váhy, spíše to střídám, poslední série se snažím udělat pumpujícími.
Před posilovnou / fyzickou aktivitou se snažím jíst např. těstoviny, někdy bílé pečivo s trochu medu/džemu (cca 90 min před).
30-45 min před posilovnou Kafe + BCAA http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=959 ( nyní chci vyzkoušet nějaké nové, free bcaa, za každou radu budu vděčnej).
Ihned po docvičení gainer 40 do 200 ml vody + BCAA + Banán/jablko/prostě ovoce. Cca 30 min po posilovně si doma dám rýži s tuňákem.

Podrobnější jídelníček a trénink na MMA přidám později. Fotky též dodám aby jste mohli vidět moji aktuální formu.



Všem, co přečetli tento topic děkuji a uvítám každou radu!!!
Díky všem.

petrj

Člen

# Zasláno: 28 Lis 2012 23:25:25


nic na nohy?

MichalPM

Člen

# Zasláno: 29 Lis 2012 07:14:53 ° Změnil/a: MichalPM


Matyldak
zdarec..
predpokladam, ze tvuj cil je nabirat a nabirat..je tak?
chybi mi dve veci (sice jsem tvuj prispevek jen preletnul,ale snad se nepletu).
drepy a jidelnicek..
pak muzem neco resit..
drzim pesti..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!