Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Nanuqcz (178cm/73kg), cíl nejasný :-)
Autor Zpráva
nanuqcz

Člen

# Zasláno: 8 Pro 2012 12:20:49 ° Změnil/a: nanuqcz


Ahoj, jmenuji se Michal a je mi 24 let. Před pár lety jsem už posiloval, ale bez valných výsledků (zvedala se mi síla, ale svaly nerostly). Teď po pár letech pauzy začínám znova.

Dále by stálo za zmínku, že tančím společenské tance - chodím na trénink 3 - 4x týdně, každý trénink trvá cca 2 hodiny. Z toho důvodu stíhám chodit do posilovny jen 2x týdně.

Aktuálně cvičím cca 2 měsíce, tak bych zde chtěl zhrnout co se za tu dobu stalo, a pak pokračovat klasicky v deníčku. Za veškeré vaše rady a názory v průběhu budu velmi rád A teď už moje slibovaná dvou-měsíční historie.

Před posilováním
Jednou za čas si zajdu do lékárny, mají tam takovou váhu na měření tuků apod. Asi to nebude úplně přesné, ale pro orientaci to myslím stačí ;-) Takže moje výsledky před začátkem posilování*:
Hmotnost: 73 kg
Index tuku: 14,8 %
Hmotnost tuku: 10,8 kg
Čistá hmotnost: 62,2 kg

1. měsíc
Postavil jsem si podle mě klasický trénink. Protože chodím jen 2x týdně, cvičím v každém tréninku celé tělo. Mám rád základní ne-izolované cviky (bench, dřepy, mrtvý tah) a jako doplňkové jsem si kvůli tančení vybral cvičit břicho (kvůli držení těla) a lýtka (jsou při tanci hodně důležité). Do začátku jsem zvolil lehčí váhy s více opakováním:
Hlavní cviky
Bench: 1x15 s 20kg, 3x15 s 35kg
Dřepy: 1x15 s 14kg, 3x15 s 25kg**
Mrtvý tah: 1x15 s 30kg, 3x15 s 35kg
Doplňkové cviky
Lýtka: 3x15 s 20 kg
Břicho: 3x10 zvedání noh vleže na zádech
(semtam jsem lýtka nebo břicho vyměnil za biceps, triceps nebo ramena)

Za tenhle měsíc jsem přibral 4 kg:
Hmotnost: 77,4 kg
Index tuku: 17,5 %
Hmotnost tuku: 13,5 kg
Čistá hmotnost: 63,9 kg

Na konci měsíce jsem trénink zvládl odcvičit bez větších problémů za 35 minut, a tak jsem si váhy (opatrně ) zvednul.

2. měsíc
Hlavní cviky
Bench: 1x15 s 30kg, 3x15 s 40kg
Dřepy: 1x15 s 18kg, 3x15 s 30kg
Mrtvý tah: 1x15 s 30kg, 3x15 s 40kg
Doplňkové cviky
Lýtka: 3x15 s 25 kg
Břicho: 3x10 zvedání noh vleže na zádech

Aktuálně, u konce druhého měsíce, jsem na tom takhle:
Hmotnost: 78,7 kg
Index tuku: 18,4 %
Hmotnost tuku: 14,4 kg
Čistá hmotnost: 64,3 kg

Ještě jsem zapomněl napsat můj cíl. Původně jsem šel do posilovny s tím, zlepšit výkon svalů, aby se mi lépe tančilo, abych měl u tance větší výdrž, abych měl sílu "házet" s partnerkou atd. :-D V tomhle ohledu mi posilovna pomohla už po prvním měsíci cvičení, takže aktuálně je můj cíltrochu jiný a obecnější: Zlepšit si postavu a celkově fyzičku.

* Neměřil jsem se přímo před začátkem posilování, ta hmotnost atd. byla změřená cca 3 měsíce před tím.
** Dřep byl pro mě veliký problém, první 3 tréninky jsem ty 3 série vůbec nedokončil.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Pro 2012 10:00:44


nanuqcz
vzhledem k tomu tancování bude asi cílem jen prorysování a udržování svalového tonusu. To bych doporučil co nejkvalitnější stravu, moře bílkovin, z doplňků aminokyseliny a nějaký anabolizér. A multivitamíny nebo hořčík, ať to vše zvládáš.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!